MuscleMeat

Skinny fat beginner

Bezoekers in dit topic

Hoe meet jij je vetpercentage dan écht nauwkeurig? Mijn ervaring met een tanita weegschaal is dat deze toch wel vrij accuraat je vetpercentage aangeeft.

Open google even en zoek even naar deze (volgens jou) zo accurate weegschaal. Hier staan ongeveer 100 redenen waarom dit alles behalve accuraat is. Ik raad je eerder een door een ervaren persoon een 4 of 6 punts meting aan..
 
Of plaats een foto.. genoeg leden hier die een indicatie kunnen geven.
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Hoe kan je ooit 57kg wegen op 1.78 cm met 20% vet...?

Ik weeg 64 op 1.78 en zie eruit als een rietje met 10%...

Heb je een fysiek pic..?

Weet eigenlijk precies zelf niet op hoeveel bf ik zit. Het was meer een gok.
 
Als ik jou was zou ik eerst je vetpercentage van 20% omlaag brengen, want als je daarmee in een calorie-overschot gaat zitten word je binnen no time moddervet.


Als je abs zichtbaar zijn is het tijd om te bulken. Dat je dan maar 50kg weegt is misschien een beetje stom maar ja... Dat zijn je genen nou eenmaal.

Ik denk niet dat dat verstandig is. Abs kun je pas vgm zien als je echt spier eronder hebt en ik heb dat ws niet.

Skinny fat ontstaat btw doordat je vroeger dik was en opeens extreem weinig at of lui zijn/geen spierkracht training etc etc - eat like shit = skinny fat.
 
2100 kcal op een dag is te weinig om spiermassa op te bouwen. Je zult boven je energiebehoefte uit moeten komen.
 
Back
Naar boven