MuscleMeat

Skinnyvet en bulken?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
JE GAAT ONDER JE BMR ETEN KNUL!!!!!!!!

BULL!!?? Waar ben je ?? Ik ga met je mee!!!
Ik probeerde het nog.
maar dit is niet te doen...
Motivatie??
Discipline moet je hebben!
En je snapt het hele punt niet. Je BMR is al rond de 1800.
En je loopt 10 a 14K al per dag + sporten erbij Dan zou je veel meer moeten eten dan die 1700 om goed aftevallen.
Als je onder je BMR gaat zitten, dat gaat nooit lang goed dat is een crash dieet!
Besef je dat wel?
Waarom zal me onderhoud zo laag zitten terwijl ik alles wel gewoon goed track enzo

In verleden nou afgelopen jaar wel vaak crash diets gedaan denk stuk of 3/4 keer
maar erna stopte ik met trainen en was ik juist zwaarder weer
enige keer toen het goed was gelukt was vorig jaar toen ik in 2 maanden 8 kg was kwijt geraakt 86-78 maar toen zat me onderhoud ook op 3K maar was erna gestopt met trainen.
maar verder alleen maar crash diets gedaan

zou dat me metabolisme geneukt kunnen hebben?

Dat ook. En hij was al vlees bereidt aan het wegen.
In een andere bericht las ik pasta en vlees. Ja welk vlees? Zitten daar nog groenten bij, saus, kaas misschien?
Mager runder gehakt dat vlees
geen groenten
saus bolognese saus van lidl ( wordt gewogen
kaas italiaanse pasta kaas wordt ook gewogen

Laat me met rust ik ontvolg het hier nu al 5 keer ofzo

Aahh zo dus terwijl ik spieren aan het verliezen was ben ik vet aangekomen daardoor ziet me lichaam er dus ook stuk anders uit.
Weet jij ongv beetje wat me bodyvet van toen was ( 80/85 kg ) en wat me bodyvet momenteel is?
hoeft niet 100% accuraat te zijn maar ik ben erg slecht erin haha
@Seth_Fit Kan je me hier misschien nog ff mee helpen haha

IMG_0535.png

Op basis van je eerdere foto’s schat ik in 14/15% vetpercentage ze had nog kunnen zakken naar 8/10%

Zou ook deze cut echt zakken naar 10% kan je lang bulken, ik doe dat ook namelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven