Fitness Seller

sjezus hoe krijg je het binnen

Bezoekers in dit topic

arnold buurma

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2005
Berichten
82
Waardering
0
ik wil wel eens weten hoe jullie al dat vreten naar binnen krijgen?als ik normaal ontbijt(2sneetjes pindakaas en een shake) en om 1200 5 sneetjes brood naar binnen werk en gewoon warm eet,zit ik al bina vol!ik drink na het traine dan nog een shake en een bak kwark weg dan sta ik op barsten.Laat staan dat ik dan nog fruit en tonijn en eieren weg moet bikken,dat gaat niet goed komen :kots: geef eens ff wat tips weg aub
greets arnold
 
Gewoon telkens wat meer gaan eten
Niet in 1 keer veel meer gaan eten :)

lukt je vast wel... en niet gelijk opgeven als het niet lukt
gewoon blijven proberen
 
Toen je begon met trainen, kon je hoogstwaarschijnlijk ook niet gelijk 150 kg bankdrukken, 220 kg squatten en 240 kg deadliften. Dus met je voedingsschemamoet je ook niet in een keer bergen voedsel gaan wegzetten. Als je naar een gemiddeld voedingsschema kijkt, schrik je je inderdaad rot. Het is een behoorlijke voorraad eten.

Ik zou beginnen met een maaltijd toe te voegen. Ben je daar een beetje aan gewend, dan voeg je een tweede en daarna een derde toe, tot je op de 5 tot 7 maaltijden zit. Daarna zou je rustig kunnen gaan kijken of je de porties kunt vergroten. En zo kom je uiteindelijk wel aan een volledig bodybuildingschema. Omdat je training waarschijnlijk ook stees beter gaat, zul je zien dat de behoefte naar voeding groeit.

Mijn tip is dan ook: bouw het rustig op en laat je niet gek maken door die grote hoeveelheden.

Het mooie van deze tip is dat je die ook voor de training zelf kunt gebruiken. Wat zeg ik? Alles in het leven kun je zo benaderen. :D

Saint




Ps. Lukt dit niet, dan zit er niks anders op dan: VRETEN VERDOMME!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Beter verdelen zou ik zeggen. Ik eet alleen in de ochtend veel (shake na cardio, 2 boterhammen met pindakaas, 100gram muesli en twee fruitstukken) en in de avond. De overige maaltijden bestaan vaak uit 80-100 gram koolhydraten en pindakaas of vleeswaren. Ook wil het wel eens helpen als je niet om iedere 2 uur, maar elke 3 uur iets te gaan eten.
Als dat nog niet lukt, moet je het 'ik-zit-vol' gevoel maar laten voor wat het is en desnoods met een gootsteenontstopper de boel in je keel persen.
 
Gewoon zoals Saint al zei: rustig opbouwen. Begin met het opstellen van een voedingsschema voor jezelf en doe er iedere week, desnoods iedere maand een beetje extra bij.
Gaat vanzelf goedkomen.
 
staat een goede tip in de voedingssticky's, de eerste week iedere uur iets gaan eten is ongeveer de bottom line. Lees de sticky's maar eens goed door!

@ huckfinn: hoe had je dat in gedachten. dacht dat een gootsteenontstoppter was om ahw dingen 'op te zuigen', moet je het ding dan op je gat zetten om alles er doorheen te zuigen? :D
 
builderB zei:
@ huckfinn: hoe had je dat in gedachten. dacht dat een gootsteenontstoppter was om ahw dingen 'op te zuigen', moet je het ding dan op je gat zetten om alles er doorheen te zuigen? :D

Daar had ik niet eens aan gedacht, maar ik ga het dadelijk meteen proberen. Thanks!
 
huckfinn zei:
Daar had ik niet eens aan gedacht, maar ik ga het dadelijk meteen proberen. Thanks!

welcome bro :D

ps hou je wel een log bij?
 
iemand uit mijn gym had hetzelfde, kreeg niet veel naar binnen, toen is hij 1 week om het uur gaan eten (kleine hoeveelheden) de 2e week ging hij om de 90 minuten eten en de 3e week om de 2 uur, nu eet hij 6 flinke maaltijden per dag. hij is van 65 naar 82 gegaan in 1,5 jaar bij bf van 8/9%

het proppen heeft iedereen wel eens denk, soms heb ik binnen 2 minuten 5 boterhammen en 0,5l melk op, en soms zit in er een half uur op te kauwen.
 
Back
Naar boven