AndroidHealthClinic

Skyblazer failing to get shredded (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nice training bra, sterke traps!
Summer 2012 shredded als fuk! :D
Summer 2012 is gonna be ours :p

Benen

Leg Extension: 3 sets of 10 reps 30 40 40
Leg Curl:3 sets of 10 reps 20 30 30
Narrow-Stance Smith Machine Squat 3 sets of 6 reps: 45 65 65
Medium-Stance Smith Machine Squat: 3 sets of 6 reps 65 75 75
Wide-Stance Smith Machine Squat:3 sets of 6 reps 65 75 75
Leg Press: 4 sets of 6 reps 100 120 120 130
Romanian Deadlift: 4 Sets 6 reps 50, 60, 70, 70, 60(extra set)

Tijdens eenalaatste (3de) set RDL liep een mederwerker van de gym langs en zei dat ik dieper moest gaan. Ik ging tot net boven m'n knieën ipv tot aan de kuit. Volgende set hier op gelet en dieper gegaan, voelde het veel beter nu in me hamstrings en ook rug. Extra setje er achter aan gedaan, aan einde zaten hamstrings lekker vol.
Zegt toch wel wat over de gym dat een medewerker advies geeft bij een DL vorm. Lees hier toch wel s dat in sommige gyms DL verboden is of dat het word afgeraden.

Verder nog een lekker coolingdown gehad. Op de heenweg raakte me achterband steeds leger, na training was ie helemaal plat XD De fiets die naast mijne stond had gelukkig zo'n klein pompje dus heb mijn band weer opgepompt. Halverwege was me band leeg en heb toen op een lege achterband verder naar huis gefietst, is toch nog wel zwaar met benen die dood zijn xD
 
Ja, je moet zo diep mogelijk gaan maar wel rechte behouden.
Het is net als een goodmorning alleen heb je nu stang onder je in plaats van op je traps.

Trouwens Skyblazer heb je nooit PR's? Is lastig om dat zo te zien.
Wel verder lekker getraind weer bra! :D
 
Ja, je moet zo diep mogelijk gaan maar wel rechte behouden.
Het is net als een goodmorning alleen heb je nu stang onder je in plaats van op je traps.

Trouwens Skyblazer heb je nooit PR's? Is lastig om dat zo te zien.
Wel verder lekker getraind weer bra! :D

Vind de gewichten die ik doe nog niet indrukwekkend genoeg om er PR bij te zetten :roflol:

Vandaar dat ik bij 100kg DL gewoon erbij heb gezet dat ik er blij mee was ipv PR.
Hoe doe jij je PR's in laatste log zag ik dat je bij 3de set PR had en niet je 4de, terwijl 4de hoger gewicht was (wel 2 reps minder dan 3de) 12x40 VPR
10x50
3de set kom je totaal uit op 480 en 4de set op 500, is 4de set dan gewoon niet nieuw PR?
 
Vind de gewichten die ik doe nog niet indrukwekkend genoeg om er PR bij te zetten :roflol:

Vandaar dat ik bij 100kg DL gewoon erbij heb gezet dat ik er blij mee was ipv PR.
Hoe doe jij je PR's in laatste log zag ik dat je bij 3de set PR had en niet je 4de, terwijl 4de hoger gewicht was (wel 2 reps minder dan 3de) 12x40 VPR
10x50
3de set kom je totaal uit op 480 en 4de set op 500, is 4de set dan gewoon niet nieuw PR?

Ja, maar zo weten wij niet of je vooruit gaat hah!
Klopt, de ene was pr zonder straps en de andere met straps.
Eigenlijk is laatste gewoon PR, maar wil ooit de 200kg pakken en dat zonder straps.
Vandaar de vergelijking.
 
Ja, maar zo weten wij niet of je vooruit gaat hah!
Klopt, de ene was pr zonder straps en de andere met straps.
Eigenlijk is laatste gewoon PR, maar wil ooit de 200kg pakken en dat zonder straps.
Vandaar de vergelijking.

Zal bij de trainingen vanaf volgende week PR bijhouden :D
 
Vandaag weer borst en triceps. Ik ga nu ook PR bijhouden.

Bench Press: 6 sets of 12 reps 40, 50, 60, 60 (failed op 9 kwam net tekort op in de houder terug te leggen, gelukig zat er wat lager nog een 2de houder xD,60(6 reps) 50
Incline Dumbbell Press: 4 sets of 10 reps 20, 22, 24, 22
Dumbbell Flyes: 3 sets of 8 reps 16, 18, 18
Cable Crossovers: 3 sets of 8 reps 25, 35, 35
Triceps Dips: 4 sets of 10 reps Heb met tegengewicht gedaan: 25, 15 ,15, 20
Triceps Pushdowns: 4 sets of 10 reps 25, 25, 25, 25
Skull Crushers: 3 sets of 10 reps 25, 30 ,30

Geen nieuwe PR's, 24kg incline bp had ik hele tijd geleden als een gehaald.
Verder gaat bankdrukken k*t, blijft vast zitten op de 60, mist begin van training ook pomp in me borst.

Pushdowns gingen wel lekker, 4x25 gelukt, volgende week 2de en of 3 set verhogen naar 27,5-30.
 
