AndroidHealthClinic

Sjekoog's Contestlog.

Bezoekers in dit topic

ik zou gewoon water blijven drinken. Beter gebruik je wat afdrijvend voedsel.
 
Als ik dat zo lees dan ben ik zeer benieuwd naar de foto's, je bent er echt voor gegaan dus.

Heb er best wat voor gedaan ja, afgelopen dagen waren echt wel het zwaarst, nog het een en ander gegeten wat eigelijk niet zou mogen:P Zondagavond 2 mcflurry's en hier en daar nog wat bbq voer.

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

ik zou gewoon water blijven drinken. Beter gebruik je wat afdrijvend voedsel.

Al eens geprobeerd, doet geen reet. Bleekselderij gegeten bij het leven en niks van gemerkt.
 
Als het lichaam te weinig vocht binnen krijgt, gaat het vocht vasthouden.
 
Als het lichaam te weinig vocht binnen krijgt, gaat het vocht vasthouden.

Als het lichaam geen vocht binnenkrijgt kan het niks vasthouden.
 
Ik raak nu door de war, is het nou verstandig om veel vocht te nuttigen als je GEEN vocht wilt behouden?

(vocht=water)
 
Ik raak nu door de war, is het nou verstandig om veel vocht te nuttigen als je GEEN vocht wilt behouden?

(vocht=water)

tot een uur of 10 vantevoren voldoende water drinken, als je genoeg drinkt houd je lichaam niks vast. Daarna abrubt stoppen totdat je de foto's genomen hebt.
 
Ben ook benieuwd hoe het uitpakt weet wel dat dit niet de meest gangbare manier is van vochtafdrijven...
 
hoe zit het met die plas pillen van sjap dan:P (zijn er nog over)
 
Heb er best wat voor gedaan ja, afgelopen dagen waren echt wel het zwaarst, nog het een en ander gegeten wat eigelijk niet zou mogen:P Zondagavond 2 mcflurry's en hier en daar nog wat bbq voer.

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------



Al eens geprobeerd, doet geen reet. Bleekselderij gegeten bij het leven en niks van gemerkt.
Berkenblad extract;)
 
Foto's vanmiddag laten nemen, tussen 11 en 4 uur niks gedronken. Stond er goed bij, had tijdens de shoot wel verschrikkelijk veel kramp overal door vochttekort maar dat was naderhand snel over.

Net naar de mac geweest en gevroten als een beest.
De schade:
1 CBO menu;groot, 2 grote friet, 0.5l Cola.
2 bakjes frietsaus
2 fruit&yoghurt
1 chili chicken wrap
6 mcnuggets
1 Mcflurry m&m

Om het geheel illustratief weer te geven:
28akxvq.jpg


de foto's krijgen jullie te zien zogauw ik ze heb.

Gtrz
 
Netjes bro 67 gram "zuivere" proteine.:roflol:
Ik ben benieuwd naar je pics

Goed weekend
 
Hé, waar blijven die pics :)
 
Net op het laatste moment een combi van 2 foto's ingestuurd, had de rest nog niet binnen dus heb alleen frontpics kunnen posten. Zal de back en legpics nog hier posten in mijn log.
 
Potentie voor een top3 plaats kerel!

Goed bezig.
 
succes morgen gozer!
 
Hoor net dat ik bij fysiotherapie aangenomen ben, zit ik bij seagal en sjapendoedel op school :P

Mijn dag kan niet meer stuk!
 
Back
Naar boven