Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
22 sep 2006
Berichten
46.678
Waardering
33.592
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Same year, same...ehm different Marvin...

Ik doe al jaren mee aan deze contest, dus waarom dit jaar ook niet! Ik zal ook dit jaar de strijd weer aan gaan voor de befaamde vierde plek!:flex:

Over ongeveer 3 weken ga ik eerst op vakantie, en zal daarna (na mijn bulk dus:roflol:) alles weer oppakken..

Komen jullie hier weer mee Marvinnen?
:marvin:

Even een shape update van vorige week om dit log mee te starten, al denk ik dat mijn shape er 10 juni wel enigzins anders uitziet:



Oja, ik moet ook niet vergeten dat het wel de bedoeling is dat ik eind augustus in mijn trouwpak pas!:rolleyes:

UPDATE SHAPE:
Before = 28-05-2018
After = 11-06-2018
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
:devilnana:

In! Succes Marvin.. Zal ik je foto's maken :eyebrow:
 
:roflol: geen monoloog over de regels en al de oneerlijkheid in de wereld?
 
Update komt staat er, dus ik zou niets uitsluiten :D
 
haha goeie titel, ik ben in! Leuk dat je weer mee doet :D
 
Hahah die titel:roflol:
Zeker weer in en veel succes,

het beste fysiek zal je niet neerzetten (sorry maar de tegenstanders zijn huge) maar misschien wel de beste transformatie naar een shredded lichaam
 
Hahah die titel:roflol:
Zeker weer in en veel succes,

het beste fysiek zal je niet neerzetten (sorry maar de tegenstanders zijn huge) maar misschien wel de beste transformatie naar een shredded lichaam

Beste fysiek is natuurlijk subjectief en onderhavig aan meer dan alleen formaat. Zeker op het punt van conditionering kan Marvin als hij zijn best doet hoge ogen gooien. Zijn shape een jaar of 5-6 terug toen ik foto's van hem schoot was ronduit epic.
 
Succes Marvin.....ik ben ook hier in!
 
Yesss Marv :banana:
Go for it :cheer:
In !
 
Uiteraard in!
 
Zou wat zijn als je zomaar 3e zou worden
 
Hier ook uiteraard in! :D succes!
 
Succes :cheer:

+81
 
Marvin for president
 
Back
Naar boven