24kg is nog steeds netjes man!

Als je niet sterker wordt dan is meestal je voeding niet voldoende goed om te groeien.
Je kan ook je borst een andere prikkel geven door minder sets te doen en het aantal reps te verlagen tot 6-8.
Of BP eruit halen voor DB press en tricep dips vervangen met CGBP zodat je carry-over hebt naar BP.

Maar key is nog altijd voeding!
 
Nice Skulls :D Zo'n chille oefening

Keep on pumpin' brah
 
24kg is nog steeds netjes man!

Als je niet sterker wordt dan is meestal je voeding niet voldoende goed om te groeien.
Je kan ook je borst een andere prikkel geven door minder sets te doen en het aantal reps te verlagen tot 6-8.
Of BP eruit halen voor DB press en tricep dips vervangen met CGBP zodat je carry-over hebt naar BP.

Maar key is nog altijd voeding!

Nice Skulls :D Zo'n chille oefening

Keep on pumpin' brah

Thx Brahs.

@Machete moet denk ik toch maar eens echt me voedingswaardes uit rekenen :P afgelopen 1,5maand is er wel zo'n 5kg bij gekomen.
 
Lekkere incline fly's. Goed bezig mr. Skyblazer.:)
 
Thx Brahs.

@Machete moet denk ik toch maar eens echt me voedingswaardes uit rekenen :P afgelopen 1,5maand is er wel zo'n 5kg bij gekomen.

Ja dat is goed man (wel beetje veel, pas op niet dat je teveel vet aanzet anders kost je dat weer extra cuttijd). Even anders prikkelen dan je borstspieren.
 
Rug en Biceps vandaag

Wide-Grip Pull-Up: 4 Sets 6 repsMet tegen gewicht: 35, 25, 25, 30
Medium-Grip Pull-Up: 4 Sets 6 repsMet tegen gewicht: 30, 20, 20 ,20
Narrow-Grip Pull-Up: 4 Sets 6 repsMet tegen gewicht: 20, 15, 15 ,15
Seated Cable Row: 4 Sets 6 reps 65. 75, 75, 70
Preacher Curl: 4 Sets 12 reps 25, 35, 35 ,30
Hammer Curl: 3 Sets 10 reps 14, 14, 14
Incline Dumbbell Curl 3 Sets 10 reps 12, 12, 9
Deadlift: 4 Sets 6 reps 60, 90, 100(straps),110PR(straps)
Preacher Curl: 3 Sets 10 reps 25, 25, 30(failed op 8reps)
Hammer Curl: 2 Sets 6 reps16, 16
Incline Dumbbell Curl 2 Sets 6 reps10, 10

Deadlift was bezet dus ben toen maar met curls begonnen. (was vrij druk in de gym). Toen ik met de curl oefening klaar was, toen was de gym bijna leeg dus toen ff DL's gedaan. 90kg nog zonder straps, laatste 6de rep had ik de BB letterlijk alleen nog met m'n vingertoppen vast door zweethanden. Daarna straps omgedaan en 100 en 110(PR[.b]) gedaan.

Voordat ik met DL begon had ik ff 5min gewacht en me armen was losgeschud omdat de biceps helemaal vol zaten van de curls. Na DL heb ik opnieuw wat curls gedaan omdat ik op Biceps/Rug dag bij het verlaten van de gym de biceps helemaal vol wil hebben en ik zat er mee dat ik eerder bij Hammercurl alleen 14kg had gedaan :p

Straks ff boodschappen doen en wil 2 junk dingen halen voor me rustdagmorgen :D Zijn er nog suggesties? :p Wil iniedergeval een bak Ben&Jerry ijs halen, heb dit voor het laats jaren geleden gehad dus welke smaak raden jullie aan?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn zeer goed te eten, maar wel 2 stuks kopen want ze zijn aan de kleine kant. :D
 
Congratz with PR brah, gaat lekker nu.
Vandaag junken? haha
 
Had voor vandaag Ben & Jerry New York Fudge nog wat, Reuze Krakelingen en ChocoChip cookies.

De krakelingen en chocochip zijn al bijna op.

De Ben & Jerry New York Fudge nog wat is niet te eten. Grote stukken chocola en noten erin, bij elke hap ben je 5min aan het kauwen xD Ga m ook niet verder op eten.

Avondeten weer gewoon gezond, dan halvewege de avond nog wat kalkoen en voor slapen bak magere kwark. Junken valt vies tegen :(
 
Nice. 6 curloef in 1 training...pittig opgeblazen biceps na afloop zeker?:)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn zeer goed te eten, maar wel 2 stuks kopen want ze zijn aan de kleine kant. :D

Afgelopen weekend al stiekem domino's gehad. Heb nu wel weer trek gekregen in pizza lol.

Cookie dough voor Ben en Jerry ijs.

Hadden ze helaas niet meer, alleen chunky monky, strawberry en die New York Fudge die niet te eten is.


Nice. 6 curloef in 1 training...pittig opgeblazen biceps na afloop zeker?:)

Haha ja godver voel ze vandaag nog goed en zitten eigenlijk nog steeds vol lol, hard als staal xD Voel ook goed bij de bicepsaanhechting bij de elleboogholte
 
Back
Naar boven