Fitness Seller

Skatermarvin's contest log 2013 "Droger dan ooit.."

Bezoekers in dit topic

Dragelijker te maken, daar zeg je wat..
Succes met je workout, hier worden de benen ook aangepakt!
 
succes met de beentjes en lekker veel carbs, moet wel goed komen met die beentraining dan :)
 
Caffeine stimuleert wel enigsinds de verbranding en helpt me gedurende de vast (16uur, IF) de ochtend door samen met de liter groene thee. Voor die liter gebruik ik 2 zakjes. Met dat IF (intermittent fasting) komen we gelijk op de reden dat ik mijn ontbijt ' over sla'. Ik hanteer een eetwindow van circa 8 uur waarbij ik zoveel mogelijk carbs post workout eet en op rustdagen mijn carbs beperk tot mijn avond maaltijd. Na deze 8 uur hanteer ik een vast periode van 16uur zoals IF voorschrijft:D

Oh, sorry had even over het hoofd gezien dat je IF deed :D
Ik heb ook wel eens een tijdje IF geprobeerd, mijn eatwindow lag tussen 12u en 20u, waarbij ik trainde van 17u tot 19u, maar voor mijn lichaam werkte het niet echt :(

Ik hield wel van het principe dat je 'meer' in 1 keer kan eten omdat je toch aan je kcals moet komen, maar ik had er jammer genoeg geen resultaat mee :D Ben benieuwd hoever je hiermee gaat komen. Heb je ook pics van je huidige shape?
 
Succes vanmiddag met de beentjes
Thanks:D

Dragelijker te maken, daar zeg je wat..
Succes met je workout, hier worden de benen ook aangepakt!
Haha, ook succes dan maar!

succes met de beentjes en lekker veel carbs, moet wel goed komen met die beentraining dan :)
Dat hoop ik wel!:thumbs:

Oh, sorry had even over het hoofd gezien dat je IF deed :D
Ik heb ook wel eens een tijdje IF geprobeerd, mijn eatwindow lag tussen 12u en 20u, waarbij ik trainde van 17u tot 19u, maar voor mijn lichaam werkte het niet echt :(

Ik hield wel van het principe dat je 'meer' in 1 keer kan eten omdat je toch aan je kcals moet komen, maar ik had er jammer genoeg geen resultaat mee :D Ben benieuwd hoever je hiermee gaat komen. Heb je ook pics van je huidige shape?
Ik denk dat als je zo laat trainde dat je je eet-window had moeten verschuiven naar 14:00 tot 22:00uur, maar dat zou ik persoonlijk niet te doen vinden daar ik altijd om 7:00uur al op mijn werk ben. Het is vaak al een verademing als ik om 11:00uur mag gaan eten..

Zelf ben ik ook benieuwd hoever ik ga komen, ben namelijk nooit echt laag geweest qua bodyfat! Mijn meest recente foto's staan in mijn handtekening.




Wel voel ik mezelf steeds schraler en schraler worden (en dan moet het cutten nog beginnen)..ik heb bijna het idee dat ik weer moet gaan zeggen dat ik aan fitness doe ipv aan bodybuilding!:sad:
 
Is het vandaag DBB benen dag? :P
Succes in ieder geval, ziek schema zo alles (okee bijna alles) 50 reps total!
 
Is het vandaag DBB benen dag? :P
Succes in ieder geval, ziek schema zo alles (okee bijna alles) 50 reps total!
Thanks! Het is bijna zover! Ik tel mijn schema door, dus heb geen standaard dagen voor mijn trainingen (gelukkig)..:rolleyes:

Liever geen maandag borst-dag voor mij:eek:
 
Doe ook al 3 jaar IF, nog nooit zo droog geweest op een hoog lichaamsgewicht :-) voor mij echt perfect! alleen bulken is te moeilijk met IF....
 
