XXL Nutrition

Skyblazer failing to get shredded (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Probeer eens je incline benchpress op een bankje te doen die in een hoek van 30 graden staat in plaats van 45 graden.

Minder deltoids, meer chest.

Als ik het mij goed herinner is er ook een hogere spieractiviteit aangetoond middels EMG studies, wanneer het bankje in een hoek van 30 graden omhoog staat.
 
Probeer eens je incline benchpress op een bankje te doen die in een hoek van 30 graden staat in plaats van 45 graden.

Minder deltoids, meer chest.

Als ik het mij goed herinner is er ook een hogere spieractiviteit aangetoond middels EMG studies, wanneer het bankje in een hoek van 30 graden omhoog staat.
ja want emg studies zijn accuraat.

pipo
 
Probeer eens je incline benchpress op een bankje te doen die in een hoek van 30 graden staat in plaats van 45 graden.

Minder deltoids, meer chest.

Als ik het mij goed herinner is er ook een hogere spieractiviteit aangetoond middels EMG studies, wanneer het bankje in een hoek van 30 graden omhoog staat.

Doe dan reverse grip (incline) benchpress, activiteit in bovenkant borst veel hoger dan normale grip
 
Probeer eens je incline benchpress op een bankje te doen die in een hoek van 30 graden staat in plaats van 45 graden.

Minder deltoids, meer chest.

Als ik het mij goed herinner is er ook een hogere spieractiviteit aangetoond middels EMG studies, wanneer het bankje in een hoek van 30 graden omhoog staat.

Doe dan reverse grip (incline) benchpress, activiteit in bovenkant borst veel hoger dan normale grip

Zal er al over te denken om incline bench press eruit te gooien, met db's ben ik incline sterker :o
Bankje van incline bp is niet verstelbaar :(

Die reverse grip is toch slecht voor je biceps? of valt dat mee bij incline tov. flat
 
Zal er al over te denken om incline bench press eruit te gooien, met db's ben ik incline sterker :o
Bankje van incline bp is niet verstelbaar :(

Die reverse grip is toch slecht voor je biceps? of valt dat mee bij incline tov. flat

Heb je geen losse verstelbare bankjes en een powercage?
 
Heb je geen losse verstelbare bankjes en een powercage?

uhm ik kan een verstelbaar bankje in het squatrek zetten en daar incline bench press doen?
Alleen weet niet of dat gewaardeerd gaat worden, ik gebruik het squatrek ook voor bor en mp
 
uhm ik kan een verstelbaar bankje in het squatrek zetten en daar incline bench press doen?
Alleen weet niet of dat gewaardeerd gaat worden, ik gebruik het squatrek ook voor bor en mp

Dat was wel het idee ja.

Of het gewaardeerd gaat worden kom je alleen achter wanneer je het probeert.
 
uhm ik kan een verstelbaar bankje in het squatrek zetten en daar incline bench press doen?
Alleen weet niet of dat gewaardeerd gaat worden, ik gebruik het squatrek ook voor bor en mp

Dan zou ik gewoon incline db press doen, scheelt weer moeite :p

Zal er al over te denken om incline bench press eruit te gooien, met db's ben ik incline sterker :o
Bankje van incline bp is niet verstelbaar :(

Die reverse grip is toch slecht voor je biceps? of valt dat mee bij incline tov. flat

Slecht voor je biceps? Nog niks over gehoord
incline bp zou activiteit in bovenkant borst met 5% doen toenemen (en op je front delts met 85%). Met rev grip bp neemt activiteit in bovenkant borst met 35% toe, veel effectiever dus. Determination doet die nu ook regelmatig en is er zeer positief over
 
Dan zou ik gewoon incline db press doen, scheelt weer moeite :p



Slecht voor je biceps? Nog niks over gehoord
incline bp zou activiteit in bovenkant borst met 5% doen toenemen (en op je front delts met 85%). Met rev grip bp neemt activiteit in bovenkant borst met 35% toe, veel effectiever dus. Determination doet die nu ook regelmatig en is er zeer positief over

hmm zou keer kunnen proberen, doe eerst wel ff met db's


UB
Incline db press
8x30
8x32
6x34 voor blessure in mei lukte 36, soooon.jpg
5x34
BOR overhands
8x90
6x100
6x100
6x100
6x100
Cross over cables van onder
8x25
8x25
8x25
8x25
lat pulldown close grip
8x70
6x80
6x80
6x80
variation:
l: 6x45 r: 6x45
1arm pulldown
r: 6x30 l: 6x30
r: 6x30 l: 6x30
db shoulder press
8x18
8x22
7x22
Skull crushers lang niet meer gedaan
8x30
8x30
8x30
8x30
hammer curls reps per arm
8x18
6x22
6x20
beide armen tegelijk: 8x18
 
full (upper)body tren?
 
heujj bijna weer terug op de 36 met press :)
fijn toch!

stomme blessures! grr..
 
Waarom geen gewone bench en Ohp? Je vergeet de belangrijkste oefeningen...
 
Waarom geen gewone bench en Ohp? Je vergeet de belangrijkste oefeningen...

(incline) db press en db shoulder press zijn toch prima vervangers voor bench en ohp?
 
full (upper)body tren?

ja toch? of ben ik wat vergeten



inb4 buik

heujj bijna weer terug op de 36 met press :)
fijn toch!

stomme blessures! grr..

Thx! :) over 2 weken wel 36 en over maand 40 :D

Waarom geen gewone bench en Ohp? Je vergeet de belangrijkste oefeningen...

Gewone bench deed ik maandag en MP op woensdag. :o

(incline) db press en db shoulder press zijn toch prima vervangers voor bench en ohp?

Strong log volg skilzz :roflol:
 
Back
Naar boven