AndroidHealthClinic

Skinnyvet en bulken?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gast 175410

Dutch Bodybuilder
Waardering
33
Lengte
1m83
Massa
77kg
Vetpercentage
20%
Lange tijd weg geweest van de gym niet getraind en slecht diet gehad.
Heb heel veel gains verloren kunnen sowieso over 10 kg lean mass praten
En zit nu met het probleem dat ik skinny vet ben
75/76 KG en ongv rond de 20% kan iets lager zijn of iets hoger zijn natuurlijk laat ff fotos zien.

Sinds dit jaar weer terug in de gym maar eerlijk gezegd veel gerommeld met diet waardoor ik niet optimaal resultaat heb geboekt.
Recomp gedaan waar ik wel klein beetje spier terug heb gegained en wat droger
maar resultaat veelste traag
Ook ff gecut maar als ik cut wordt ik nog skinnier

Mijn prioriteit nu is mijn spieren terug gainen
groter sterker worden
Bodyvet is ff me laatste prioriteit

Me plan is bulken tot ik me spieren en kracht terug heb dan pas cutten.

Alleen heb ff jullie mening en advies nodig
Is het mogelijk om op mijn bodyvet % te bulken?
Maakt me niet uit als ik beetje buikje krijg wil gewoon niet meer skinny zijn en me spieren en kracht weer terug gainen.

Ik zou gewoon lekker bulken zodat je wat spiermassa kan aanzetten, gaat je frame een andere look geven, kun je later cutten als je eenmaal wat spiermassa hebt opgebouwd zodat het na een cut ook nog ergens op lijkt

Laatst bewerkt:
Lange tijd weg geweest van de gym niet getraind en slecht diet gehad.
Heb heel veel gains verloren kunnen sowieso over 10 kg lean mass praten
En zit nu met het probleem dat ik skinny vet ben
75/76 KG en ongv rond de 20% kan iets lager zijn of iets hoger zijn natuurlijk laat ff fotos zien.

Sinds dit jaar weer terug in de gym maar eerlijk gezegd veel gerommeld met diet waardoor ik niet optimaal resultaat heb geboekt.
Recomp gedaan waar ik wel klein beetje spier terug heb gegained en wat droger
maar resultaat veelste traag
Ook ff gecut maar als ik cut wordt ik nog skinnier

Mijn prioriteit nu is mijn spieren terug gainen
groter sterker worden
Bodyvet is ff me laatste prioriteit

Me plan is bulken tot ik me spieren en kracht terug heb dan pas cutten.

Alleen heb ff jullie mening en advies nodig
Is het mogelijk om op mijn bodyvet % te bulken?
Maakt me niet uit als ik beetje buikje krijg wil gewoon niet meer skinny zijn en me spieren en kracht weer terug gainen.
Begin eerst eens met fatsoenlijk cutten. Post hier ook je trainingen want het lijkt alsof je nog nooit hebt getraind.
Meer eten is bij de meesten vet aanzetten ipv spiermassa, zeker als je nu al op 22% zit

• Bicep
Waarderingen: RLS
Ik denk dat met gebrek aan spiermassa, als het ware ondergewicht, het vet% niet zo veel zegt. Met dezelfde hoeveelheid vet zou je bij 10 kg zwaarder geen hoog % hebben. Er hangt geen dikke buik aan, etc. Het is ook moeilijk te zeggen of het nou echt 20% of wat dan ook is trouwens.

Sommigen willen eerst droger worden wat prima is, maar skinnyfat eerst opvullen kan ook. Vanaf "ondergewicht" is het erg gunstig om voornamelijk lean massa aan te komen. En jij hebt daarbij nu wat muscle memory mee.

Zou letten op een matig kcal overschot, 250-500 kcal, goed je macro's halen, hard trainen, dan kan het netjes gaan. En een doel stellen om niet te ver door te bulken, dan herevalueren, misschien je lengte-100?

• Like
Waarderingen: GruX
Ik ben zelf blij dat ik eerst ben gaan cutten. Zelfs met een lager gewicht zie je er imo dan gespierder uit.

Zal ook rond de 20% hebben gezeten toen. Zie m'n log voor meer details.

Ik denk dat met gebrek aan spiermassa, als het ware ondergewicht, het vet% niet zo veel zegt. Met dezelfde hoeveelheid vet zou je bij 10 kg zwaarder geen hoog % hebben. Er hangt geen dikke buik aan, etc. Het is ook moeilijk te zeggen of het nou echt 20% of wat dan ook is trouwens.

Sommigen willen eerst droger worden wat prima is, maar skinnyfat eerst opvullen kan ook. Vanaf "ondergewicht" is het erg gunstig om voornamelijk lean massa aan te komen. En jij hebt daarbij nu wat muscle memory mee.

Zou letten op een matig kcal overschot, 250-500 kcal, goed je macro's halen, hard trainen, dan kan het netjes gaan. En een doel stellen om niet te ver door te bulken, dan herevalueren, misschien je lengte-100?
.

Laatst bewerkt:
Jaa dat is wat ik eigenlijk wil gaan doen
wil een lean bulk doen zodat me cut later nog ergens op lijkt.
Plan is om tot januari lean bulk te doen kijken of we al ons spieren terug hebben gepakt en vanaf daar verder kijken of we nog beetje verder gaan bulken cut gaan gooien of minicut
En wat bedoel je met lengte - 100
183 cm - 100 = 83 kg

+/- heb je je 10 kg terug

Jaa dat is wat ik eigenlijk wil gaan doen
wil een lean bulk doen zodat me cut later nog ergens op lijkt.
Plan is om tot januari lean bulk te doen kijken of we al ons spieren terug hebben gepakt en vanaf daar verder kijken of we nog beetje verder gaan bulken cut gaan gooien of minicut
En wat bedoel je met lengte - 100
Je hebt de laatste 20 jaar gebulkt en verre van lean gebleven.
Ga eens op dieet en leer hoe/wat je moet eten.

Voordat ik stopte met trainen weet dat toen ik rond de 83 kg was ( 85 kg ) was ik 14%
en in me laaste bulk die ik iets te lang door had getrokken was ik 92 kg op 18%

In beiden gevallen was ik droger dan ik momenteel ben dus tot hoeveel kg zal ik dan ongv moeten lean bulken om me spieren terug te hebben?
Hoe flik je dat als je naturel bent. In de periode dat ik marinier was, ook weinig kunnen trainen, maar geen 18kg verloren

Ik zou zelf wat gaan cutten en dan weer lekker bouwen met een niet te hoge calorieën overschot. Als je nu door bulkt dan moet je uiteindelijk langer door cutten…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven