XXL Nutrition

Skinnyfat

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
13 jun 2020
Berichten
1
Waardering
0
Hallo, ik heb denk ik last van skinnyfat
Ik weeg niet veel maar heb wel teveel vet op mijn lichaam 17% vetpercentage.
Ik weet niet goed wat ik eraan moet doen, juist cutten en dus echt weinig calorieen voor mij eten of lichtjes aan bijkomen maar voel me vooral erg onzeker door die 17% er nu op zit..

Ik weeg 65-66 kg, 1m73, 17% vet
Ik ben al vaker gaan fitnisse maar nog nooit echt lang (meerdere maanden) achter elkaar.

Heb vandaag veel gelezen over body recomp??? Dus zoals ik het versta tegelijk spieren aanmaken en vet verliezen omdat je redelijk nieuw bent, maar lees wel dat dit lang duurt.
Wat zouden jullie me aanraden?
 
Hallo, ik heb denk ik last van skinnyfat
Ik weeg niet veel maar heb wel teveel vet op mijn lichaam 17% vetpercentage.
Ik weet niet goed wat ik eraan moet doen, juist cutten en dus echt weinig calorieen voor mij eten of lichtjes aan bijkomen maar voel me vooral erg onzeker door die 17% er nu op zit..

Ik weeg 65-66 kg, 1m73, 17% vet
Ik ben al vaker gaan fitnisse maar nog nooit echt lang (meerdere maanden) achter elkaar.

Heb vandaag veel gelezen over body recomp??? Dus zoals ik het versta tegelijk spieren aanmaken en vet verliezen omdat je redelijk nieuw bent, maar lees wel dat dit lang duurt.
Wat zouden jullie me aanraden?
17% is niet zo heel slecht ongetraind.
Het is beter een duidelijk doel te stellen en hier rond duidelijke vragen te stellen.
 
Post anders een foto ter indicatie van hoe je er nu bijstaat.

Dan kan er een beter advies worden gegeven.
De vraag is of je dan echt af wil vallen (dan ga je geen spieren opbouwen) of dat je toch eerder voor massa wil gaan.
Waarschijnlijk zal je meer hebben aan licht boven onderhoud eten en trainen.

Maar dan zal je ook eerst moeten weten hoeveel je eet en wat e nodig hebt om aan te komen en/of af te vallen.

Dus
1. post een foto
2. bepaal dan of je wil aankomen of afvallen
3. bekijk je voeding... weet je wat je eet?
4. bekijk je training

En als je je doel gezet hebt kan je hier ook meer lezen over voeding. Info in post 1, excel van post 2

Voor training
 
Back
Naar boven