Fitness Seller

Skiiën

Bezoekers in dit topic

nb7

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Iemand die hier ook verzot op is? Het wordt weer winter dus we kunnen weer masaal de pistes opzoeken. Ben zelf een liefhebber van bϋckel skiiën en carfing, vereist tevens veel kracht van je quads. Ik vind het de beste naast bodybuilding.

Waarschijnlijk ga ik deze winter voor het eerst in 10 jaar niet op wintersport :( 'Normaal' was dat toch wel 2-3 weken per jaar.

Voornamelijk snowboarden, dat wel, maar ook ski-en. Meestal dag 1-3 boarden en dan een dag of 2 skien, tenminste als er geen verse poeder ligt want dan kun je me niet van m'n board afslaan :)

Carves zijn echt een uitkomst voor mij. Als schaatser ben ik vaak geneigd om te veel achterop te zitten. Met die carvejes maakt dat minder uit: knieen draaien en gaan.

Ook leuk: een dag extreem carvers huren. Lekker de stokken beneden laten staan, een brede vlake en harde piste opzoeken, beentjes uit elkaar en gaan!

Buckels vermijdt ik wel. Zowel op ski's als op board vind ik er niet veel aan. Op ski's kan ik 't niet zoals echte buckelaars 't doen (ik kom er wel netjes doorheen, maar fun vind ik het niet) en op 't board ik het gewoon kl*te ;)

jep, vind het ook altijd heel erg vet. nog ff wachten tot de kerstvakantie, dan gaan we weer naar oostenrijk. heb er echt heel erg veel zin in

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven