- Lid geworden
- 22 sep 2006
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- > 50%
Beste DBB'ers,
Heb me mogelijk wel een beetje over laten halen om toch mee te doen aan de contest, dus bij deze.
Momenteel zit ik in de 2e week van mijn vakantie in NL, deze is aankomende dinsdag afgelopen en vanaf die dag heb ik nog circa 60 dagen om in sort of shape te komen voor de volgende vakantie (Gran Canaria).
Zoals de meesten vast wel weten, zal dit niet het logje worden die bol staat van de dedication. Of althans, ik merk de afgelopen jaren dat ik er op afgerekend word met een IIFYM schema in een degelijke shape te komen. Daarom gaan we het dit jaar helemaal anders doen!
Dat laatste is een grapje natuurlijk, moet wel mezelf blijven!
Weging & meting 22-06-2021 (startpunt):
Gewicht: 84.7kg
Taille: 79.0cm
Afkorting- en verklarende woordenlijst:
- BBQ: Barbecue
- Cocktail: Alcoholische versnapering
- E/K/V: Eiwit /Koolhydraat/Vet
- Fuaark: Wanneer een set flink zwaar is
- Hoerenpulley: Enkele kabels in mijn gym lopen stroef, daar ben ik op zijn zachtst gezegd niet blij mee
- MMC: Mind Muscle Connection (Natuurlijk gaan hier verschillende discussies, ik ben van mening dat ik een oefening dat werkelijk wil voelen in de spier waarop ik target. Voel ik dat niet, dan vind ik de MMC matig)
- Nipt: Wanneer de laatste rep net aan gehaald wordt
- NFC: No Fucking Clue (Er zijn dagen dat ik niet reken aan mijn 'dieet' dan staat dit vaak bij de Macro-verhouding)
- OHP: Overhead press
- PR: Persoonlijk record
- Rating: waardering van de training in apekoppen: het minimum is 1 en het maximum 5 (heeft met meer factoren te maken, dan enkel het gewicht)
- TUT: Time Under Tension (ik train graag met behoorlijk wat TUT)
- VPR: Volume PR (kan zowel totaal volume als volume/set zijn)
- w.u: warmup (set)
Heb me mogelijk wel een beetje over laten halen om toch mee te doen aan de contest, dus bij deze.
Momenteel zit ik in de 2e week van mijn vakantie in NL, deze is aankomende dinsdag afgelopen en vanaf die dag heb ik nog circa 60 dagen om in sort of shape te komen voor de volgende vakantie (Gran Canaria).
Zoals de meesten vast wel weten, zal dit niet het logje worden die bol staat van de dedication. Of althans, ik merk de afgelopen jaren dat ik er op afgerekend word met een IIFYM schema in een degelijke shape te komen. Daarom gaan we het dit jaar helemaal anders doen!
Dat laatste is een grapje natuurlijk, moet wel mezelf blijven!

Weging & meting 22-06-2021 (startpunt):
Gewicht: 84.7kg
Taille: 79.0cm
Afkorting- en verklarende woordenlijst:
- BBQ: Barbecue
- Cocktail: Alcoholische versnapering
- E/K/V: Eiwit /Koolhydraat/Vet
- Fuaark: Wanneer een set flink zwaar is
- Hoerenpulley: Enkele kabels in mijn gym lopen stroef, daar ben ik op zijn zachtst gezegd niet blij mee
- MMC: Mind Muscle Connection (Natuurlijk gaan hier verschillende discussies, ik ben van mening dat ik een oefening dat werkelijk wil voelen in de spier waarop ik target. Voel ik dat niet, dan vind ik de MMC matig)
- Nipt: Wanneer de laatste rep net aan gehaald wordt
- NFC: No Fucking Clue (Er zijn dagen dat ik niet reken aan mijn 'dieet' dan staat dit vaak bij de Macro-verhouding)
- OHP: Overhead press
- PR: Persoonlijk record
- Rating: waardering van de training in apekoppen: het minimum is 1 en het maximum 5 (heeft met meer factoren te maken, dan enkel het gewicht)
- TUT: Time Under Tension (ik train graag met behoorlijk wat TUT)
- VPR: Volume PR (kan zowel totaal volume als volume/set zijn)
- w.u: warmup (set)
Laatst bewerkt: