AndroidHealthClinic

"Skinnyfat" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je gaat gewoon bulken tot je zelf vind dat je moet cutten.. oftewel tot jij jezelf te vet vind worden.
Maar start niet bij het minste geringste vetje... je moet wel wat massa hebben voor je gaat cutten. Anders blijft er niets van je over...
Ik heb 25% vet, maar zie er niet echt gezet uit alleen heb ik "lovehandles"
 
Dat is afhankelijk van hoe hoog je vp is en hoe laag je wil gaan.

Als je bijvoorbeeld tot en met maart gaat bulken dan kan je april, mei en juni cutten ;)
Ik heb 25% vet, maar zie er niet echt gezet uit alleen heb ik "lovehandles"
 
hoe is je vet% gemeten?

Plaats anders even een foto. Dat geeft een beter beeld.
 
hoe is je vet% gemeten?

Plaats anders even een foto. Dat geeft een beter beeld.
foto staat er op

Snapchat-992777888.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dag allemaal. Ik zit met eenzelfde probleem Als Omar. Ik ben ondertussen wel al een jaartje aan het trainen. Waarvan ik 8 maand gecut heb omdat ik echt vet was haha. Ben 1m93 en toen woog ik 103 kg. Geen idee wat vetpercentage toen was. Ben toen gecut tot 87 kilo op 8 maand en heb een nieuwe kleerkast mogen kopen :p.

Nu heb ik 4 maand gebulkt. en ben ik 6 kilo bij. Sinds 2 weken terug aan het cutten (2100 Kcal 210K/58V/184E) . Als ik mezelf met foto's vergelijk zit ik ergens tussen 20-25% vet. Mijn weegschaal zegt 17-18% maar die liegt :p

Raden jullie nog steeds aan die 5X5 training te volgen als je maar 3 keer per week kan trainen?

Mijn huidig schema in bijlage. Ik heb zo het gevoel als ik 3 keer per week ga squaten ik helemaal krom ga lopen door de pijn aan mijn benen.

EDIT: ben nu 29 jaar wordt er 30 in mei.
 

Bijlagen

  • schema.xlsx
    10,9 KB · Weergaven: 83
Laatst bewerkt:
Dag allemaal. Ik zit met eenzelfde probleem Als Omar. Ik ben ondertussen wel al een jaartje aan het trainen. Waarvan ik 8 maand gecut heb omdat ik echt vet was haha. Ben 1m93 en toen woog ik 103 kg. Geen idee wat vetpercentage toen was. Ben toen gecut tot 87 kilo op 8 maand en heb een nieuwe kleerkast mogen kopen :p.

Nu heb ik 4 maand gebulkt. en ben ik 6 kilo bij. Sinds 2 weken terug aan het cutten (2100 Kcal 210K/58V/184E) . Als ik mezelf met foto's vergelijk zit ik ergens tussen 20-25% vet. Mijn weegschaal zegt 17-18% maar die liegt :p

Raden jullie nog steeds aan die 5X5 training te volgen als je maar 3 keer per week kan trainen?

Mijn huidig schema in bijlage. Ik heb zo het gevoel als ik 3 keer per week ga squaten ik helemaal krom ga lopen door de pijn aan mijn benen.

EDIT: ben nu 29 jaar wordt er 30 in mei.

Ja doe 5x5 nog maar wat verder, je kan nog veel progressie maken hiermee. En nee van 3x per week squatten loop je niet krom, enkel de eerste week tot 2 weken heb je spierpijn,
daarna normaal niet te veel meer.
 
ok check, dan gooi ik mijn schema even om. Dan kan ik zwaarder gaan deadliften als ik maar 1 setje moet doen. nice!

wat vond je van mijn huidig schema btw? Het nieuwe zit in dit bericht bij. Gaandeweg pas ik de gewichten aan als deze omhoog gaan.
 

Bijlagen

  • schema2.xlsx
    13,2 KB · Weergaven: 83
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven