AndroidHealthClinic

Skyblazer failing to get shredded (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Was gister vergeten om in de nieuwe lay-out te zetten.


Schouders
Overhead Barbell Press: 10x35
10x45
8x50PR
8x47
Seated Dumbbell Press: 3 sets of 10 reps10x18
10x20
8x22 w00p eindelijk weer 22 gepakt
Dumbbell Lateral Raise: 3 sets of 10 reps 10x8
8x10
8x8
Seated Bent over rear delt raise: 4 sets of 10 reps 10x14
10x16
8x16
Upright Row: 6x35
6x40
6x45
6x40
DB Shrugs : 6x30,
6x30,
Haney Shrugs: 10x20
6x50
6x50
6x50
Machine Crunch 20x60
20x70
15x70
rotary torso 20x30
Rear Lat pulldown10x55
8x70
6x75
21'en 7x20 7x20 7x20
7x25 7x25 7x25
7x25 7x25 7x25

Beste schoudertraining in tijden. training gaat lekker deze week. merk dat ik nu meer motivatie/energy heb dan afgelopen 2 weken.

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 15:47 ----------

Biceps zitten voll van 21'en krijg me armen niet meer verder naar beneden dan 90graden zonder dat het pijn doet xD
 
Lekkere training bro! OHP is toch hetzelfde als een MP?

Komt zeker door le girl brah! ;)
 
Lekkere training bro! OHP is toch hetzelfde als een MP?

Komt zeker door le girl brah! ;)

thx bro! Lijkt er wel wat op, alleen ik doe OHP zittend xD back support en dan meer focus op delts enzo dan ook onderrug


Thx bro!

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 13:53 ----------

Benen

Leg Extension 10x35 wu
10x35 wu
Leg Curl 10x25 wu
10x25 wu
Squats: 10x20 wu
10x20wu
8x50wu
6x80
6x80
6x90
5x100 PR
4x100
6x90
6x80
6x80

Plate Loaded Leg Press: 4 sets of 6 reps 6x100
6x140
6x160
5x180
Romanian Deadlift: 4 Sets 6 reps 6x60
6x60,
6x80,
6x80

Ging lekkah, awesome squats.
 
Lekker hoor 11 sets squat met een PR.:)
 
ahh yeah! lekkere pr op de squat... fijne jaarwisseling gewenst:D
 
squats gaan hard! btw: ging je nog alleen wachten?
 
Lekker hoor 11 sets squat met een PR.:)


ahh yeah! lekkere pr op de squat... fijne jaarwisseling gewenst:D

squats gaan hard! btw: ging je nog alleen wachten?

Thx bro's! Ging lekker die squats, ff focus erop, stang vast pakken en gaan.

Hoefde niet te wachten kon mooi trein halen, gelukkig maar want zaterdag ochtend was ik fokking ziek.



Nog steeds ziek geen training vandaag. Misschien morgen ff zien hoe gaat.
Zaterdag heb ik niks gegeten. Zondag 2 broodjes pindakaas en vandaag heb ik tot nu toe nog niks gegeten. Iets met kipfilet, darmen en veel naar de wc :angstig:
 
oke dan, beterschap bro! lekker aan de kippensoep gaan, probeer wat eiwitjes binnen te krijgen.
 
Dat is rot: is het de griep of iets met je darmen? Suc6 dit nieuwe jaar & best wishes.:)
 
oke dan, beterschap bro! lekker aan de kippensoep gaan, probeer wat eiwitjes binnen te krijgen.

thx bro, heb alleen geen kippensoep alleen pindakaas en van die lidl pudding dingen van 25 cent :rolleyes:

Dat is rot: is het de griep of iets met je darmen? Suc6 dit nieuwe jaar & best wishes.:)

Darmen denk ik. Waarschijnlijk was kipfilet van vrijdag niet meer helemaal goed. Vond het er wat raar uitzien, verpakking zat nog dicht en was nog houdbaar paar dagen. Wel klein stukje dat wat geelig was eruit gesneden. xD
 
Beterschap bro!
 
thx! Hoop dat ik woensdag weer kan trainen
Wie weet tref ik je dan ;-) Ik ben vorige week zaterdag in glas gaan staan en heb vier hechtingen in mijn voet haha. Dit is al de tweede week dat ik niet train en met een beetje pech volgende week ook niet. Nouja, mocht ik eens vervoer kunnen fixen ben ik er wel. Mjah, kan nu zelf niet fietsen en autorijden haha. Gaat het al beter?
 
Ik hoop dat je morgen weer kunt trainen. Beterskappie.:)
 
Beterschap bro!

thx bro!

Wie weet tref ik je dan ;-) Ik ben vorige week zaterdag in glas gaan staan en heb vier hechtingen in mijn voet haha. Dit is al de tweede week dat ik niet train en met een beetje pech volgende week ook niet. Nouja, mocht ik eens vervoer kunnen fixen ben ik er wel. Mjah, kan nu zelf niet fietsen en autorijden haha. Gaat het al beter?

Dat is ook k*t glas in je voet, dan valt dat van mij nog wel wat mee. Sterkte ermee maat.

Ik hoop dat je morgen weer kunt trainen. Beterskappie.:)

Thx bro


update: Deze week trainen word hem niet meer, in de loop van volgende week pas weer denk ik. Als meezit ben ik dit weekend beter en daarna nog wat aansterken om een goede training neer te zetten.
 
Jajaa zeg maar dat je darmen bitchen maar eerlijk toegegeven ik heb je gewoon zo erg afgemat vorige week dat je 2 weken k.o. ligt he! Geef maar toe! :D

Mijn biceps staan nog steeds strak trouwens. :trollface:
 
Back
Naar boven