Doe ook al 3 jaar IF, nog nooit zo droog geweest op een hoog lichaamsgewicht :-) voor mij echt perfect! alleen bulken is te moeilijk met IF....
Ik heb inderdaad ook nog nooit zo'n 'laag' bf gehad als nu. Echter vind ik mijn VVM wel wat matig en zou ik graag naar 85kg gaan met een zelfde of lager vetpercentage. Maar daar loop ik tegen hetzelfde probleem als jou..bulken met IF is lastig en je wilt niet teveel stijgen in bf. Dit resulteerd voor alsnog dat ik al een half jaar of langer om en nabij er hetzelfde bij loop en niet veel ben geagained.

Dat is de reden dat ik nu wat lager wil komen in vetpercentage. Iets wat ik nog nooit bereikt heb..en helaas moet ik daarvoor aardig onder de 80kg gaan duiken met mijn lengte vind ik dat persoonlijk maar schraal:eek:

Maar goed na de contest toch maar proberen met behulp van IF nog wat VVM aan te zetten door op trainingsdagen post workout meer te gaan eten.


Maar goed, de benen training van vandaag:rocknana:

Benen:
Squat: 10x120kg, 14x3x120kg (Behoorlijk zwaar!)
SLDL: 12x110kg, 12x3x110kg, 3x2x110kg
Leg extention: 12x105kg, 14x3x105kg (These quads are on fire!!!:fire:)
Standing leg curl: 12x30kg, 10x3x30kg, 24x16kg (Vind het prettig voor hams altijd nog even een setje slow reps te doen)
BB calfraise: 17x130kg, 10x3x130kg (Mind-muscle connectie na 50 reps niet best meer!)*
Toepress: 15x136kg, 10x3x136kg*

* Helaas heeft mijn gym geen goede kuitenapparatuur..ik baal hier flink van, maar het is niet anders!)
 
Sterke benen training man!
Dat ga je wel voelen verwacht ik ;)
Maar wil je dat wel doen dan zo laag gaan qua gewicht voor je vet percentage?
Heb zelf ook nog nooit massa aan proberen te zetten met IF, maar cut al bijna een jaar nu hehe
 
Als je gaat bulken zou ik toch misschien aan een goede weightgainer gaan omdat je maar binnen een periode van 8 uur kan eten. Ook at ik meer dan 2 grote maaltijden om zo aan mijn caloriebehoefte te komen, wel clean. Nadeel van IF bulk is dat het enorm langzaam gaat, maar het resultaat mag er wel zijn. (ik had wel enigzins gecheat door een week of 3 van IF af te stappen). Verassend dat ik er ook zo weer in kwam, had ik niet verwacht.

Omdat je in een contest zit zou ik gewoon voor compleet ripped (4% of lager) gaan, dat is moeilijk genoeg en duur lang genoeg :) met de massa die jij al hebt opgebouwd zal je toch wel een knap fysiek krijgen.

Daarna cleanbulken om massa te pakken en niet hoger gaan dan 10-12% bf.
 
Sterke benen training man!
Dat ga je wel voelen verwacht ik ;)
Maar wil je dat wel doen dan zo laag gaan qua gewicht voor je vet percentage?
Heb zelf ook nog nooit massa aan proberen te zetten met IF, maar cut al bijna een jaar nu hehe
Tja, het voelt ergens niet goed! Steeds lager in bodyweight..maar vind een heel laag bf wel een keer een uitdaging. Ik vraag me weleens af wat er voor mij naturel nog te halen valt!

In mijn andere log werd vaak geroepen dat er nog zat bij kan, maar ik betwijfel het een beetje. Daarom streef ik uiteindelijk naar 85kg met een procentje of 10.

Als je gaat bulken zou ik toch misschien aan een goede weightgainer gaan omdat je maar binnen een periode van 8 uur kan eten. Ook at ik meer dan 2 grote maaltijden om zo aan mijn caloriebehoefte te komen, wel clean. Nadeel van IF bulk is dat het enorm langzaam gaat, maar het resultaat mag er wel zijn. (ik had wel enigzins gecheat door een week of 3 van IF af te stappen). Verassend dat ik er ook zo weer in kwam, had ik niet verwacht.

