AndroidHealthClinic

Contest Log Skatermarvins contest log 2020, I'm a quitter

Bezoekers in dit topic

Is het die tijd van de maand of zo?!
De foto's die ik de laatste tijd voorbij heb zien komen zijn gewoon prima.
 
Zo word je nooit 4e marvin. Speciaal voor jou een troostprijs
Shiiiit!
Hehe mooi, dan hoop ik dat ik kans maak op die plek :lifter:
:roflol: Je staat er vast ook beter bij ;)
Dacht het niet! Ik pak hem.
:roflol: strijd om plek 4
Maar op wie moet ik nu stemmen dan. :(
..ik twijfel nog om toch 1 foto te maken vandaag ofzo.

..maar anders zijn er genoeg andere deelnemers toch?.
Stem op Onit om de toetjes family hoog te houden.
:woot:
#teamtoetjes :) inb4 stemmen ronselen
:roflol:
:o
Wil wel kans kunnen maken als nieuwkomer tegen de grote mannen op het forum.
Ben benieuwd naar het resultaat!
Is het die tijd van de maand of zo?!
De foto's die ik de laatste tijd voorbij heb zien komen zijn gewoon prima.
Klopt, maar dat waren selfies. Heb geen verplichte poses gedaan.

Ik zal straks eens kijken of de vrouw even een foto wil maken, maar beloof niks. Ik weet de boel altijd goed te verkloten na wat vakantie dagen ;)
 
Je hebt nog 3 dagen.

Skatermarvin: How to get shredded in three days, including unplanned cheats and strafcardio (the 2020 edition)
Dat is de goede instelling! :)
 
Komop Skatermarvin , je shape is sowieso nog steeds heel goed!
Misschien iet zo shredded als je zou willen, maar je moet toegeven dat je er gewoon altijd meer dan beachproof bij staat!
Ik zeg: neem die foto's en stuur ze in, als is het maar voor de lol :)!
 
Gewoon doen.
 
Je hebt nog 3 dagen.

Skatermarvin: How to get shredded in three days, including unplanned cheats and strafcardio (the 2020 edition)
Ik zou best een hoop vakantie ellende kunnen droppen..

Maar daar zit een hele grote maar aan, en dat is dat ik dan nu wel 3 dagen lang low(er) carb en 'clean' moet gaan eten..

En dat gaat niet gebeuren, aangezien ik nog vakantie heb en zondag een nachtje weg ga..:o
Dat is de goede instelling! :)
:roflol:
Komop Skatermarvin , je shape is sowieso nog steeds heel goed!
Misschien iet zo shredded als je zou willen, maar je moet toegeven dat je er gewoon altijd meer dan beachproof bij staat!
Ik zeg: neem die foto's en stuur ze in, als is het maar voor de lol :)!
Tja, maar moet ik dan meedoen met zeg maar 80% van het resultaat waarmee ik tevreden ben? Ik vind het ook geen goed gevoel geven richting de andere deelnemers, die wel echt aan het strijden zijn voor een goede shape.

Het is natuurlijk niet dat ik er niks voor doe en laat om altijd enigzins 'in shape' te zijn, maar mijn leefstijl word meestal niet in dank afgenomen..
Ik ben gewoon niet tevreden genoeg..zo haal ik zelfs plek 4 niet..
Ik laat je winnen marv
:roflol: Als je dat zou kunnen..

..dan deed ik nog niet mee. Misschien volgend jaar beter, minder corona en eerder (serieus) beginnen.

Voor nu log ik door in mijn oude log


En zouden jullie het moeten doen met mijn pre-holiday shape ;)


En wat vakantie chilling..


 
Gewoon insturen joh! Met mij erbij word je sowieso geen laatste :D :laugh:
 
Niet zo onzeker. Vrouwen scoren vaak prima in de contest..:o

Ik zou liegen als ik zou zeggen helemaal niet onzeker te zijn, maar ik ben wel realistisch. Voor mezelf ben ik heel tevreden met het resultaat nu, maar jouw fysiek (en dat van een aantal andere deelnemers) is toch van een heel ander niveau ;)
 
Tja, maar moet ik dan meedoen met zeg maar 80% van het resultaat waarmee ik tevreden ben? Ik vind het ook geen goed gevoel geven richting de andere deelnemers, die wel echt aan het strijden zijn voor een goede shape.
Ik zou hetzelfde besluit hebben genomen. En dat zeg ik niet omdat ik dan weer een concurrent minder heb. Echt niet...
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Het is een heel ander soort foto, en ik zal wel weer allerlei commentaar krijgen... maar ik vind dat je er op die bovenste beter bij staat. Een meer natuurlijke uitstraling. En het knappe vind ik altijd dat je al jaren en ook jaarrond ongeveer die shape hebt. Ondanks een apart dieet :p Petje af....
 
Back
Naar boven