Fitness Seller

sjakkies armen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Olimantado
Ach, in realiteit zou hij waarschijnlijk heel wat minder praat hebben, Bodyman.... Zou hem nochtans graag eens tegenkomen!

Met jouw vele denk ik, ik in ieder geval wel
 
Originally posted by soulreaver


Ahaa, dus in jouw filosofie ben je pas een bodybuilder als je 120 kg. met 4% bent??

Neem bv. die documantaire even, die jason woog slechts 69 kg. dat is geen bodybuilder, gewoon iemand die met gewichtjes traint toch?? niet iedereen is olympia materiaal kiest ervoor exogeen hormonen toe te dienen..

bb is a lifestyle, niet gerelateerd aan gewicht. amen!

Helemaal mee eens, is trouwens een feit nieteens een mening
 
Originally posted by rob12345
Dan doe je blijkbaar toch iets niet goed.



Vergeet op school niet al je botherhammetjes die je mammie voor je heeft gekocht niet op te eten, he jochie, dan zal je nog hard verder groeien hoor!
 
Originally posted by soulreaver


Ahaa, dus in jouw filosofie ben je pas een bodybuilder als je 120 kg. met 4% bent??

Neem bv. die documantaire even, die jason woog slechts 69 kg. dat is geen bodybuilder, gewoon iemand die met gewichtjes traint toch?? niet iedereen is olympia materiaal kiest ervoor exogeen hormonen toe te dienen..

bb is a lifestyle, niet gerelateerd aan gewicht. amen!

Je begrijpt me verkeerd soulreaver,... gewicht speelt geen rol.

Als iemand tegen je zegt: die kerel is een bodybuilder, wel... wat verwacht je dan?

Een beginner die 3 maand traint? Nee, je verwacht een grote jongen die op zijn minst al 1 wedstrijd gedraaid heeft...
Dan pas ben je een bodybuilder.
 
Maar je kunt wel aan bodybuilding doen. Van iemand die aan het voetballen is maar geen wedstrijden voor een club speelt zeg je toch ook niet dat hij aan het knikkeren is...
 
Originally posted by Geoffke


Je begrijpt me verkeerd soulreaver,... gewicht speelt geen rol.

Als iemand tegen je zegt: die kerel is een bodybuilder, wel... wat verwacht je dan?

Een beginner die 3 maand traint? Nee, je verwacht een grote jongen die op zijn minst al 1 wedstrijd gedraaid heeft...
Dan pas ben je een bodybuilder.

Beetje onzin dat je pas bb-er bent wanneer je een wedstrijd gedaan hebt, dus 90% van dit board is volgens jouw geen bb-er maar iemand die wat speelt met gewichtjes.

Ik begrijp wel wat je bedoelt maar je stelling klopt niet
 
Je hebt ongeveer wel gelijk.
Ik vind het gewoon belachelijk als mensen zich een "bodybuilder" noemen... en er in werkelijkheid niet zo uitzien.

Ma ik kom terug op het feit dat je pas een bb bent als je een wedstrijd gedraaid hebt.

Dat is waar , dat houdt geen steek.
Iemand kan ook bb zijn, en er ook zo uitzien... maar niet aan wedstrijd meedoen.
 
Originally posted by Olimantado
Maar je kunt wel aan bodybuilding doen. Van iemand die aan het voetballen is maar geen wedstrijden voor een club speelt zeg je toch ook niet dat hij aan het knikkeren is...

hahaha :D briljante vergelijking :)
 
Originally posted by soulreaver


hahaha :D briljante vergelijking :)

Niet akkoord.

Iemand die in een voetbalclub speelt, doet altijd wedstrijden.
Want daar gaat het bij voetbal om.

Iemand die met zijn buur in de achtertuin aan het voetballen is,
is geen "voetballer" zoals een voetballer in een echt voetbalteam.

Zo denk ik erover.
 
Maar wat doet iemand dan in die achtertuin?? Knikkeren zoals oli zegt?? Iemand die bezig is met voetballen is een voetballer en iemand die bezig is met gewichten met als doel een toename van massa is een body builder.. of die nu 40 kg. weegt of 140, dat doet niet terzake..

en nu ga ik weer ontopic praten:

sjakkie, zoals ik al gezegd had zie je er super uit, en door mij word je in elk geval niet bekeken als potentieel neukvoer maar gewoon op de sportieve prestatie.. wat uiteraard niet wil zeggen dat ik niet graag een dame zie :)
 
Originally posted by soulreaver
Maar wat doet iemand dan in die achtertuin?? Knikkeren zoals oli zegt?? Iemand die bezig is met voetballen is een voetballer en iemand die bezig is met gewichten met als doel een toename van massa is een body builder.. of die nu 40 kg. weegt of 140, dat doet niet terzake..

en nu ga ik weer ontopic praten:

sjakkie, zoals ik al gezegd had zie je er super uit, en door mij word je in elk geval niet bekeken als potentieel neukvoer maar gewoon op de sportieve prestatie.. wat uiteraard niet wil zeggen dat ik niet graag een dame zie :)

Tnx :)
 
Back
Naar boven