AndroidHealthClinic

Skyblazer failing to get shredded (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

haha, zit vooruitgang in de oudere pic was moeilijker te zien :)

maar beter maak je full body pics (voor jezelf om vooruitgang te meten, je hoeft het niet te posten oid)

hoe maakte jij dit zelg pics van jou die je laatst had gepost? Als ik camera in me hand hou is foto nog waziger dan die ik vannacht had gepost. En met zelf ontspanner sta ik er scheef of/en niet volledig op de foto. xD

Ga nu trainen als ik weer thuis ben doe ik paar pogingen voor upperbody foto.
 
hoe maakte jij dit zelg pics van jou die je laatst had gepost? Als ik camera in me hand hou is foto nog waziger dan die ik vannacht had gepost. En met zelf ontspanner sta ik er scheef of/en niet volledig op de foto. xD

Ga nu trainen als ik weer thuis ben doe ik paar pogingen voor upperbody foto.

rug pics had vriend genomen.

de ub pics gewoon voor de spiegel staan (badkamer bijv.) en een kliekje maken, beste is natuurlijk door een ander laten maken.

je moet ook niet je hele lichaam aanspannen anders krijg je wazig beeld.
 
Er zit vooruitgang in de kwaliteit van de foto's sky :D probeer anders met zelfontspanner ergens neer te zetten en dan van daaruit kijken waar je t beste kunt gaan staan.

Dit werkte bij mij iig prima :)
 
mooie training epic slechte pic :)

thx bro. vind pic ook slecht lol geen idee waarom ik heb gepost. zal wel aan de gaba hebben gelegen.

rug pics had vriend genomen.

de ub pics gewoon voor de spiegel staan (badkamer bijv.) en een kliekje maken, beste is natuurlijk door een ander laten maken.

je moet ook niet je hele lichaam aanspannen anders krijg je wazig beeld.

Ik kan huisgenoot van me wel vragen, denk dat ik zelfontspanner eerst nog een kans geef

Er zit vooruitgang in de kwaliteit van de foto's sky :D probeer anders met zelfontspanner ergens neer te zetten en dan van daaruit kijken waar je t beste kunt gaan staan.

Dit werkte bij mij iig prima :)

Zal vannacht ff met zelfontspanner proberen.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Dec 2011 om 14:56 ----------

Schouders
Overhead Barbell Press: 4 sets of 10 reps 35 40 45 45
Seated Dumbbell Press: 3 sets of 10 reps 18 22PR 20
Dumbbell Lateral Raise: 3 sets of 10 reps 8 10 8
Seated Bent over rear delt raise: 4 sets of 10 reps 12 14 14 PR
Upright Row: 4 sets of 6 reps 35 40 40 35
DB Shrugs : 4 sets of 6 reps 28, 30, 32.5, 30
Machine Crunch 15-20 repss 4 sets 60 70 70 65
Machine Arm Curls 1arm 15x35, 10x50, 8x50
Cable Curls 12x20 10x20 7
Rotary torso 15-20 reps 2 sets 30 35
Cable Curls 10x20

Schouders gingen lekker. awesome training, vooral invergelijking met vorige week.

biceps nog beetje gedaan op einde. slow full roms. laatste 2 reps van de sets waren zwaar door verzuring.
 
Klasse die db presses. Goede training SkyBlazer.:)
 
Nice train! Congratz op je PRs, wanneer komt er een eind aan? :P
 
Conratz @ PR's weer man, gaat lekker zo.;)

Thx Bro! Bertha geeft huisarrest als ik niet me best doe :mad:

Klasse die db presses. Goede training SkyBlazer.:)

Thx Bro! Ging lekker die db press, alleen in start positie geraken is nog wat lastig lol. Heb trouwens dat me linker kant tijdens pressen meer naar voren staat dan me rechter. Zelfs als ik bv 10kg. Voelt wel of de schouers goed staan alleen dat ik met links me onderarm mee schuin naar voren heb ofzo.

Nice train! Congratz op je PRs, wanneer komt er een eind aan? :P

Thx Bro! Komt nooit een eind aan hopelijk :p Probeer toch ongeveer van elke spiergroep eens in de 2 weken op een aantal oefeningen een pr te zetten.

