MuscleMeat

Sjorslog

Bezoekers in dit topic

Sjors26

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
26 jan 2013
Berichten
6.277
Waardering
1.307
Lengte
1m75
Massa
67kg
Hi

Ik ga ook maar eens loggen. Mocht ik mijn black book kwijtraken dan staat alles in elk geval hier :o
Nu ben ik bij lange na niet zo op dreef als de andere dames hier, maar ik kijk bij ze af en probeer zelf elke dag 100% te geven.

Vroeger ( 15jr < ) op behoorlijk niveau getraind. Ongeluk gehad en mijn linkerhelft zo'n beetje tot moes, dus ik zit vandaag de dag nog met een zwakke knie ( knie-en kruisbanden gescheurd, knieschijf verbrijzeld, gebroken elleboog, enkel etc ) en een schouder die nog weleens tegensputtert.
Ik doe braaf elke dag mijn stabilisatie-oefeningen, hou mijn core sterk en bouw alles langzaam op. 2 weken fullbody getraind om op te warmen, per volgende week naar 5-day split
Wish me luck ^_^

Stats:
1.75m
68 KG > nu 63
Taille 76 > nu 72
Heup 91 > nu 89
Biceps beide kanten 27 > nu 31
Benen beiden kanten 53 > nu 54



Doel:
Lean, mean fatburning machine ^_^


Schema is per juli ongeveer dit:

MA : UB, vooral rug en buik
Di : LB, veel squats en glutebridges
WO : UB, borst, armen, schouders + training RPB
DO: LB, veel squats, rdl en ghr
VRIJ : UB, rug, armen en schouders
ZA: (strongman) training RPB

Ik probeer dagelijks te squatten, ( gebruik het als w.u. voor mijn training ) omdat daar een zwakke plek zit ivm mijn knie. Ik varieer met overhead squats, full oly frontsquats, full oly back squats, Zercher squats en box squats.







Het is niet veel, maar er komt vast snel weer power in dit ouwe lijf.
Update foto's staan verderop in het topic.

Hieronder progressie van feb tot augustus

2wefnt4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je linker helft tot moes? Damn !
 
Ja, dat deed best pijn eigenlijk. Vergeet je gelukkig snel en ik kan op een marathon lopen na, zo'n beetje alles weer. Gelukkig heb ik een hekel aan duurloop, het had zo moeten zijn :o
 
:mad: oud lijf? Zie net dat je ook 34 bent
 
Ik bedoel fysiek he! het voelt nog wat stijf en stram allemaal.
 
22% is toch niet Fatty?
Heb je zo onder de 20;)

Doe je nou 5 dagen in de week buik?

Hoe ziet je voedingsschema eruit?

Succes
 
Voedingsschema mag ik niet delen (srs)
Het is in elk geval een degelijk 7-daags cut-schema. Ja, ik doe na elke training buik en op niet lift/squatdagen ook onderrug. Een gezonde gewoonte!
 
Heb je een begeleider dan?
Dat is beter.
Zit je veel onder onderhoud?
 
Yep en nee, valt mee. Ik heb sowieso niet veel moeite met eten, ik kan makkelijk duizenden kcal wegwerken en ook zo weer heel weinig eten. Een beetje zoals mijn lijf zelf is, ik kom snel aan en val ook snel af. Soms een vloek en soms een zegen ^_^
 
Leuk! Ik volg. Wel heavy wat je hebt meegemaakt. Heel veel succes;) nette stats al.
 
Dank je!
 
You go GIRLLLL! :cool:

Enne heb mijn kisten nog dus als gij en skupske nodig hebt onder uwe bips ;)
 
Niet nodig, genoeg spierpijn daar.
 
Succes. Hoe heb je die 22% gemeten? Lijkt me meer richting de 30%.
 
Lijkt me meer dan 22%, maar goede start en mooie doelen!

Zou alleen geen 3 dagen achter elkaar schouders trainen.
 
Ik kan er niet veel aan doen dat dat het is. Ik word elke maandag gewogen en gemeten en het is nu 2 weken hetzelfde. Hopelijk hoef ik hier mijn vp niet te gaan zitten verdedigen :o
 
Ik kan er niet veel aan doen dat dat het is. Ik word elke maandag gewogen en gemeten en het is nu 2 weken hetzelfde. Hopelijk hoef ik hier mijn vp niet te gaan zitten verdedigen :D

Haal er gewoon nog meer kracht uit... Je basis is rete goed dus gewoon door knallen!
 
Oh mij boeit het niet zoveel hoor; al is het 50%, who cares. Ik heb geen enkele reden er iets anders neer te zetten dan de daadwerkelijke meting. Zal wel iets vrouwelijks zijn.
<< zo bulk zie ik er nou ook weer niet uit
 
Back
Naar boven