Omdat je in een contest zit zou ik gewoon voor compleet ripped (4% of lager) gaan, dat is moeilijk genoeg en duur lang genoeg :) met de massa die jij al hebt opgebouwd zal je toch wel een knap fysiek krijgen.

Daarna cleanbulken om massa te pakken en niet hoger gaan dan 10-12% bf.
Ik heb geen moeite met eten, dus verwacht dat ik daar ook geen prblemen mee heb met IF bulk. Gewoon meer brinta, rozijnen, rijst en aardappels en misschien eiwitten nog iets omhoog zodat ik op mijn trainingsdagen rond 3500kcals kom. Mijn rustdagen dan misschien nog iets meer vetten tot ik op 2200kcals uitkom. Maar goed dat is toekomst muziek!

4% bf klinkt goed, maar heb niet veel ervaring met succesvol cutten, dus hoop dat mensen mij hier van advies kunnen voorzien:D!
 
Tja, het voelt ergens niet goed! Steeds lager in bodyweight..maar vind een heel laag bf wel een keer een uitdaging. Ik vraag me weleens af wat er voor mij naturel nog te halen valt!

In mijn andere log werd vaak geroepen dat er nog zat bij kan, maar ik betwijfel het een beetje. Daarom streef ik uiteindelijk naar 85kg met een procentje of 10.


Ik heb geen moeite met eten, dus verwacht dat ik daar ook geen prblemen mee heb met IF bulk. Gewoon meer brinta, rozijnen, rijst en aardappels en misschien eiwitten nog iets omhoog zodat ik op mijn trainingsdagen rond 3500kcals kom. Mijn rustdagen dan misschien nog iets meer vetten tot ik op 2200kcals uitkom. Maar goed dat is toekomst muziek!

4% bf klinkt goed, maar heb niet veel ervaring met succesvol cutten, dus hoop dat mensen mij hier van advies kunnen voorzien:D!

-kijkt naar jouw pics-

tumblr_lnvvueuSsj1qcj56b.png


:roflol:

Mooie training bro. Wilt de gym eigenaar nog steeds niet luisteren naar je suggesties in verband met apparatuur? :(
 
Tja, het voelt ergens niet goed! Steeds lager in bodyweight..maar vind een heel laag bf wel een keer een uitdaging. Ik vraag me weleens af wat er voor mij naturel nog te halen valt!

In mijn andere log werd vaak geroepen dat er nog zat bij kan, maar ik betwijfel het een beetje. Daarom streef ik uiteindelijk naar 85kg met een procentje of 10.

85kg met 10% is ook perfect streven met jou lengte en alles.
Ben zelf ook echt benieuwd op hoeveel ik momenteel sta...
Aangezien ik niet voor kan stellen dat ik straks 89kg met 10% ben.
Ga volgende week meting doen, dus dan zullen we het wel weer zien.

Zit zelf nog wel te twijfelen of gewoon vies, vies, vies droog worden!
Of na de cut proberen wat extra massa aan te zetten om groter fysiek te hebben...

Maar is zeker een uitdaging en vooral met die 4% die al genoemd wordt hehe ;)
 
Ik bulk nu bijna 3 maanden op IF marvin. 5 dagen per week ram ik 4200 kcal naar binnen (3 maaltijden + fruit en shakes en het trainen) 2 dagen per week 3500 kcal omdat op deze 2 dagen mijn fruit en whey poeder van de training komt te vervallen. De 3 maaltijden zijn elke dag gelijk (1500/1000/1000) Echt niet moeilijk hoor. Heerlijk gewoon.