Met biceps gaat dit nog even duren omdat ik de curls nu met lichtgewicht en langezame full roms ga doen.
 
Ik draag mijn titel (die jij me gegeven hebt) over aan jou: Mr. Pr ! fuark nice training
 
Vandaag getrained met Bobby10

Benen
5min fietsen warming up.

Losse Squats: 2-3 warming up sets 10-12reps. Daarna wat setjes met 40kg, 50kg, 60kg en volgens mij laatste paar sets met 70kg.
Weet aantal sets niet meer iets van rond de 10-12 ofzo met inclusief warming up. latere sets waren iets van 6reps.

Plate Loaded Legg Press 6 sets of 6 reps - 85 105 125 145 165 145
Romanian Deadlift 4 sets of 6 reps - 60 80 80 70

nog ff wat biceps gedaan.
Hammercurl: 10x18
8x20
6x20
Incline DB Curl 10x12
8x14


Was eerste keer dat ik losse squats deed. Bobby10 gaf aanwijzingen voor techniek. In begin ging k*t maar later werd het beter. Is wel wennen en totaal anders dan smith squat :p Lekker veel sets gedaan en ik ga nu voortaan geen smith squats meer doen :D

Moet nog wel het gevoel erin krijgen. Was erg wennen vandaag.
 
Laatst bewerkt:
goed bezig ! losse squats altijd beter dan smith squats. Btw: komen er nog upperbody pics?
 
nice train brah! Goed dat je nu voortaan losse SQ doet:thumb:
 
ziet er gezellig uit :)
 
nice train brah! Goed dat je nu voortaan losse SQ doet:thumb:

Thx brah! Geen smith meer voor mij ^^

ziet er gezellig uit :)

haha was het ook ^^ was ook kei druk, gelukkg waren rond 21:00 de meeste weg.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 16:39 ----------

Borst & Triceps

Bench Press: 6 sets of 8-12reps reps 50 60 65 70 65 60
Incline Dumbbell Press: 4 sets of 10 reps 22 26 28 PR(failed op 8) 24
Dumbbell Flyes: 3 sets of 8 reps 18, 20, 20
Triceps Dips: 4 sets of 10 reps Heb met tegengewicht gedaan: 20 15 15 15
Cross-over cable: 3 sets of 8 reps 25 30 30
Triceps Pushdowns: 4 sets of 10 reps 27.5 30 32.5PR30
Skull Crushers: 3 sets of 10 reps 30, 35(failed op 6) ,30
Machine crunch, 4sets 15-20 reps 60, 70, 70, 65
Rotary torso, 3sets 15-20 reps, 30, 35 35

Ging lekker, extra caloriën van gisteravond hebben wel geholpen denk ik (chocolade pepernoten xD )

Op BP is minder reps op sommige sets, druk nu weer 70kg en heb daarna minder verlaagd dan anders.

28kg incline db press: 1ste keer failde ik al voor de 1ste rep :roflol: 28kg db's hebben kunstof handvat en door zweethanden kreeg ik ze niet in start positie omdat ze weg gleden xD ff rust genomen re-focus en 2min later wou het wel.

Moet wel ff oefenen op die start positie gaat nog wel lastig om daar in te komen. Ik zet nu de db's op me benen en dan doe ik met m'n armen een soort van halve hammercurl en dan laat ik me achter over vallen.
 
Zo, heb je eindelijk weer eens getraind luiwammes?:mad:

Nice train brah & congratz @ PR's ;)
 
nice train brah! je incline dumbbell press begint al wat te worden..
 
Zo, heb je eindelijk weer eens getraind luiwammes?:mad:

Nice train brah & congratz @ PR's ;)

thx brah ^^ Werd weer eens tijd om heen te gaan

Ziet er goed uit. Pittige inclines.:)

Danku, het pittigst vind ik om in start positie te raken daarna is het gewoon door pompen. Heb ze wel na laatste rep op de grond laten vallen voor de verandering :(

nice train brah! je incline dumbbell press begint al wat te worden..

thx brah! nu op naar 30kg ^^ Op een dag zal ik die kerel inhalen die ik afgelopen vrijdagavond 50kg incline db zag doen. Mirin'
 
Back
Naar boven