Fitness Seller

Skyblazer failing to get shredded (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Sinds wanneer is die gns een halfgod geworden? :p

Ik jat altijd schema's van anderen :p Schema tijdens bulk was Brock Lesnar's Strenght Workout van bobybuilding.com :roflol:
Pas wel paar dingen aan naar eigen voorkeur.

Volg log van GNS en hij heeft hierme goede cut progressie gemaakt.
 
ik post het schema nog even opnieuw, is beetje achterop geraakt ^^


Trainingsschema in de cut (met dank aan GNS)

Maandag
UB1

Incline Dumbbell Press
DB Shoulder Press
Lying Dumbbell Flyes
Close Grip Bench Press
Low Row Close Grip Plate Loaded
ez-Bar Curl
30 min crosstrainer

Dinsdag
LB1

Squat
Standing Leg Curl
Leg extensions
Standing Calf Raise
30 min crosstrainer

Donderdag
UB2

Wide Grip Pull Down
Barbell Bent-over Row
Bench Press
Incline Dumbbell Curl
Dips
Dumbbell Lateral Raise
30 min crosstrainer

Vrijdag
LB2

Deadlift
Plate Loaded Leg Press
Romanian Deadlift
Standing Calf Raise
30 min crosstrainer

Op rustdagen ga ik thuis navy seal ab workout doen.



grotendeels van GNS gekopieerd :o Paar oefeningen verandert en zit er aan te denken om op zaterdag een 3de UB training te doen met wat andere oefeningen en zonder de cardo op eind.

Feedback is welkom.
 
Die lb1 kan veel zwaarder, 1 massa oefening is wel heel magertjes. Cgbp niet aan het eind van je training, gewoon als 2e oefening. Incline cgbp is ook wel een leuke toevoeging.
 
Ik zou flyes eruit halen op UB1 en vervangen voor ICDB en de eerste vervangen door flat db/bench press.

Ziet verder prima uit, maar belangrijker is het totaal volume zou dit niet te hoog houden.

En wat dg80 zegt over LB1.
 
LB1 is zwaar genoeg voor een UB/LB.. wanneer je 2 keer in de week benen pakt... Bij UB kun je de nadruk nog afwisselen tussen zwaar borst op UB1 en zwaar rug op UB2.. dit kan met benen minder makkelijk...

Flyes zitten er tussen om de triceps wat rust te geven voordat je ze aanpakt met de CGBP anders ga je daar nooit meer kunnen drukken..

Bij LB2 zou ik er toch voor opteren om iets los te pakken.. ik vond de front squat na me deadlifts een heerlijke afmaker...
 
Je kan sowieso 1 * in de week zwaar en 1* week licht deadliften en squatten. Frontsquatten, stifflegged/romanian deadlift, legpress, legcurl en legextension afwisselen. Als je lb op dinsdag en zaterdag traint kan dat makkelijk. Lb1 kan echt wel zwaarder.
 
Ik ging uit van ma/di do/vr.. op het moment dat je 2 keer zwaar gaat op de LB dan ga je sneller overtrainen..

Maar ieder lichaam is anders.. dus hij zou zelf even moeten kijken hoe zijn lichaam reageert op 2 x in de week dezelfde spiergroepen.. Dan zou je eventueel er nog een oefening benen bij kunnen plakken maar dat zou bij beide LBs het geval zijn dan..
 
Die lb1 kan veel zwaarder, 1 massa oefening is wel heel magertjes. Cgbp niet aan het eind van je training, gewoon als 2e oefening. Incline cgbp is ook wel een leuke toevoeging.

Ik zal morgen even zien hoe LB1 gaat in combo met de cardio.

LB1 is zwaar genoeg voor een UB/LB.. wanneer je 2 keer in de week benen pakt... Bij UB kun je de nadruk nog afwisselen tussen zwaar borst op UB1 en zwaar rug op UB2.. dit kan met benen minder makkelijk...

Flyes zitten er tussen om de triceps wat rust te geven voordat je ze aanpakt met de CGBP anders ga je daar nooit meer kunnen drukken..

Bij LB2 zou ik er toch voor opteren om iets los te pakken.. ik vond de front squat na me deadlifts een heerlijke afmaker...

CGBP ging wel redelijk vandaag na die flyes, denk ook dat het lastiger was gegaan als ik ze al als 2de had gedaan. Zal ff kijken naar front squat, heb deze nooit eerder gedaan.