- 200gr brinta
- 400gr havermout
- 200gr rijst of 200gr pasta (op rustdagen 500gr aardappels)
- 200gr koolvis
- 200gr kipfilet
- 450gr kwark
- 200gr groente
- 3 stukken fruit
- 2 tot 3 shakes (2 op rustdagen, 3 op traindagen)
- 1 heel ei
- 1 volle scoup wms na training extra

Dus gewoon je maaltijd vergroten. De verhoudingen weet ik niet uit mijn hoofd. Ik log elke dag op myfitnesspall en daaruit blijk dat ik 600-620gr carbs, 300gr eiwit en 50-60gr vet per dag tot me neem.
Overigens train ik altijd voor me eerste maaltijd (fasted dus) Train jij ook fasted?
 
Hoe zit het met jouw BF dan koekie? Blijft dat ook een beetje laag, je eet namelijk erg clean.
 
In naturlich. Succes Marv!

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 00:02 ----------

Ik heb inderdaad ook nog nooit zo'n 'laag' bf gehad als nu. Echter vind ik mijn VVM wel wat matig en zou ik graag naar 85kg gaan met een zelfde of lager vetpercentage. Maar daar loop ik tegen hetzelfde probleem als jou..bulken met IF is lastig en je wilt niet teveel stijgen in bf. Dit resulteerd voor alsnog dat ik al een half jaar of langer om en nabij er hetzelfde bij loop en niet veel ben geagained.

Dat is de reden dat ik nu wat lager wil komen in vetpercentage. Iets wat ik nog nooit bereikt heb..en helaas moet ik daarvoor aardig onder de 80kg gaan duiken met mijn lengte vind ik dat persoonlijk maar schraal:eek:

Maar goed na de contest toch maar proberen met behulp van IF nog wat VVM aan te zetten door op trainingsdagen post workout meer te gaan eten.


Maar goed, de benen training van vandaag:rocknana:

Benen:
Squat: 10x120kg, 14x3x120kg (Behoorlijk zwaar!)
SLDL: 12x110kg, 12x3x110kg, 3x2x110kg
Leg extention: 12x105kg, 14x3x105kg (These quads are on fire!!!:fire:)
Standing leg curl: 12x30kg, 10x3x30kg, 24x16kg (Vind het prettig voor hams altijd nog even een setje slow reps te doen)
BB calfraise: 17x130kg, 10x3x130kg (Mind-muscle connectie na 50 reps niet best meer!)*
Toepress: 15x136kg, 10x3x136kg*

* Helaas heeft mijn gym geen goede kuitenapparatuur..ik baal hier flink van, maar het is niet anders!)

Pak gewoon een 20/25kg plate, of 2. Ga daar met je tenen op staan. Paar db's in je handen en raisen die calves :). Door het stabiliseren span je ook veel je andere onderbeen spieren aan!
Of pak een barbell en doe standing calf raises gewoon vanaf de grond of op bovenstaande manier. Elke keer net niet de grond aanraken. Genoeg mogelijk qua calves ;).
 
Laatst bewerkt:
-kijkt naar jouw pics-

tumblr_lnvvueuSsj1qcj56b.png


:roflol:

Mooie training bro. Wilt de gym eigenaar nog steeds niet luisteren naar je suggesties in verband met apparatuur? :(
Haha..echt shredded dan!;) Maar nee mijn gym eigenaar wil nog steeds niet luisteren..ik had laatst als hint zelfs een seated calfraise op zijn facebook pagina gepost...:rolleyes:

85kg met 10% is ook perfect streven met jou lengte en alles.
Ben zelf ook echt benieuwd op hoeveel ik momenteel sta...
Aangezien ik niet voor kan stellen dat ik straks 89kg met 10% ben.
Ga volgende week meting doen, dus dan zullen we het wel weer zien.

Zit zelf nog wel te twijfelen of gewoon vies, vies, vies droog worden!
Of na de cut proberen wat extra massa aan te zetten om groter fysiek te hebben...

Maar is zeker een uitdaging en vooral met die 4% die al genoemd wordt hehe ;)
4% wordt zeker een uitdaging!:eek: We zullen kijken hoever ik kom met enkel dieet..

