MuscleMeat

Slaaphouding veranderen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

luke1984

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 nov 2004
Berichten
3.702
Waardering
68
Lengte
1m85
Massa
111kg
Vetpercentage
16%
Hallo,

Ik ben de laatste tijd goed bezig en ik groei lekker! Alleen het probleem is dat als ik in m'n normale slaaphouding lig m'n armen afgekneld worden, waardoor ik meerdere keren per nacht wakker word met een slapende en tintelende arm.
En naarmate ik groter word wordt dit ook erger.

(Nu ben ik nog maar een klein mannetje vergeleken bij de grote jongens hier, dus hoe erg moeten jullie dat dan wel niet hebben? Wat dacht je trouwens van de pro's :eek: )

Ik heb al vaak geprobeerd op m'n rug te slapen, en soms lukt het ook wel om zo in slaap te vallen, maar dan wordt ik na een paar uur wakker en lig ik toch weer in m'n oude slaaphouding, erg vervelend dus...

Maar mijn vraag was dus of jullie tips hebben om je slaaphouding te veranderen?
 
handboeien :P

pff tja ik zou het niet zo 1,2,3 weten. ik denk niet dat het te maken heeft of je groot bent of niet.

wat als je gewoon op je buik gaat slapen en bijv een kussen legt tussen je arm en romp ?
 
handboeien :P

pff tja ik zou het niet zo 1,2,3 weten. ik denk niet dat het te maken heeft of je groot bent of niet.

wat als je gewoon op je buik gaat slapen en bijv een kussen legt tussen je arm en romp ?

Nee hoeft er niet persé mee te maken te hebben, maar ik had het eerst helemaal niet...
 
Ik heb ook heel af en toe last van een tintelende arm/hand, maar ik ben (nog) niet groot :o
Ook heb ik geprobeerd op mijn rug te slapen, maar zonder succes.
Ik blijf dit topic ff meelezen. :D
 
op mn rug kan ik ook niet slapen trouwens.

maar als je op je zij gaat liggen dan zul je er denk ik sneller last van hebben. immers als je je armen naast je romp houd en je rolt dan in je slaap om dan kom je met je hele gewicht op je arm te liggen.
 
Op je buik slapen met je armen bij je kussen..

Op je rug slapen..

Op je zij slapen met je armen voor je ipv erboven op liggen..

Hoe moeilijk kan het zijn om te slapen zonder je arm te pletten ???
 
Back
Naar boven