XXL Nutrition

Skyblazer failing to get shredded (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

toch wel netjes getraind man! Wil je de mixed grip blijvend doen?
Ik zou gewoon bij de conventional (normal) grip blijven totdat je echt op hoge gewichten zit en 1rm wil zetten.
Als je grip niet goed is, (bij laatste set) dan straps of hook grip gebruiken.

http://imbodybuilding.com/articles/dead-onmass-gains/?p=2
Thx bro! Denk wel dat ik mixed grip blijft doen, merkte hierbij dat ik meer kracht in me rug had en geen last dat de BB uit me handen gleed door zweethanden. Vraag me af hoeveel effect mixed grip daadwerkelijk op je symetrie heeft, was volgende dat niet zo dat ik bij de ene rug helft meer spierpijn had dan bij de andere.

Lekker veel set op je rug-bic trainingen. Knappe lifts ook.:)

Thx bro!
---------- Post toegevoegd Thu 10 Nov 2011 om 17:07 ----------

Schouders
Overhead Barbell Press: 4 sets of 10 reps 35 45 45 40
Seated Dumbbell Press: 3 sets of 10 reps 18 20 20
Dumbbell Lateral Raise: 3 sets of 10 reps 8 8 8
Seated Bent over raise: 4 sets of 10 reps 8 10 12
Upright Row: 4 sets of 6 reps 35 40 45, 40
DB Shrugs : 4 sets of 6 reps 28, 30, 30, 30
Machine Crunch 15-20 repss 4 sets 60 70 70 65
Rotary torso 15-20 reps 2 sets 30 35

Lekker getrained vandaag, stuk beter dan dinsdag.
Heb losse upright rows gedaan, vond deze makkelijker gaan dan in de smith.

Denk dat ik in december ff maandje ga cutten. Wat vinden jullie van het volgende:

half september t/m eind november: Bulk zoveel mogelijk clean
December: Tussen Cut waarvan laatste 2 weken zonder creatine (geen pre en postworkout shake, wel waarschijnlijk iets dat voor pomp zorgt, mutant pump ofzo)
Januari t/m februari: Goede Bulk waarvan zoveel mogelijk clean
Maart t/m eind april/mei: Cut tot 12%
Dan rest van de tijd op onderhoud eten en dan als zomervakantie voorbij is weer bulken.

Doel is om in mei op 90-92kg en 12% te staan.
 
Laatst bewerkt:
Nice training sicke side raises! :eek: klopt dat 18kg?

mbt cutten: ik zou blijven cleanbulken en in april beginnen met cutten. Een maand cutten heeft niet veel nut, been there done that, dat vet gain je zo weer bij. Zo hoog is je bf toch niet?

Als je nog nooit gecut hebt zou ik het wel weer doen, puur voor de ervaring en kennis komt dan goed uit bij de werkelijke cut.

En waarom zou je hele tijd op onderhoud eten? Je kan toch cleanbulken en nog wat spiermassa aanmaken in de zomer?
 
oh k*t, geen idee hoe er bij laatste set 18kg kwam te staan 0o Wel raar in ene van 8 naar 18kg :P

Heb afgelopen voorjaar gecut, ging van 92 naar 85 en zat toen op zo'n 14% weet niet wat me bf was voor ik begon. Begon toen net met Whey en Pwo spul, ging toen ook qua kracht best veel vooruit. Had toen nog dat slechte schema zonder db's en bb's.
 
wat was toen je bf dan? en in de wintermaanden cutten is ook niet echt ideaal vooral nu nog met kerst, oud en nieuw heb je toch al weinig regelmaat qua voeding dat zijn de echte bulkmaanden. Cutten lijkt me dan erg lastig.

ik twijfelde ook voor in dec, maar nu wil ik gewoon minimaal naar de 85kg en wil gaan cutten in april.
 
Netjes die zittende db press; heb zelf altijd een beetje moeite met de 1e rep.:)
 
wat was toen je bf dan? en in de wintermaanden cutten is ook niet echt ideaal vooral nu nog met kerst, oud en nieuw heb je toch al weinig regelmaat qua voeding dat zijn de echte bulkmaanden. Cutten lijkt me dan erg lastig.

ik twijfelde ook voor in dec, maar nu wil ik gewoon minimaal naar de 85kg en wil gaan cutten in april.

Misschien dat ik dan in december wel ff over ga op 3 daagse split en dan 3 dagen cardio (vetverbranding) erbij om bf wat in de hand de houden, vooral met sinterklaas en kerst.

Weet niet wat me bf voor de cut was afgelopen voorjaar, had later pas een huidplooi meter van bf, eind juni voor het eerst gebruikt en was toen 14% half september ongeveer voordat ik met bulk begon was het ook nog 14% beide bij 85kg.

Netjes die zittende db press; heb zelf altijd een beetje moeite met de 1e rep.:)

haha je die 1ste rep moet ik me altijd mentaal ff overheen zetten, zodra db's omhoog gaan dan gaat het wel lekker. is tot nu toe de enige db oefening waarbij ik een spotter wil als ik ga verhogen (pr).
 
