XXL Nutrition

Sjekoog's Contestlog.

Bezoekers in dit topic

96.7 k :D
Rebound hoera.
 
Nog ff wachten dan :D
 
Mijn benen dan eindelijk, mensen die op de contest 3en en 4en uitdelen,...
ik lach ze uit....verkapte jaloezie.

334u7gk.jpg


29uyfx2.jpg


ixuxzl.jpg
 
****ing leipe poten man
 
Foto's van bovenaf zijn wel totaal niet duidelijk, he. Post gewoon eens een FB-pic. Trouwens supercoole foto's bij de contest!
 
kheb je log net ff helemaal doorgelezen maar gvd wat een doorzettingsvermogen heb jij, RESPECT :thumb: en flinke poten ook nog :D
 
Scheer je je benen oid?
 
2chkn88.jpg

sonyub.jpg
 
GOEDE V-SHAPE!!

goed fysiek
 
Met deze foto's had je een veel hoger cijfer van mij gehad, dus niks jaloezie. Geef eerlijk toe dat je er hier goed bijstaat. Jammer dat er bij je rug nu niet een beetje schaduw aanwezig is, had er nog bruter uitgezien.

Zou de komende tijd flink wat chest dips gaan doen om de onderkant van je pecs beter uit je buik los te laten komen, separatie.
 
Zo bruute foto's man!
Echt een dikke rug + schouders:thumbs:
Op hoeveel % sta je hier?
 
Dikke schouders man, ook mooie V ! :thumbs:
 
Met deze foto's had je een veel hoger cijfer van mij gehad, dus niks jaloezie. Geef eerlijk toe dat je er hier goed bijstaat. Jammer dat er bij je rug nu niet een beetje schaduw aanwezig is, had er nog bruter uitgezien.

Zou de komende tijd flink wat chest dips gaan doen om de onderkant van je pecs beter uit je buik los te laten komen, separatie.

Volgend jaar beter met met meer kilo´s, droger en nog steeds naturel.

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Scheer je je benen oid?

Voor een shoot wel ja,



edit:

Ga nu met sjapendoedel verder zuipen aan de costa brava, 30graden en koud bier, ik denk aan jullie jongens :thumbsup:
 
goeie poten en rug..
met name jerear delt ook:D
 
vsoqk0.jpg
 
Back
Naar boven