MuscleMeat

Skinnie gedumpt!!!

Bezoekers in dit topic

Wat is dit voor k*t topic. Waar is die vol in zijn mid-life crisis zijnde vochthomp , met z'n 10euro tattoo's. Ik wil zijn reactie wel eens zien op deze wanhopig gefrustreerde pot met geblondeerd haar en haar liters foundation over het gezicht. Wat een low life zooitje. Waarschijnlijk ben je opperhoofd van een stel schoonmaak moslims bij een groot bedrijfspand of niet? Als iemand dan vraagt wat je doet, zeg je sanitair manager, om het nog wat te laten lijken.


een poging doet om de jonge goden van DBB te laten rellen om haar :roflol:
Jij bent hier toch ook voor die aandacht?

Nou hou dat shirt maar aan hoor, want wat bij meiscream nog ferm en stevig was is bij jou rimpelig en soft en zijn andere dingen weer 'ferm en stevig'.
Ik weet niet of je die topless foto van meiscream hebt mogen aanschouwen, maar dat was alles behalve ferm en stevig.

Verder zeik je skinnie wel af, maar ik na het lezen van jou zeikposts.. face it, als man lig je langer in de markt dan als vrouw.
Kijk eens goed naar die fotos van skinnie. Alleen kortharig geblondeerde jaarlijkse Benidorm bezoekende zonnebank wijven vallen op dat soort man.
 
Ik weet niet of je die topless foto van meiscream hebt mogen aanschouwen, maar dat was alles behalve ferm en stevig.
x2
 
Is er al een DBB-er die het heksje flink heeft genomen intussen?
 
Sophiej duldt geen concurrentie. Ze heeft onze volle aandacht nodig.
 
Jij bent hier toch ook voor die aandacht?
Ik ben hier voor de karma JeWeetTog.

Ik weet niet of je die topless foto van meiscream hebt mogen aanschouwen, maar dat was alles behalve ferm en stevig.
Nouja stevig iig wel :D
Kijk eens goed naar die fotos van skinnie. Alleen kortharig geblondeerde jaarlijkse Benidorm bezoekende zonnebank wijven vallen op dat soort man.
en die knappen zelfs af.
 
karmasletjes
 
Jezus wat een topic,erg vermakelijk
 
Jaa echt he, mijn haar zit dan ook altijd alsof ik een poging heb gedaan om het te modelleren met een plamuurlaag op het gezicht waardoor de wallen nog heen trekken.:rolleyes:

Wat een humor, van een afgedankt aangedikt huisje-boompje-beestje (huis)vrouw tot een ware op coïtus gerichte en op wraak beluste 'finseheks' die een poging doet om de jonge goden van DBB te laten rellen om haar :roflol:

Ik lees het topic nu voor de eerste keer door en het enige wat me te binnen schiet is;
Wie ben jij nou weer, de verouderde versie van meiscream zeker damn!! Nou hou dat shirt maar aan hoor, want wat bij meiscream nog ferm en stevig was is bij jou rimpelig en soft en zijn andere dingen weer 'ferm en stevig'. Verder zeik je skinnie wel af, maar ik na het lezen van jou zeikposts.. face it, als man lig je langer in de markt dan als vrouw, dus hoe meer je hem afzeikt, hoe meer je over jezelf kwaad praat.

:roflol: Je moet wat karmapunten verdelen...........
Waar is meiscream eigenlijk tegenwoordig?
 
Ik ga dus echt niet met karma strooien. Finseheks afzeiken is echt te makkelijk. Wat een afgedankte boterham van een jaartje of 60. Wel mooi materiaal voor beginnende DBB-rellers en keyboard warriors.
 
Ik ga dus echt niet met karma strooien. Finseheks afzeiken is echt te makkelijk. Wat een afgedankte boterham van een jaartje of 60. Wel mooi materiaal voor beginnende DBB-rellers en keyboard warriors.

Topic bumper :D
 
Back
Naar boven