AndroidHealthClinic

Skyblazer failing to get shredded (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vandaag wat minder reps gedaan ivm het weer :$

Deadlift:
3x12x120

Benchpress
2x8x80
1x8x85

Bor:
3x12x80

Incline db press:
3x10x32

Leg press plate loaded:
3x8x280

en nog wat db curls en triceps pushdowns gedaan, had 's ochtends thuis al abs gedaan (ab wheel, hanging langraises, vacuum etc)
 
vandaag 40min in de zon gelegen voor die eckte eckte tanning

groeten



 
Had via via vernomen dat jij dan misschien wel weer terug wou in de groepsapp

Hoe gaat het met je master?

haha daar moet ik je toch teleurstellen. Bevalt eigenlijk best goed zonder alle media spam.
Master gaat goed, vandaag gezien dat ik 2 vakken heb gehaald die ik moest herkansen en moest halen, dus ergens deze of volgende week met scriptie beginnen RIP
 
haha daar moet ik je toch teleurstellen. Bevalt eigenlijk best goed zonder alle media spam.
Master gaat goed, vandaag gezien dat ik 2 vakken heb gehaald die ik moest herkansen en moest halen, dus ergens deze of volgende week met scriptie beginnen RIP
hey mr stokbrood kaas gr daar in pekel
 
haha daar moet ik je toch teleurstellen. Bevalt eigenlijk best goed zonder alle media spam.
Master gaat goed, vandaag gezien dat ik 2 vakken heb gehaald die ik moest herkansen en moest halen, dus ergens deze of volgende week met scriptie beginnen RIP

nice gaat lekker brah! Die russen maken je scriptie wel :roflol:


Gister cheatmeal, met vrienden lading chinees besteld voor tijdens voetbal. Doe nu om de 2 weken een cheatmeal ipv om de 2 dagen en gaat wel goed.
Vandaag fasted workout om cheatmeal een beetje te verbranden ook al gaat chinees eten te snel je lichaam uit om alles op te nemen.

Front Squat
2x10x70

Incline Benchpress
2x14x60

DB Row
2x16x32 reps per kant

Standing Calf Raises
2x20x120

MP
2x12x50

Side raises
2x16x10

Dips
2x12xbw

Pullups, super set wide grip - hammergrip
8xbw 11xbw
5xbw 9xbw

Merkte wel dat ik op een lege maag minder energie had, daarom overal 2 sets van gedaan.
Van te voren trouwens wel pwo genomen anders was helemaal niks gelukt
 
Walking lunges, db in elke hand en reps per been
2x16x16

Squats:
2x15x70

Frontsquats
2x20x50
deaud

leg press
2x10x260

Standing calf raises, slow reps
2x15x120

Erna nog beetje armen gepompt


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Squat:
2x20x60
1x15x60
Vandaag nog even extra squats gedaan. Benen gaan het traagst vooruit bij mij dus ga er wat extra oefeningen voor doen.

Superset MP/Bor overhands
20x45 20x60
20x45 20x60

Slow reps, lekker burnnnn

Superset Behind neckpress/Bor onderhands
20x40 25x60

Bicepcurls
2x12x45

Superset Front raises diagonaal. Van zijkant schuin omhoog tot db voor je neus is zeg maar. Goeie upperchest tension / side raises
2x14x10 2x16x12
2x14x10 2x14x12

Nog even een setje lichte mp en erna curlsss
15x40 12x40

Ik ben nu ongeveer 3,5 week weer bezig na 2 jaar niks doen, ben tot nu toe wel redelijk tevreden. Komende week beginnen met cardio zodat vet% sneller omlaag gaat. Bicepsader komt ook weer een beetje door.




DSC_0897.JPG






 
Goed bezig weer. Waarom gelijk 1x in de 2 weken cheat ipv 1x in de week. Maak je het je zelf dan niet gelijk te moeilijk ?
 
Goed bezig weer. Waarom gelijk 1x in de 2 weken cheat ipv 1x in de week. Maak je het je zelf dan niet gelijk te moeilijk ?

Dankje :)

Het is tot nu toe nog wel vol te houden. Scheelt dat nasi/rijst met kip en een zooi kruiden een van mijn favo meals is dus het is nog wel vol te houden.
En dan 1 keer in de 2 weken voor 20 euro turks bestellen of bij dominos 2 pizza en nog een sideding.
Het moeilijkste is om geen doos cornettos op een warme dag leeg te eten :$
 
ja ijs is dan wel lekker. Maar goed op den duur wen je wel aan je schema en heb je er minder behoefte aan.
 
Deadlift
3x8x140

Benchpress
3x12x85

T-bar row
8x12x80

Incline db flyes
3x12x26

Lat pulldown wide grip
3x12x100

Superset front raises side raises
3x12x12 3x12x14

En nog wat bicepz en tricepz gepompt
 
Hoi. Ik ben in :wave:
 
_20160624_130234.JPG


Vandaag na 5 weken de eerste echte cheatdag.

De afgelopen weken wel vaker een "cheat"meal gehad alleen zat dan alsnog 200-300kcal onder onderhoud.

Heb met trainen even rust genomen i.v.m. schouder aids
 
Waarom nooit cheaten en dan opeens full potato gaan?
 
Waarom nooit cheaten en dan opeens full potato gaan?

Was wel weer eens tijd na 5 weken, hoewel ik maar 200kcal boven onderhoud zat.

Vandaag weer clean en zo rijst met zalmige zalm eten
 
Vind de cheat anders nog aardig netjes :o
Of ben ik gewoon een enorme veelvraat? :rolleyes:
 
Back
Naar boven