AndroidHealthClinic

Skyblazer failing to get shredded (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekkere steltentraining. Good going mate.:)
 
Wat zijn dat voor homo calf raises brah?:mad:

J/k, nice train!:kiss: (no homo)
 
Ga je onder par met squats?
En hoe kan je met 20+kg extra ineens maar 1 rep minder doen :p

Dan was die 95kg gewoon te licht!
 
Lekkere steltentraining. Good going mate.:)

Thx bro!

Wat zijn dat voor homo calf raises brah?:mad:

J/k, nice train!:kiss: (no homo)

haha thx brah! 120kg is max stack bij standing calf. Ooit zal ik jou kuiten inhalen :trollface:

Ga je onder par met squats?
En hoe kan je met 20+kg extra ineens maar 1 rep minder doen :p

Dan was die 95kg gewoon te licht!

Met losse squats zit ik net boven par, in de smith lukte par. Hopelijk is volgende keer squatrek vrij, vind smith squats maar niks, heb het idee dat ik meer voluit kan gaan bij losse squats, vind die techniek ook fijner.




UB2

Wide Grip Pull Down
8x60
8x70
7x70
8x65
Barbell Bent-over Row
8x60
8x60
8x70
8x75
1 arm low row wide grip.
R: 6x30 L: 8x30
R 8x40 L: 8x40
Bench Press
6x70
6x70
6x80
4,5x80 laatste was halve rep, durfe niet volledig te laten zakken :o Volgende keer iemand vragen om te spotten
Incline Dumbbell Curl
8x14
8x14
7x16
6x16
Dips
8xbw
7xbw+10
6xbw+10
5xbw+10 ging zwaar
Dumbbell Lateral Raise
8x10
8x12
7x12
5x14pr Grip gaat laatste tijd goed
db Shrugs
8x34
Machine Crunch
20x70
18x70
13x70 Rotary Torso: L: 15x35 R: 15x35
14x70 Rotary Torso: L: 10x35 R: 10x35

Lekkere training vandaag. Morgen nog even UB2 en 30min cardio.
 
Laatst bewerkt:
Hoe doe je een shurg? :trollface:
 
nice train brah!
 
Shurg :roflol:

Goedzo brah :p
 
nice train brah!

Thx brah!

Shurg :roflol:

Goedzo brah :p

Thx! En


je bent zelf een shurg!

:roflol:

nice benchpress man!

Thx bro!


Danku Fex :kiss:

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 13:23 ----------


LB2

Deadlift
8x60wu
8x80
8x80
6x100 straps
6x100 straps
2x120 :mad: :fuu: straps
Plate Loaded Leg Press
6x140
6x140
6x160
6x180
Romanian Deadlift
6x60
6x60
6x80
Seated Calf Raise
8x35
8x45
8x50
8x50
26min crosstrainer
312kcal verbrand.

Deadlift gaat k*t in cut, laatste week bulk lukte nog 5x140 en nu is 2x120 al te veel xd Hou het volgende week op max 100, zien hoe dan gaat. Last van me onderrug nu (meer zijkanten dan in het middenstuk)
 
Ohjee daar gaan je spieren :trollface:.
 
Misschien 1 variant van deadlift aanhouden en in plaats van deadlift gaan squatten (back/front/zercher) dan heb je een mooi LB dag samen met de overige oefeningen.
 
Ja, cut heeft zo zijn k*t eigenschap dat je training er niet veel sterker van wordt. :(
Desalnietteplus, toch niet slecht ;)
 
In de cut kun je best sterker worden dit is dan wel marginaal met een juist afgestemd training-voedingsschema, maar zo veel kracht inleveren is niet de bedoeling. Primair doel is spierbehoud.

Ik zou je op trainingsdagen wat hoger in carbs zitten, voornamelijk na je training, en vetten echt minimaliseren. Dit zal ten goede komen voor je herstel, glycogeen voorraden worden aangevuld, leptine verhoogd (positief op metabolisme) en eiwitsynthese verhoogt.

Dus wat meer boven onderhoud eten op trainingsdagen. Kcal tekort creëer je wel op rustdagen.
 
Ja, cut heeft zo zijn k*t eigenschap dat je training er niet veel sterker van wordt. :(
Desalnietteplus, toch niet slecht ;)

Thx brah! Op meeste oefning merk ik nog dat ik iets sterker word alleen compounds vallen zwaar: deadlift, squat en dips. Vreemd genoeg gaat bp wel lekkerder.

In de cut kun je best sterker worden dit is dan wel marginaal met een juist afgestemd training-voedingsschema, maar zo veel kracht inleveren is niet de bedoeling. Primair doel is spierbehoud.

Ik zou je op trainingsdagen wat hoger in carbs zitten, voornamelijk na je training, en vetten echt minimaliseren. Dit zal ten goede komen voor je herstel, glycogeen voorraden worden aangevuld, leptine verhoogd (positief op metabolisme) en eiwitsynthese verhoogt.

Dus wat meer boven onderhoud eten op trainingsdagen. Kcal tekort creëer je wel op rustdagen.

Thx brah, ff zien hoe ik meer carbs ga toevoegen.
 
Laatst bewerkt:
Die 60gr noten vervangen voor 100gr rijst oid en dit na je training eten, even naar je kcal kijken.
 
Back
Naar boven