AndroidHealthClinic

skinnie's vette ecto log

Bezoekers in dit topic

afgelopen dinsdag monstertraining borst gehad waarbij de 12 x 125 kg makkelijk ging... hmm ik had nog gas over..
volgende week op naar de 130 kg:)
als anti-climax schouders erachter met lateral raises met 7 kg:(
gisteren rust en vandaag triceps bombarderen
vanavond even wegen en meten en een paar foto's schieten:)
 
Pff mooie bench kerel.
Neem aan dat je met alle oefeningen zo hoog in de reps zit om heerlijk strak in je velletje te komen zitten.
 
afgelopen dinsdag monstertraining borst gehad waarbij de 12 x 125 kg makkelijk ging... hmm ik had nog gas over..
volgende week op naar de 130 kg:)
als anti-climax schouders erachter met lateral raises met 7 kg:(
gisteren rust en vandaag triceps bombarderen
vanavond even wegen en meten en een paar foto's schieten:)

Skinnie gaat lekker jonghe!
foto lees ik? :D
 
afgelopen dinsdag monstertraining borst gehad waarbij de 12 x 125 kg makkelijk ging... hmm ik had nog gas over..
volgende week op naar de 130 kg:)
als anti-climax schouders erachter met lateral raises met 7 kg:(
gisteren rust en vandaag triceps bombarderen
vanavond even wegen en meten en een paar foto's schieten:)
lekker bezig man, 12x125 makkie zegtie wat ben je toch een beest:D
 
afgelopen maandag monstertraining rug en biceps gedaan zo'n beetje met dezelfde gewichten.
gisteren borst flink aangepakt en de 130kg lukte 8 x:) toen nog setje met 4 reps en de laatste met 3 reps.
gelijk erachter dumbbell pres gedaan lekker licht met 15 x 32 kg dat ga ik langzaam verhogen met 2 kg per week.. dumbbells gaan tot 40 kg en denk dat daar leuke sets uitkomen van 10/12 herhalingen.
en de anti-climax weer! schouder laterals 7 kg...:(
beetje maf gezicht wel.. lekker zwaar bezig met borst.. staan ze toch een beetje te kijken op de sportschool en dan als afkraker loop ik met die minigewichten schouders te doen:rolleyes:
dieet schiet eerlijk gezegd niet op .. 132 kg en nog steeds vet alhoewel mijn buik een stuk minder is.. het zullen wel weer rugfoto's worden:D
 
Ik vind het niet slecht voor zo'n ectootje, 12x125 en 8x130 op de bank...
Duhuh!!!! :eek:
En 7kg side laterals is natuurlijk gewoon beestig! :roflol:
 
Ik vind het niet slecht voor zo'n ectootje, 12x125 en 8x130 op de bank...
Duhuh!!!! :eek:
En 7kg side laterals is natuurlijk gewoon beestig! :roflol:

ik wou dat ik jou MP kon doen:p
 
ik wou dat ik jou MP kon doen:p
Ik ben jaloers op je side laterals... :o
Ik kan op dit ogenblik helemaal niks meer!
Laatst assisteerde ik even ouwe bodybuilder met seated dumbbell presses (redelijke set met 36kg)
Het leek wel of er kattenbakkorrels in z'n schouders zaten!!! :eek:
Het is een schrale troost te weten dat ik niet alleen ben met (al) mijn blessures en pijntjes, en ongemakjes...
Misschien is wat lichte fitness toch wel gezonder op de lange duur... :p
 
ik neem me ook weleens voor het wat lichter aan te doen, maar als ik op de sportschool begin ben ik één opgefokte, snuivende, schuimbekkende, dolgedraaide vette ecto.
behalve met schouders dan... dan ben ik een fitnessprinsesje met lichte rose dumbbelletjes:p
 
Het leek wel of er kattenbakkorrels in z'n schouders zaten!!! :eek:
:roflol:
Wat kun jij dat toch heerlijk plastisch omschrijven.

ik neem me ook weleens voor het wat lichter aan te doen, maar als ik op de sportschool begin ben ik één opgefokte, snuivende, schuimbekkende, dolgedraaide vette ecto.
behalve met schouders dan... dan ben ik een fitnessprinsesje met lichte rose dumbbelletjes:p
Ik krijg beeld. :D
 
afgelopen maandag rug en biceps gedaan: lekkere monstertraining geweest ivm hitte een ingekorte training.
gisteren alleen borst gedaan ivm hitte: dumbbellpres 15 x 36 kg volgende week pak ik de 40 kg denk dat 10 x 40 kg moet lukken.
benchpress gisteren als 2e oefening 130 kg lukte maar 4 x :( beetje gewicht eraf.. 8 x 115 kg en 6 x 115 kg afgemaakt met pompset 20 x 60 kg.
dieet schiet niet op... skinnie eet geen pizza, shoarma, mc donalds etc. meer maar blijft op 132 kg steken:( nog 2 weken... mmm.. ik zet mijn buik maar niet op de foto's denk ik:))
vandaag schouders en triceps, kort en krachtig even bombarderen:p
 
hallo? iemand daar?:(
 
Niet zo flauw, gewoon fb pics plaatsen. ;)
 
stokdraaien? ???
 
Back
Naar boven