Fitness Seller

Slaap jij vaker/langer tijdens het kuren?

Slaap jij vaker/meer tijdens het kuren?

  • Ja, slaap duidelijk meer

    Stemmen: 20 29,4%
  • Hetzelfde als off

    Stemmen: 6 8,8%
  • Nee, ik slaap juist minder

    Stemmen: 27 39,7%
  • Ik kuur nooit/geen mening

    Stemmen: 15 22,1%

  • Totaal stemmers
    68

Bezoekers in dit topic

Tomb85

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 sep 2007
Berichten
3
Waardering
0
Ik merk sinds dat ik kuur, dat ik vaker en langer slaap dan off. Zelfs gedurende de dag lijkt een siesta me te bevallen. Nog iemand hier wat van gemerkt of beeld ik het me in?
 
ben steeds veeeeel meer moe dan off

bij mij is dat een zeer groot verschil
 
Geen peil op te trekken, ik slaap soms s'nachts minder, maar probeer dat altijd in te halen, desnoods overdag.
 
Een siesta tussen de middag. Niet langer dan een half uurtje om lekker bij te tanken.
 
ik neem elke avond een half 'slaap'pilletje, dus heb er niet zoveel last van.
mijn slaappatroon blijft ongeveer hetzelfde.

wel soms last van heftige zweetbuien, waardoor ik wel eens mag opstaan en wat anders kan aantrekken.

hangt ook af van met wat je kuurt.
kuren met trenbolone bijv. staat er om bekend dat het je uit je slaap kan houden...
 
ik slaap minder en veel minder en dat is niet leuk.
 
Ik slaap in het begin slechter en als ik langer in mijn kuur zit word het normaal. Wel heb ik soms enorme krampenin mijn nek als ik net lekker lig te slapen.
 
ik slaap langer en vaster tijdens een kuur
hangt wel af met welke producten je kuurt denk ik

nu in men nakuur heel snel vermoeid, zou heel de dag willen slaapen
moet me echt naar de gym sleepen
 
Ik word van Test echt te smerig lui. Maar zoals al gezegd word ik ook lui op tijden dat je wakker hoort te zijn. Dus bij is het vaak dat ik om 9 uur naar bed ga en dan rond 2000 ergens wakker word

Lekker omgedraaide wereld dus. Of ik slaap 4x op een dag een paar uurtjes.
Voor de grapjassen... ja ik heb wel een baan.
 
Veel minder slaap willen of niet...
 
ben nu bezig met mijn eerste kuur, slaap veel slechter...... mede dat ik heel veel zweet.
denk ook dat het veel scheelt met aankomen van gewicht!!!
 
Ik wordt echt te lui als ik aan de test zit....kom moeilijk uit mijn bed 's ochtends, wil de heledag slapen hahaha....
 
Snachts slaap ik niet echt goed, moest ik niet zoveel werken zou ik wel heel de dag in men nest kunne liggen maar helaas :)
 
Tijdens de nacht is mijn slaap stukken minder en ook ik wordt van de test zo lui als wat.
 
Ik wordt echt te lui als ik aan de test zit....kom moeilijk uit mijn bed 's ochtends, wil de heledag slapen hahaha....

pleuris en ik me maar inbeelden dat het tussen me oren zit.

ja met test word ik ook pleuris achtig lui en tussen de middag maffen en snachts slapen 8 uur dan snel een shake met brinta en dan weer 2 uur maffen en dan moet ik me echt eruit slepen voor het volgend gigantische maaltijd :D
 
sliep veel minder van test ook...

hoe zou dat komen dat je minder kan gaan slapen van test.????
 
Ik neuk meer dus er blijft minder tijd over om te slapen.
 
:haha:

het is die overgestimuleerde pik die ons iedere keer weer lam maakt :D
 
Ik word van Test echt te smerig lui. Maar zoals al gezegd word ik ook lui op tijden dat je wakker hoort te zijn. Dus bij is het vaak dat ik om 9 uur naar bed ga en dan rond 2000 ergens wakker word

Lekker omgedraaide wereld dus. Of ik slaap 4x op een dag een paar uurtjes.
Voor de grapjassen... ja ik heb wel een baan.

Als je het mij vraagt is dat alleen maar goed, hoe minder spierspanning des te meer weefselproductie en efficientere eiwitsynthese. Als je slaapt gebruik je alleen je hart als spier. Als je dan ook nog eens veel beef en pasta eet, snoeihard beult groei je als kool.

In m'n werkloze periode en schoolvakanties voelde ik dat ik per week meer gewicht op m'n lichaam droeg, sliep toen 12 uur p/d dag en wat luieren.

De sterkste organismes in de natuur, rovende zoogdieren, liggen ook het grootste gedeelte v/d dag, jagen kortstondig intensief en tanken met beef. En hebben het sterkste musclaire stelsel.
 
Back
Naar boven