MuscleMeat

sjakkies armen

Bezoekers in dit topic

Ik ken je niet, maar ik heb al veel van je comments gelezen en volgens mij ben je erg lief!!
 
Originally posted by Olimantado
Ik ken je niet, maar ik heb al veel van je comments gelezen en volgens mij ben je erg lief!!

Ja dat klopt helemaal volgens mijn vriend.... hij begint jou wat minder te vinden overigens :D
 
Ik heb niets tegen je vriend hoor!!
Hierbij wil ik hem trouwens feliciteren met zulke moordmeid!! (is je vriend ook een bodybuilder?)
 
Yeps, zijn 4 dagen per week saampies in de sportschool te vinden...
 
1.80 weegt 74 kilo en is helemaal gestoord aan het worden dat ie maar niet wil groeien ..... Maaruh we zijn wel heel erg off topic aan het raken nu!
 
Dezelfde stats als ik dan ongeveer.... Ben je op zijn uiterlijk gevallen, toen??
Ik zie er ongeveer hetzelfde uit dan, maar heb ook nog eens uitzonderlijke brains! 2 vliegen in 1 klap dus!
Niet dat ik daar iets mee bedoel uiteraard...
 
Hahahaha lullo... Maar was niet zijn uiterlijk waar ik op viel, vond hem in eerste instantie juist een hele foute man qua uiterlijk. Waren eerst vrienden en dat is langzaam maar zeker uitgegroeid naar echte liefde (jaja, het bestaat nog)... Al negen jaar samen nu and still going strong
 
Proficiat, 9 jaar is een hele tijd!! Daar wil ik zeker niet tussen komen. Maar als je eens na 9 jaar van wat anders wil proeven, stuur je maar een PM'etje. Die dingen hoeven niet op het board te staan, begrijp je?
 
Oli, dus jij bent c.a. 74 kilo bij 1.80 m, huh ga eens trainen man, in plaats van steeds onzinnige posts te plaatsen, mischien kom je dan nog een keer in de buurt van mijn stats!

rob



Originally posted by Olimantado
Dezelfde stats als ik dan ongeveer.... Ben je op zijn uiterlijk gevallen, toen??
Ik zie er ongeveer hetzelfde uit dan, maar heb ook nog eens uitzonderlijke brains! 2 vliegen in 1 klap dus!
Niet dat ik daar iets mee bedoel uiteraard...
 
Ik train 6X per week, hoor Rob!
Waarom maak je steeds zulke beledigende opmerkingen aan mijn adres? Nou word ik daar niet kwaad in, maar ik vraag me soms af waarom je dat doet?
Heb je misschien last van het syndroom van Tourette?
 
:hello: ja daaaaaaaaaaaaag Als ik wat anders wil grijp ik wel naar Tarzan :eyebrow:
 
Dan doe je blijkbaar toch iets niet goed.




Originally posted by Olimantado
Ik train 6X per week, hoor Rob!
Waarom maak je steeds zulke beledigende opmerkingen aan mijn adres? Nou word ik daar niet kwaad in, maar ik vraag me soms af waarom je dat doet?
Heb je misschien last van het syndroom van Tourette?
 
Nog nooit gehoord van genetische aanleg?
Waarschijnlijk heb jij veel meer aanleg om te groeien dan ik! Dat is goed, maar geen reden om mensen die minder aanleg hebben zomaar een beetje te gaan beledigen, vind je nou zelf ook niet?
 
Ik begin me hier met mijn 68 kilo en een lengte van 1.78 m ook aardig beledigd te voelen rob1234! :D
 
Originally posted by sjakkie
1.80 weegt 74 kilo en is helemaal gestoord aan het worden dat ie maar niet wil groeien ..... Maaruh we zijn wel heel erg off topic aan het raken nu!

Je vriend is geen bodybuilder, maar iemand die met gewichtjes traint...
Groot verschil ;)
 
Die rob12345 beledigd zowaar iedereen hier op het board die onder zijn stats vallen, ik ben blij dat die zieligerd in ieder geval tot 5 kan tellen.
 
Ach, in realiteit zou hij waarschijnlijk heel wat minder praat hebben, Bodyman.... Zou hem nochtans graag eens tegenkomen!
 
Originally posted by Geoffke


Je vriend is geen bodybuilder, maar iemand die met gewichtjes traint...
Groot verschil ;)

Ahaa, dus in jouw filosofie ben je pas een bodybuilder als je 120 kg. met 4% bent??

Neem bv. die documantaire even, die jason woog slechts 69 kg. dat is geen bodybuilder, gewoon iemand die met gewichtjes traint toch?? niet iedereen is olympia materiaal kiest ervoor exogeen hormonen toe te dienen..

bb is a lifestyle, niet gerelateerd aan gewicht. amen!
 
Back
Naar boven