XXL Nutrition

Skyblazer failing to get shredded (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gewoon goed diep squatten voor een squat ass, die je weer verder gaat helpen met hogere gewichten. Boven par = gewoon het halve werk.

als ik in maart weer 2 benen dagen doe ga ik wel squat anders doen. nu is zonde van training en geen tijd.
Zullen we keer samen squaten hoodybrah? :heart:

btw kan je filmpje maken waarop je 200 doet?
 
toch die 100 gesquat kerel, dat komt met de tijd echt wel goed hier. Maar wat Hoody zegt klopt wel, niet gaan kloten met ondiepe squats, ass to the grass!
 
toch die 100 gesquat kerel, dat komt met de tijd echt wel goed hier. Maar wat Hoody zegt klopt wel, niet gaan kloten met ondiepe squats, ass to the grass!

Thx bro! Ga die 100 pas verhogen als diepte goed is, elke training proberen iets verder te zakken. ATG zal me nooit lukken xD Heb wat geoefend met een bezem in me nek thuis om wat stances te proberen, narrow val ik achterover tenzij ik heel ver naar voren buig, bij medium voelen knieën niet lekker en bij wide kan ik net tot parelel ongeveer
 
Ook geprobeerd om op 5 kg schijven te staan met je hakken en de knieen wat verder na buiten te drukken? Kont goed naar achteren gooien... Moet toch kunnen?
 
Vandaag:
FB 3
Squat
5x80
5x100
5x100
diepte ging beter
Deadlift
5x140 :)
DB Flyes
5x20
5x20
5x22
DB Shoulder press
8x26
5x30
1.5x32pr gelijk erachteraan 8x24
Hammer curls reps per arm
5x20
5x22
5x22
Dips
10xbw
5xbw+14
5xbw+14
Machine crunch
15x85
15x85
Vertical traction
10x115 max stack + blok van 15kg, was wel grappig
8x115


Ging lekker, DL was postieve reps gingen easy, bij negatieve merkte ik dan ik bij laatste stuk geen goede spanning meer had op hamstrings op rustig de grond aan te tikken.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 17:58 ----------

Ook geprobeerd om op 5 kg schijven te staan met je hakken en de knieen wat verder na buiten te drukken? Kont goed naar achteren gooien... Moet toch kunnen?

Nog niet geprobeerd, ga dit volgende keer proberen.
Toevallig was er een kerel vandaag die na mij ging squatten en op 5kg schijfjes stond. Had ff met hem gesproken erover.

Welke stance raad je aan om te doen dan? Gewoon wiide of toch meer op schouderbreedte?
 
Laatst bewerkt:
DB Flyes
22x22
:)




je moet gaan strekken maat als je niet op diepte kan kommen. 2x pw kleine routine keertje na beentreen keertje na cardio ofzo
 
moet wel lukken denk? deze week is ongeveer jaar geleden dat ik 2x160 deed, dus als eind april 200 lukt heb ik 40kg progressie in een jaar tijden :roflol: (nb. heb van april 2012 t/m half januari 2013 geen DL gedaan)

Haha :P wel een nette progressie, en dat moet te doen zijn (alleen in jou geval wel in een kort tijdsbestek)


Lekkere training bro, squats + DL zijn sterk. Diepte komen heb ik ook moeite mee, bij dieper dan paralel gaan mijn voeten naar de buitenkant trekken. Verhoging onder je hak wil wel helpen.. maar niet te dikke schijven pakken, dan sta je niet meer zo stabiel kwam ik achter. :D
 
Ik zou schouderbreedte aanhouden en goed opwarmen, pas daarna ass to the grass. Goede training brah
 
Wat statisch strekwerk quads hams adductors abs en vooral glutes
 
FB1
squats nieuwe vorm/betere techniek
8x60
8x60
8x60
BOR superset bovenhands vs onderhands
5x80 5x80
2x5x90 2x5x90
flat DB press
3x5x38
latterel side raises
3x8x14

Squats anders gedaan zoals Bart zei. Begon met hakken op 5kg schijven, mertke dat ik vooral op me tenen steunde en voelde me rug goed, wat oefen sets met 40-50kg gedaan en 2sets met 60. Bij 3de sets had ik 2,5kg schijven gepakt die iets dunner zijn en qua stabiliteit etc ging dit beter. Reps waren onder paralel (voor eerst :roflol: )

Verder was k*t training omdat ik verkouden ben, had last van kortademigheid dus ben na schouders maar gestopt :o
 
Mooi dat de squats nu beter gaan brah!
 
Mooi dat de squats nu beter gaan brah!

Thx bro, ga het nu rustig opbouwen, merkte dat vooral buitenkant benen nu meer kracht koste dan bij wide stance
 
FB2 voorlopig laatste FB training in deze vorm
Squat
8x60
8x70
8x70
Incline DB Press
2x5x34
5x36pr eeaasssyyy
Low Row plate loaded close grip
5x110
5x130
5x130
1arm:
R: 5x65 L: 5x65
DB Shoulder press
5x26
5x30
4x30
incline DB curl
2x6x18
Preacher curls ez bar
8x35
6x40
5x40 10x30
dips
3x8xbw
triceps pushdown
3x8x40

Training word zwaarder nu door cut, gister iets boven onderhoud gegeten dus training vandaag ging wel lekker, wil nog 2 weken verder cutten, 2k kcal op rustdagen 2,5k op tainingsdagen.
Ga licht fb schema doen. Na deze 2 weken cleanbulk met 2ub, 2lb en 1random dag.

Schema voor laatste 2 weken (dank aan Machete)
maandag
squat 3x5
bench 3x5
deadlift 1x5

woensdag
frontsquat 3x5
military press 3x5
pendlay row 3x5

vrijdag
squat 3x5
bench 3x5
deadlift 1x5

pendlay en frontsquat zijn nieuwe oefeningen voor mij.
 
Ziet er goed uit; ik had ook altijd moeite met diepte van de squat, terwijl 200kg op mn schouders licht aanvoelde...:)
 
Succes met je nieuwe schema brah! knallen met die shit
 
Ziet er goed uit; ik had ook altijd moeite met diepte van de squat, terwijl 200kg op mn schouders licht aanvoelde...:)

Thx bro, unracken voelt het best licht

Succes met je nieuwe schema brah! knallen met die shit

Thx bro! time to get shredded


Vandaag in Assen getraind met CrimeKillah (zelfde gym als de legendarische Huub Hetterschijt)

Deadlift
3x140
4x150
1x160
Benchpress
6x80
4x90
1x100
DB Shoulder press
3x5x26
latt pulldown close grip
8x80
6x90
3x100 L:6x45 R: 6x45
Crossover cablesvan onderen voor meer nadruk op bovenkant borst
10x15
10x17,5
10x17,5
ss, laying calf raises (in leg press) vs seated calf raises
3x8x165x40
hammercurl
beide armen tegelijk: 10x16
om en om (reps per arm) 8x20


Ging wel lekker, afgelopen 3 dagen op onderhoud gegeten, morgen beginnen met low kcal en dan woensdag dat nieuwe schema.
 
Laatst bewerkt:
lat pulldown 100 en die deadlift :eek: proper bro!

Maar je blijft een eikel, nohomo
 
Sterke training bro! Deadlift ging lekker man :)

dafuq, je bench press zie ik nu pas.. Echt netjes man!! :o

jou krachtverliezen zijn maar zeer minimaal bro, ben je ook al aaedig in vp% gedaald?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven