XXL Nutrition

Slaap supps (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Flunitrazepam
Heb ik nog 1 van 5 mg van liggen. Ooit eens van een goede vriend gehad na bijna een week geen slaap... hij woog 130 kg en ging er 24 uur op KO.Ik sliep er 2 uur op en daarna een dag als zombie... dus die ene ligt er al jaren nog... Das echt een paardenmiddel :o
 
een dikke joint deed altijd wonderen bij mij :D maja nu gestopt en slaap direct minder lang
 
half krat bier helpt ook goed!
 
een dikke joint deed altijd wonderen bij mij :D maja nu gestopt en slaap direct minder lang
Bij mij ook indd, ben nu ruim 2 jaar gestopt en moet zeggen dat ik nu beter slaap dan toen ik nog blowde. Als ik in bed lig ben ik letterlijk in 5 min vertrokken en slaap dan 6/7 uur vast zonder wakker te worden. maar eenmaal wakker is het ook gebeurt kan dan ook niet meer verder slapen.
 
Slaap wel goed (erg diep) op 1000mg ashwagandha + 3mg melatonine
 
Jezus ik gebruik 0,3mg melatonine.. 3 0,1 pilletjes.
 
Je goed laten pijpen voor het slapen doet ook wonderen.
 
Of je flink laten rimmen door Schwarzeneggertje met zijn geile tongetje.

Sindsdien slaap ik als een baby.
1651585528454.png

strafpunt
 
 
Ik ben begonnen met melatonine 3 mg, anderhalf uur voordat ik ga slapen neem ik het in. En dit doet echt wonderen voor het inslapen.
 
Waar kopen jullie melatonine pillen die goed gedoseerd zijn? Ik heb nu 0,1 pilletjes maar ga er niet 300 slikken.
 
Heb wel eens gehoord van slaapdeskundige dat je je zweetsokken bij je bed moet leggen, om beter in slaap te kunnen komen.
zelf geen ervaring mee, draag amper sokken, en mijn vrouw zou er niet blij mee zijn 😋
 
Back
Naar boven