AndroidHealthClinic

Skinnie gedumpt!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

35kila0.jpg

hey finseheks, dit ben jij neem ik aan? (links)

lekker ding :heart: ik ben ook aardig hoor :o
 
Na dit alles vind ik het wel ff genoeg...ik was gewoon ff pissed off omdat ik getipt werd dat hij dingen schreef over mij hier...wat een sukkel..ooit hield ik echt van hem maar ik snap nu nog steeds niet waarom...???

Maar goed..hij zal zijn vervolg wel schrijven..til er niet te zwaar aan...doe ik ook niet, ik ben al ff over die misstap heen;)
Ik kan met een gerust hart zeggen dat het niet aan mij lag, ook al probeerde hij me dat en allerlei andere zaken al die tijd aan te praten...een typisch gevolg van NPS

Wat wil je hier nu mee bereiken? Imo was "skinnie" niet de enige in jullie relatie met psychische problemen. Alsof je je aangesproken voelt neem je gelijk de moeite om een account te creëren en je te "verdedigen". Beklemmend is dat, zo'n controlezieke ouwe wijven met een groot blad. Het staat ook geweldig marginaal, en ik heb nu wel genoeg "drama" gelezen. Optiefen dus aub.
 
Wat wil je hier nu mee bereiken? Imo was "skinnie" niet de enige in jullie relatie met psychische problemen. Alsof je je aangesproken voelt neem je gelijk de moeite om een account te creëren en je te "verdedigen". Beklemmend is dat, zo'n controlezieke ouwe wijven met een groot blad. Het staat ook geweldig marginaal, en ik heb nu wel genoeg "drama" gelezen. Optiefen dus aub.

Je bent hier niet alleen op het forum he, misschien wordt haar eerlijkheid door anderen wel gewaardeerd.
 
eeh

Wat wil je hier nu mee bereiken? Imo was "skinnie" niet de enige in jullie relatie met psychische problemen. Alsof je je aangesproken voelt neem je gelijk de moeite om een account te creëren en je te "verdedigen". Beklemmend is dat, zo'n controlezieke ouwe wijven met een groot blad. Het staat ook geweldig marginaal, en ik heb nu wel genoeg "drama" gelezen. Optiefen dus aub.


Wil je erover praten????:D:D
 
Je bent hier niet alleen op het forum he, misschien wordt haar eerlijkheid door anderen wel gewaardeerd.

:roflol:

Wil je erover praten????:D:D

Hell no, en zeker niet met jou! Ik heb al wel vaker onder mijn stand gegraaid, maar dit gaat me iets te ver. Ik had gehoopt dat je zou uitloggen en niet meer terug zou komen. Mss wil skinnie je wel terug, jullie lijken voor elkaar gemaakt.
 
Maare....

ook al train ik niet..toch moet ook ik af en toe es een happie eten anders wordt ik strakkies skinnie:D

Maar ik ben ff me gal kwijt..kom wel vaker terug alss ik niet geblockt wordt, maar dan hou ik het gezellie....vind het wel lache:D
 
duh

:roflol:



Hell no, en zeker niet met jou! Ik heb al wel vaker onder mijn stand gegraaid, maar dit gaat me iets te ver. Ik had gehoopt dat je zou uitloggen en niet meer terug zou komen. Mss wil skinnie je wel terug, jullie lijken voor elkaar gemaakt.

Ow zeker dat hij me terug wil, maar no thanks...misschien is hij wel wat voor jou..same sick minds:D
 
ook al train ik niet..toch moet ook ik af en toe es een happie eten anders wordt ik strakkies skinnie:D

Maar ik ben ff me gal kwijt..kom wel vaker terug alss ik niet geblockt wordt, maar dan hou ik het gezellie....vind het wel lache:D

je komt speciaal voor mij terug of niet. JE WILT ME WEL! ZEG HET! GEEF TOE!
 
Misschien is hij wel wat voor jou, same sick mind:D

Kijk eens aan, mevrouw is ook nog amateurpsychologe. Op consultatie komen bij een maatschappelijk assistent maakt je nog geen deskundige.
 
maare

Kijk eens aan, mevrouw is ook nog amateurpsychologe. Op consultatie komen bij een maatschappelijk assistent maakt je nog geen deskundige.

Ga jij maar lekker graven..met je machientje dan wel...spreek je wel als je groot bent:D:D
 
ZOW! ik zou die finse heks wel lekker hard ballen hoor
:ds:
 
ben je nat?


oprotten ze is van mij!


jezusmohammed, doe niet zo egoïstisch man
jij in der kontje ik in der k*tje :o

finse heks wat zeg je ervan? :} 2 dbb monstercocks in je gaten
 
Back
Naar boven