Ik ging uit van ma/di do/vr.. op het moment dat je 2 keer zwaar gaat op de LB dan ga je sneller overtrainen..

Maar ieder lichaam is anders.. dus hij zou zelf even moeten kijken hoe zijn lichaam reageert op 2 x in de week dezelfde spiergroepen.. Dan zou je eventueel er nog een oefening benen bij kunnen plakken maar dat zou bij beide LBs het geval zijn dan..


Ik zal aan eind van de week even een log post maken over hoe het ging met dit schema.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 15:03 ----------

Ik zou flyes eruit halen op UB1 en vervangen voor ICDB en de eerste vervangen door flat db/bench press.

Ziet verder prima uit, maar belangrijker is het totaal volume zou dit niet te hoog houden.

En wat dg80 zegt over LB1.

op UB2 heb ik de db flatbench vervanger voor bench press. Flyes voelde goed vandaag.
 
UB1
Incline Dumbbell Press
8x26
8x28
8x30
6x30
DB Shoulder Press
8x22
7x24
6x24
7x22
Lying Dumbbell Flyes
8x18
8x18
8x18
8x18
Close Grip Bench Press 1st keer
8x20 ff voor de techniek
8x40 easy
5x60 faaaaill op 6de rep :mad:
8x50 easy
7x55 faaaaill op 9ste rep :mad:
Low Row Close Grip Plate Loaded
8x60
8x70
8x70
1 arm:
R: 8x30 L: 8x30
ez-Bar Curl
8x30
8x35
8x35
8x30

20 min crosstrainer - 55-60rpm - hartslag: 178 - 168 (hartslag begon hoog in begin werd later lager) kcal: 255


Was ff wennen om zo upperbody te doen, wel lekker getraind. GCBP is ff wennen nog, die fails kwamen uit het niets, reps gingen lekker en ineens wou het niet meer. Met BP lukt dan nog wel om de rep af te maken maar met GCBP moet ik in onderste houder terug leggen, in 1 keer was kracht weg.

20min crosstrainer gedaan, moet weer ff opbouwen.

Cutten gaat zwaar de 1ste dagen, heb nu een beste honger alleen nog 1 uur en 15min wachten tot eten.

Voeding tot nu toe:
90gram havermout+30gram isolaat en 125gram kipfilet
Mesomorph
Intra-Aid tijdens trainen http://www.xxlnutrition.nl/intra-aid/universal
na train 60gram WMS+10gram PeptoPro+2gram cop
thuis komst: isolaat perfection.

straks nog:
150gram rijst + 150 gram kip (ongekookt gewogen)
aardappels + kip (gebakken in PAM Spray)
50-60gram cashewnoten
500gram magere kwark
 
CGBP is zoiezo wennen :) vooral de balans houden was bij mij een probleem..

Toch zeker een lekkere training eruit gegooid.. Zit je qua voeding nu ook onder onderhoud of creeer je je deficit met de cardio?
 
Lekker hoor!
Goed bezig met voeding ook zie ik. en CGBP blijft k*t

vind ik:rolleyes:
 
CGBP k*t? Hoe smal houd je je handen? ;)
 
tegen elkaar aan:trollface:
 
Ziet er goed uit met cardio erbij.:)
 
Jongens, kom eens allemaal naar mijn log, er is daar veel meer te doen :mad:
 
CGBP is zoiezo wennen :) vooral de balans houden was bij mij een probleem..

Toch zeker een lekkere training eruit gegooid.. Zit je qua voeding nu ook onder onderhoud of creeer je je deficit met de cardio?

Thx bro! balans viel wel mee, kon lekker door pompen.
Denk dat ik nu op trainingdagen op onderhoud zit of net eronder, zo'n 2700-3000kcal. Op rustdagen is het meer 2300-2500. Moet echt eens precies gaan uitrekenen.

Lekker hoor!
Goed bezig met voeding ook zie ik. en CGBP blijft k*t

vind ik:rolleyes:

Thx bro!

CGBP k*t? Hoe smal houd je je handen? ;)

Ik zelf heb me handen ongeveer op schouder breedte/ietsje binnen schouder breedte.

Ziet er goed uit met cardio erbij.:)

Thx bro! was weer even wennen die cardio, sinds juli niet meer gedaan xD

Goede training :heart: hvj

Thx! :o

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 15:36 ----------

Jongens, kom eens allemaal naar mijn log, er is daar veel meer te doen :mad:


tumblr_lxv9mdK6uN1qeouxk.jpg
 
lol killy is jelly :D
 
Back
Naar boven