XXL Nutrition

sjitarm ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Drmz66

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 jul 2003
Berichten
37
Waardering
0
Alowa

eergisteren biceps eens goed getrained . Net ietsjes feller dan normaal . Na de training nergens last van . Maar gisteravond onder het darten begon mijn arm toch wel flink pijn te doen . met name de bicepsaanhechtingen aan de binnenkant van de elleboog . En mijn hand tintelt sinds gisteren (rechts) . Pinks slaap en de rest van de hand ook :(

Hoelang niks doen met die arm ? Gisteren deed het nog pijn als ik erop drukte , nu valt dat mee . Maar tintelt nog altijd (heb wel veel op ellebogen geleund gisteren )
 
Gewoon laten rusten, als het volgende week niet over is, geen biceps trainen. Of als het pijn doet bij andere trainingen, helemaal NIET trainen, je doet er je voordeel niet mee.

Like I said, rusten, dat zal de dokter je ook vertellen.

Is het de onderkant van je biceps?
 
yupz ....pees denk ik zo . Misschien overstrekt bij het darten ...

hand is nog altijd lam , pink slaapt , pols tintelt....dikke sjit , zoals een jaar geleden
 
Drmz66 zei:
yupz ....pees denk ik zo . Misschien overstrekt bij het darten ...

hand is nog altijd lam , pink slaapt , pols tintelt....dikke sjit , zoals een jaar geleden


ff adje >> waar loopt de zenuw die naar de pink toegaat en wat is de meest vor de hand liggende plek dat ie bekneld zit . Hele pink gedeelte voelt aan alsof ik een elastiek rond mijn vinger heb . Komt dit vanuit de pols of vanuit de elleboog .


denk dat ik mazzel heb met mijn armpje . Schoudertraining vandaag maar overgeslaan . Denk dat het een verrekking is (volledig strekken bij het darten ) .
 
ik heb dat ook gehad, sochtends na een avond trainen werd ik wakker met een slapende hand en normaal trekt dat snel weg maar dit keer bleef t maar. Na een aantal dagen was t bijna weg alleen mn middelvinger bleef wat gevoelloos aan een kant en tintelde in de top. Ik ben gewoon doorgegaan met trainen en nu na zon 1,5 maand is t bijna helemaal over.
 
Man-Mountain zei:
ik heb dat ook gehad, sochtends na een avond trainen werd ik wakker met een slapende hand en normaal trekt dat snel weg maar dit keer bleef t maar. Na een aantal dagen was t bijna weg alleen mn middelvinger bleef wat gevoelloos aan een kant en tintelde in de top. Ik ben gewoon doorgegaan met trainen en nu na zon 1,5 maand is t bijna helemaal over.


thnx...ik hoop het beste ......terugkerend probleem bij mij als ik een stapje hoger train .......:(
 
Ik heb het ook een x gehad toen ik ging darten. Ik dart bijna nooit en door die gooi-beweging had ik ineens een aantal dagen last van spierpijn in m'n arm.

Maar ik denk dat jij wel vaker dart en dat het daar niets mee te maken zal hebben :)
 
TongPo zei:
Ik heb het ook een x gehad toen ik ging darten. Ik dart bijna nooit en door die gooi-beweging had ik ineens een aantal dagen last van spierpijn in m'n arm.

Maar ik denk dat jij wel vaker dart en dat het daar niets mee te maken zal hebben :)


ik had mijn biceps echt goed getraind de dag vantevoren . dan staat je arm een beetje in een V-vorm omdat die bicep op spanning staat. Ik denk dat als je dan gaat darten je de aanhechtingen overstrekt . Tenminste dat denk ik . Volgensmij gaat ut wel goedkomen (heb veel last van blessures , vooral rechts)
 
vannacht nog vrij veel pijn gehad . Heb een zware ibroprofen(ibruprofen of hoe schrijf je dat) gehad . Beetje ontstekingremmende werking ..you never know .
Hand slaapt niet meer :) :) :) Vingers voelen wel beetje raar maar het kloppend slapen is weg.
Arm voelt ook beter , denk dat het inderdaad een verrekking is . Biceps day is normaal woensdag , maar dat zal ik dan maar naar vrijdag zetten , of ik moet woensdag gewoon effe een week op 50% trainen .

misschien heb ik de biceps iets te snel opgebouwd de laatste 4 weken . Curlen op zo'n scuin bankje van 10 x 17KG / 10 x 20 kg / 8 x 22 kg naar
10 x 20 KG / 8x 22kg / 5 x 25 kg , denk dat die 25 eigenlijk te zwaar is voor mijn toch al zo zwakke peesjes .
 
Back
Naar boven