Geen training ivm. Skyrim. Misschien morgen ff full body
 
zo ff trainen, lekkere motivatie video gevonden voor als mensen (lees ecto's, beta faggs en familie/vrienden) commentaar op je trainen en dedicated voeding hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=JLhe5rnoLnU
 
Bruut filmpje met super T-bars. :whip:Hup aan de gang.:D
 
''The pain you will feel today will be the strength you feel tomorrow'' is wel een mooie.
(heb heerlijke spierpijn vandaag lol)

En nu trainen, succes!
 
''The pain you will feel today will be the strength you feel tomorrow'' is wel een mooie.
(heb heerlijke spierpijn vandaag lol)

En nu trainen, succes!

oftewell strength gisteren, pain vandaag :P

OT: strong train bro..
 
gister door skyrim geen benen getrained dus vandaag.....

FULL BODY

Bench Press: 6 sets of 12 reps 50 60 65 60 60 55
Triceps pushdown 4sets of 10 reps 27,5 30 30 ,27,5
Wide gripp pull ups (met tegengewicht) 4 sets of 6 reps 35 30 30 35
Cable cross over 4 sets of 8 reps 25 35 35 30
Skull crushers 25 30 35PR 30
Seated Cable row 4 sets of 6reps 70 80 85PR 80
Preacher curl 4 sets of 12reps 30 35 40 35
Hammer curl 3 sets of 10 reps 16 18 18
Shoulder DB Press 4sets of 10 reps 15 18 20 20 (k*t door hammercurl waren me onder armen op, had bij 18kg al veel moeite om in start positie te komen. Na een fail poging lukte het uiteindelijk op een debiele manier)
DB Laterall Raise 2sets of 10 rep 8 8
Seated bent over rear delt raise 2 sets of 10 reps 12 12
BB Upright row 4sets of 6 reps 30 35 35 30
Legg Extension 3 sets of 10 reps 30 40 45
Legg Curl 3 sets of 10 reps 25 35 35
Plate Loaded Leggs press 4 sets of 6 reps 105, 125, 155PR 165 PR

15 oefeningen totaal, dikke 2uur bezig geweest.

wou eigenlijk per spiergroep 2 oefeningen doen, borst - triceps - rug/biceps(1oefening) - biceps - schouders - benen. Altijd als ik bezig ben met fullbody worden het er meer xD

Na die legg press waren me benen kapot en energie was op. Met enige moeite trap opgelopen en kleedkamer bereikt.

Voeding:

9:15 - Isolaat Perfection, 3 boterhammen pindakaas
10:00 - Banaan
10:15 - Maximize V2
11:10 - Banaan
11:15 - Anadraulic Pump
13:40 - Magnificent
14:00 - Isolaat Perfection

En tis al 10 over half 3 nu, voelt nog als 12 uur xD Rest van dag op bed liggen en skyrim spelen. Zal zo na het douchen ff andere loggs checken anders komt het er niet meer van.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 14:37 ----------

Oja duurde wat langer dan gepland voordat ik wegging, vandaag dat er zoveel tijd tussen pwo en trainen zat. Geeft opzich niet maag zat nog wat vol van ontbijt dus duurde wat langer voordat ik pwo begon te voelen.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 14:41 ----------

Nog iets, bedacht vandaag tijdens plate loaded legg press dat het ding waar je die schijven aan hangt en oplegt ook aardig wat weegt, nemen jullie die mee in totaal gewicht of alleen de schijven die erop zitten? heb tot nu toe alleen schijven gedaan.
In spoiler staat de plate loaded legg press die ik gebruik:
Doe dat stoeltje altijd zover mogelijk naar beneden.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
dat zijn veel oefeningen man en mooie pr's!
trouwens, had je beter niet alleen compounds kunnen doen? (mp, squat, deadlift, bench en ev. dips, rows, chins).

lekker intensief en kort, kon je snel thuis weer verder gamen :P

btw: dimitri is echt lachen man XD
 
dat zijn veel oefeningen man en mooie pr's!
trouwens, had je beter niet alleen compounds kunnen doen? (mp, squat, deadlift, bench en ev. dips, rows, chins).

lekker intensief en kort, kon je snel thuis weer verder gamen :P

btw: dimitri is echt lachen man XD

thx!
Niet eens aan compounds gedacht lol Had wel veel tijd gescheeld. Zal onthouden voor de volgende keer
 
tering wat veel oefeningen voor een FB, op 't einde zal je wel helemaal kapot zijn geweest, zou volgende keer idd iets meer richten op grote compounds..!
 
tering wat veel oefeningen voor een FB, op 't einde zal je wel helemaal kapot zijn geweest, zou volgende keer idd iets meer richten op grote compounds..!

idd ... uitgebreide training is dat :)

nice work !
 
tering wat veel oefeningen voor een FB, op 't einde zal je wel helemaal kapot zijn geweest, zou volgende keer idd iets meer richten op grote compounds..!


Ja wat helemaal op voor de rest van de zaterdag. Volgende keer maar compounds doen, helemaal niet aan gedacht :p

idd ... uitgebreide training is dat :)

nice work !

thx. Als ik eenmaal met full body maak ik altijd in me hoofd plan van aanpak van de oefeningen en volgorde. Toch heb ik tijdens het trainen dat ik dan denk, oh die oefeningen is ook nog wel leuk om er even tussen te doen.
 
Back
Naar boven