Ik bulk nu bijna 3 maanden op IF marvin. 5 dagen per week ram ik 4200 kcal naar binnen (3 maaltijden + fruit en shakes en het trainen) 2 dagen per week 3500 kcal omdat op deze 2 dagen mijn fruit en whey poeder van de training komt te vervallen. De 3 maaltijden zijn elke dag gelijk (1500/1000/1000) Echt niet moeilijk hoor. Heerlijk gewoon.

- 200gr brinta
- 400gr havermout
- 200gr rijst of 200gr pasta (op rustdagen 500gr aardappels)
- 200gr koolvis
- 200gr kipfilet
- 450gr kwark
- 200gr groente
- 3 stukken fruit
- 2 tot 3 shakes (2 op rustdagen, 3 op traindagen)
- 1 heel ei
- 1 volle scoup wms na training extra

Dus gewoon je maaltijd vergroten. De verhoudingen weet ik niet uit mijn hoofd. Ik log elke dag op myfitnesspall en daaruit blijk dat ik 600-620gr carbs, 300gr eiwit en 50-60gr vet per dag tot me neem.
Overigens train ik altijd voor me eerste maaltijd (fasted dus) Train jij ook fasted?
Dat is een hoop voedsel! Wel behoorlijk clean allemaal! Ik vraag me wel af hoe je fysiek nu is, want voor mij is 3500 al bulken en 4200kcals neigt naar behoorlijk veel IMO..

Ik train overigens niet fasted, want dan krijg ik wel een erg raar eet window (train om 16:00uur)
Thanks WWE
Hoe zit het met jouw BF dan koekie? Blijft dat ook een beetje laag, je eet namelijk erg clean.
Ben ik ook wel benieuwd naar..wat zijn je huidige stats Koek?

In naturlich. Succes Marv!

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 00:02 ----------



Pak gewoon een 20/25kg plate, of 2. Ga daar met je tenen op staan. Paar db's in je handen en raisen die calves :). Door het stabiliseren span je ook veel je andere onderbeen spieren aan!
Of pak een barbell en doe standing calf raises gewoon vanaf de grond of op bovenstaande manier. Elke keer net niet de grond aanraken. Genoeg mogelijk qua calves ;).
Ik ken de mogelijkheden, maar niets voelt zo goed als een echte seated calfraise. Als ik niet beter zou weten zou ik beamen wat je zegt, maar helaas heb ik al regelmatig ergens anders getraind.



Voor de IF'ers onder ons..waar ga je als eerst snijden tijdens de cut? Rustdagen omlaag of trainingsdagen?
 
Ik doe ook aan intermitted fasting, maar dat is meer omdat ik vakantie heb en om 12 uur naar bed ga en zo'n 11-12 uur later pas wakker word. :o
 
Ik doe ook aan intermitted fasting, maar dat is meer omdat ik vakantie heb en om 12 uur naar bed ga en zo'n 11-12 uur later pas wakker word. :o
Haha..luilak! Maar wel ideaal om op die manier IF toe te passen!

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 11:31 ----------

Training van vanochtend!

Push:
Benchpress: 8x82.5kg, 5x3x82.5kg, 14x2x82.5kg (Behoorlijk zwaar!)
Incline benchpress: 11x67.5kg, 5x3x67.5kg, 12x2x67.5kg (Voelde goed aan!)
Dumbbell tricep ext. (Single arm): 8x12kg, 10x3x12kg, 4x2x12kg (12 misschien iets te zwaar voor goed MMC)
Pushdown: 12x50kg, 14x3x50kg
Lateral raise: 10x10kg, 14x3x10kg

Machine crunch: 14x57kg, 10x3x57kg
Side machine crunch: 15x43kg, 3x3x43kg, 26x30kg

Dat was het weer! Maandag weer PULL:D

Goed weekend iedereen:rocknana:
 
Back
Naar boven