MuscleMeat

Slaap compenseren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MediumBiefstuk

Cool Novice
Lid geworden
27 dec 2014
Berichten
146
Waardering
11
Lengte
1m88
Massa
100kg
beste bb'ers,

Ik heb vannacht om onbekende reden zeeer slecht geslapen.. Werd elke keer wakker etc. Totaal denk ik maar 4/5 uur geslapen. Kan ik dsn compenseren door zometeen in de middag 2/3 uurtjes te slapen? Heeft dit dan t zelfde effect als ik bijv. 8 u non stop slaap?

Thx
 
Heel af en toe eens in een noodgevalletje kan echt geen kwaad, in een milde dosering.
 
Powernap werkt beter dan vind ik... gewoon een kwartiertje slapen.
 
beste bb'ers,

Ik heb vannacht om onbekende reden zeeer slecht geslapen.. Werd elke keer wakker etc. Totaal denk ik maar 4/5 uur geslapen. Kan ik dsn compenseren door zometeen in de middag 2/3 uurtjes te slapen? Heeft dit dan t zelfde effect als ik bijv. 8 u non stop slaap?

Thx
daar gaan al je gains, rip
 
beste bb'ers,

Ik heb vannacht om onbekende reden zeeer slecht geslapen.. Werd elke keer wakker etc. Totaal denk ik maar 4/5 uur geslapen. Kan ik dsn compenseren door zometeen in de middag 2/3 uurtjes te slapen? Heeft dit dan t zelfde effect als ik bijv. 8 u non stop slaap?

Thx

ga je niet dood van. Als je bij kan slapen doen, nooit verkeerd altijd goed.

spoken
 
Ik heb afgelopen week elke dag 8 tot 10 uur geslapen. Wat een heerlijkheid. Mijn gezicht ziet er ook een stuk beter uit. Doet me bijna overwegen om gewoon wat eerder naar bed te gaan in de toekomst.

Powernap werkt beter dan vind ik... gewoon een kwartiertje slapen.

Hoe doe je dit dan? Als ik overdag wil slapen duurt het minstens een half uur voor ik in slaap val en vervolgens word ik niet meer wakker. Als ik mijn wekker zet en 2-3 uurtjes overdag slaap zoals OP oppert, dan word ik superbrak wakker.
 
Ik heb afgelopen week elke dag 8 tot 10 uur geslapen. Wat een heerlijkheid. Mijn gezicht ziet er ook een stuk beter uit. Doet me bijna overwegen om gewoon wat eerder naar bed te gaan in de toekomst.



Hoe doe je dit dan? Als ik overdag wil slapen duurt het minstens een half uur voor ik in slaap val en vervolgens word ik niet meer wakker. Als ik mijn wekker zet en 2-3 uurtjes overdag slaap zoals OP oppert, dan word ik superbrak wakker.

Ja bij 2 tot 3 uur heb ik dit ook, ik zet zelf mijn wekker op een kwartier en val na 2 minuten al in slaap, heb dan 13 minuten goede slaap en voel me daarna weer perfect. Doe dit altijd na mijn werk en dus voor mijn training.
 
Ik ben jelly
 
Heel af en toe eens in een noodgevalletje kan echt geen kwaad, in een milde dosering.
Tot dat die 'noodgevalletjes' steeds vaker voorkomen.
 
Tot dat die 'noodgevalletjes' steeds vaker voorkomen.

Dit kan je naar alles doortrekken. Als iemand verslavingsgevoelig is, heb je groot kans dat die persoon toch uiteindelijk ergens verslaafd aan raakt. Dit staat loos van benzo's.
 
powernaps zijn gewoon dikke prima hoor, als je moe bent sowieso gewoon eventjes powernap doen als je de mogelijkheid hebt; vooral mentaal is dat een behoorlijke boost.
Niet the lang though, als je wakkerwordt in verkeerde slaapfase wordt je heel fucked up wakker, maar een kwartiertje je ogen eventjes dichtdoen is echt super.

Opzich slaap je verder de nacht erop gewoon dieper, dus het is niet perse nodig.
 
powernaps zijn gewoon dikke prima hoor, als je moe bent sowieso gewoon eventjes powernap doen als je de mogelijkheid hebt; vooral mentaal is dat een behoorlijke boost.
Niet the lang though, als je wakkerwordt in verkeerde slaapfase wordt je heel fucked up wakker, maar een kwartiertje je ogen eventjes dichtdoen is echt super.

Opzich slaap je verder de nacht erop gewoon dieper, dus het is niet perse nodig.
Man hoe vaak ik me al niet brak heb gevoeld door in slaap te vallen en dan pas een uur later wakker te worden :roflol:
 
Man hoe vaak ik me al niet brak heb gevoeld door in slaap te vallen en dan pas een uur later wakker te worden :roflol:
haha ja.
twee weken geleden dacht ik ''eventjes'' powernapje te doen voor gymtime.

2,5 uur later wakker worden alsof ik in mn slaap een fles ammoniak had leeggesnoven, knallende koppijn bruh :(

no gym that day; #losttimeiwillnevergetback
 
Altijd ff een klein tukkie van een half uurtje tot hoogstens een uur. Dan een paar bakken koffie als PWO erin en trainen. Ja!
 
Ik word al 6 jaar elke nacht 3x wakker :o Het went wel.
 
Ik word nooit wakker in de nacht, ben ook na 8 uur slapen nog moe. Ik de weekenden slaap ik ez 12 uur. En dan ga ik er maar uit omdat het te gek word
 
Back
Naar boven