XXL Nutrition

Sjekoog's Contestlog.

Bezoekers in dit topic

sjekoog

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 dec 2007
Berichten
2.934
Waardering
169
Lengte
1m89
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
In october ben ik terug gekomen naar ons koude landje na een halfjaar op het zonnige eilandje Menorca te hebben gewerkt. Blessures en geen gym in een straal van 15 km, slechte voeding en drank hadden hun uitwerking niet gemist:

Ik kwam terug in nl met een bf'je van 16% en een gewicht van 102 kilo. Ik ben meteen weer aan de slag gegaan nadat de orthopeed in het ziekenhuis me verzekerde dat alles goed zat met mijn blessure(ac-gewricht rechterschouder)
2 maanden geleden ben ik begonnen met cutten, ik sta nu ongeveer op een procent of 10/10.5 bij 93 kilo. mijn lengte is 1.89


(edit 20 mei) zal nu wat fototjes erbij zetten van hoe ik er nu ongeveer bijsta:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2 weken geleden, rug relaxt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Mijn einddoel is 8 á 9 procent.

Momenteel train ik 3 dagen split, mijn 4de training in de week is een compensatietraining voor achterlopende spiertjes.

week na week wissel ik van training

week 1: borst rug, armen schouders, benen.(4e compensatiedag, borst triceps)

week 2: borst biceps, rug triceps, benen schouders.(4e compensatiedag borst triceps.


Mijn voedingschema:
07.00
Pre ontbijt
2 caps efa
bak koffie
500ml water
(indien cardio hierbij 5 bcaa’s)

07.30
1: 30 min later
30 gram brinta
40 gram whey
1 eetlepel honing
500ml water

10.00
1 boterham
100 gram kipfilet of mager beleg
1 stuk fruit
500ml water

12.00
1 handje noten
100 gram mager beleg
1 stuk fruit
500ml water

15.00
150 gram tonijn.
2el ketchup

18.00
Avondeten
500ml water

5: post workout
1 banaan
30 gram whey
75 gram nutrix, bambix of brinta
500ml water

22.00
250ml kwark

Elke doordeweekse dag ga ik 's ochtends 300 kc cardioën (45 min)

Foto's post ik over een paar dagen, ben een week naar rome geweest en heb 'niet bepaald op m'n voeding kunnen letten(pizza en bier) dus hou aardig wat vocht vast.

Morgen ga ik er tegenaan!
 
Ben benieuwd naar je foto s man!

Goed bezig zo te lezen!

succes ermee
 
Ga je log zeker volgen!

Ik ga ook een 4de dag in de week doen om achterliggende groepen bij te krijgen :)

Succes
 
Leuk log, maar warom cutten? 10 procent is niks..
 
Succes bro, ben benieuwd naar de pics.
 
Sja, Ik sta ook10 ;) Maar kga niet cutten XD

een bf van 10 kan er bij de een bruut uitzien en bij de ander wat minder.

Bij mij manifesteerd het vet zich op mijn onderbuik, ik heb de aders over mijn armen lopen en op mijn onderbuik maar het laagje 'babyvet' blijft plakken en zal denk ik pas weggaan als ik lager ga dan 9.
 
Nice stats! Ga je logje volgen en succes met je doelen!
 
een bf van 10 kan er bij de een bruut uitzien en bij de ander wat minder.

Bij mij manifesteerd het vet zich op mijn onderbuik, ik heb de aders over mijn armen lopen en op mijn onderbuik maar het laagje 'babyvet' blijft plakken en zal denk ik pas weggaan als ik lager ga dan 9.

klopt, cijfertjes zeggen niet zo veel.

Bij mij komen m'n abs bij 12 % al goed door, een ander moet daar weer vrij diep voor gaan...
 
Vanochtend voor mijn stage gaan trainen, moest om 2 beginnen dus had ruim de tijd voor kt+cardio.
Vandaag borst-biceps getraind, deze week een week2 training(zie boven) Nieuw pr, tje gezet voor mezelf, 90x8 met bench en 100x4, begin er nu weer flink sterker op te worden.
Na mijn blessure ben ik heel rustig aan weer begonnen met duwoefeningen en ben nu weer lekker aan het toppen!
Naderhand 200 kc cardio gedaan, de cardio valt me best tegen na al het bier van afgelopen week.

Morgenochtend ga ik wegen als ik ga cardioën voor mijn werk.
 
wat voor cardio doe je?
Low intensity? high?
 
wat voor cardio doe je?
Low intensity? high?

's ochtends op nuchtere maag hartslag 130/140, probeer 100 kc per 10 min te verbranden. 45 min

's avonds na het krachttrainen ook op deze manier(30 min) alleen als ik echt geen zin heb doe ik hiit om er zo snel mogelijk vanaf te zijn.
Hiit doe ik dan op de loopband plusmin 20 min.
 
Ik zou HIIT niet na je KT training doen, iets te catabool als je het mij vraagt.

Zou wel een combi doen. Op rustdagen HIIT en trainingsdagen Low intensity.
Goed bezig iig.
 
Ik zou HIIT niet na je KT training doen, iets te catabool als je het mij vraagt.

Zou wel een combi doen. Op rustdagen HIIT en trainingsdagen Low intensity.
Goed bezig iig.

Ben niet zo heel erg bang voor spierverlies, als ik hiit doe hou ik het meestal onder de 20 min waarvan de laatste intervallen echt intensief zijn. Op rustdagen doe ik mijn cardio 's ochtends om 7.30 en dan is hiit een hele opgave ;)
 
Leuk logje tot nu toe al. Ik kom hier zeker vaker een kijkje nemen.
Succes :thumb:
 
Vanochtend om 7.15 opgestaan, bcaa'tjes erin, efatjes gepakt, kop koffie achterover gegooid en om kwart voor 8 stond ik op de loopband.

Elke ochtend doe ik 15 min lopen op 10.5kmh op 0.5 helling, 15 min crosstrainer en 15 min fietsen op lage intensiteit.

Heb gewogen met kleding aan, 95.5k, ga elke ochtend met dezefde kleding(wel schoon elke keer :D) dus is het vrij accuraat deze weging.

Vanavond rug, triceps.
 
Net rug-triceps getraind, was eigelijk van plan erna nog een halfuurtje te gaan cardioën maar had echt geen zin meer en omdat ik vanochtend al was geweest ben ik de sauna maar ingeschoten.

Mijn training van vandaag:

Pulldown behind the neck.
10-8-8-6
50-70-80-85
Dips.
10-8-8-8
eerste set 10k assist daarna los.

Dumbbell row.
10-8-8-6
22-35-45-45


Seated cable row.
40-50-60-80

Tricep extensions(brede bar bevestigd tussen twee katrollen van cable station).
10-8-8-6
30-40-40-50

Seated row(ellebogen horizontaal naar achter)bovenkant rug.
10-8-8-6
40-50-60-60

Nosebreaker
10-8-8-6
25-30-37.5-37.5

Verder nog een 3tal buikspieroefeningen gedaan.

Morgenvroeg ga ik weer aan de cardio, ben nog niet al het vocht kwijt wat ik in mijn weekje vakantie vast ben gaan houden(k*tpizza). Ik drink gemiddeld 2 liter groene thee per dag, eet 4 stelen bleekselderij, toenstraks gekocht. dit omdat het beide vochtafdrijvende werking schijnt te hebben.

Morgenochtend cardio op nuchtere maag en morgenavond 30-40 min hiit.



Nosebreaker.
 
Back
Naar boven