XXL Nutrition

Skinnyvet en bulken?

Bezoekers in dit topic

• Dan vind ik het serieus stoer dat je het hier weer gewoon probeert en je vragen stelt. En is het geen enkel probleem als we dingen wat vaker moeten uitleggen.

Het leek eerst of je gewoon weinig moeite wilde doen, niet echt las wat mensen zeggen, etc.

Welkom en succes! En inderdaad, lees de adviezen van bijvoorbeeld Bullshark, AK, en Eltraint nog eens.
    Jaa zulke shit hoor ik wel vaker en helaas komt het vaak zo over terwijl dat het apsoluut niet is heb gewoon moeite met dingen begrijpen enzo.

En ga ik doen!
    maar bullshark heeft me gelukkig al op de juiste weg geholpen 🙏🏼
    en ga dat logje ook nog ff goed doorlezen

Daag me niet uit of ik stuur je een dick pic!

Try Me History Channel GIF by Sky HISTORY UK

• Heart
    Waarderingen: AK
    Waarom zou ts dan aan een stel vreemde aankaarten dat ie een aparte is in het dagelijkse leven?
    Misschien omdat ik op me gedrag gewezen werdt en het best duidelijk was dat ik beetje traag ben kan ik beter vertellen hoe het zit toch
    kunnen jullie me beter helpen ipv dat jullie denken dat ik gewoon eigenwijs ben.

Misschien omdat ik op me gedrag gewezen werdt en het best duidelijk was dat ik beetje traag ben kan ik beter vertellen hoe het zit toch
    kunnen jullie me beter helpen ipv dat jullie denken dat ik gewoon eigenwijs ben.
    Je vuile was moet je niet buiten hangen, tip voor het leven.

Dat mensen ratten zijn en het vroeg of laat tegen je gebruiken. Dus niet zo open zijn 😊

Neus in de lucht, borst vooruit en zelfvertrouwen is the key in het leven. Fake it till you make it 👌
    Oohh zoo thanks voor de uitleg haha en dat is een hele goeie tip van AK Want gelijk heeft hij zeker en het is idd wel altijd tegen me gebruikt..

Maar dat is beetje het dilema of mensen hebben het beetje door en maken me belachelijk omdat ik “ anders “ ben of vinden me raar of denken dat ik gewoon niet de moeite neem.

Of ik ben eerlijk en het wordt tegen me gebruikt

Maar denk dat ik in de toekomst beter gewoon niet zo open moet zijn en fake it till you make it idd

Jij je zin, succes met je progressie.

Als je ooit je pens kwijtraakt eet ik me slipper op.
    Daar hou ik je aan!
    Was vroeger altijd lean begon op 57 kg 🤣
    dus opnieuw lean worden is zeker geen probleem
    hoewel het wel had geholpen als ik niet gestopt was me trainen en geen spier was kwijtgeraakt maar goed dat is al gebeurd

Ik ben er achtergekomen , Blijkbaar was 2200 dus gewoon me onderhoud 😆 die online tdee calculators werken dus niet.

Wat ik weer niet snap is heel vroeger toen ik 70 kg was had ik 3K calorieën nodig en zelfde activiteit als nu ongv.

dat ik meer nodig had toen ik zwaarder was is te begrijpen

Maar lichter is wel grappig

Maar goed het zal allemaal wel hahaha ga er niet te veel over nadenken tenminste weten we ons onderhoud nu.

moeten dus 1700 cal eten om halve kg af te vallen per week.

Ik ben er achtergekomen , Blijkbaar was 2200 dus gewoon me onderhoud 😆 die online tdee calculators werken dus niet.

Wat ik weer niet snap is heel vroeger toen ik 70 kg was had ik 3K calorieën nodig en zelfde activiteit als nu ongv.

dat ik meer nodig had toen ik zwaarder was is te begrijpen

Maar lichter is wel grappig

Maar goed het zal allemaal wel hahaha ga er niet te veel over nadenken tenminste weten we ons onderhoud nu.

moeten dus 1700 cal eten om halve kg af te vallen per week.
    Dat is niet wat ome Bullshark zei...

als je in 1 week niks afvalt, moet je je kcals verlagen, of meer bewegen !!!

Track alles, niet alleen eten maar elke Kcal. ga niet schatten of via eoa app, want daar klopt vaak niets van

Hoeveel zal ik nu moeten verlagen?

250 kcal per dag, dat is 1950 kcal, géén 1700.

Back
    Naar boven