Fitness Seller

slaappositie voor meer nachtrust

Bezoekers in dit topic

Sebbe

Lichtelijk autistisch
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
17 jan 2008
Berichten
1.283
Waardering
69
Lengte
1m57
Massa
83kg
Vetpercentage
26%
Ik was een tijdje terug in Japan en daar vertelde ik aan iemand dat ik vaak moe was, hij vertelde me toen dat hij van zijn wijze opa ooit een manier kreeg om een betere nachtrust te krijgen; je moet met je deken over je hoofd heen slapen, terwijl je hoofd op je elleboog leunt.

Illustratie:

idf1c9.jpg


Het kan in het begin een beetje benauwd aanvoelen maar daar wen je aan, je kan daarom wel eventueel een stukje van je elleboog buiten de deken steken voor meer lucht in het begin. Nadat ik dit 2 maanden heb gedaan sta ik veel minder moe op.
 
Haha kussen tussen je knieën, standaard. Maar je draait toch in je slaap enzo, dan verbouw je toch die hele deken constructie? Hoe fix je dat?
 
dat is toevallig want ik was een tijdje geleden in china en daar zeiden ze net het omgekeerde

dp7pg1.jpg


---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 16:45 ----------

Haha kussen tussen je knieën, standaard. Maar je draait toch in je slaap enzo, dan verbouw je toch die hele deken constructie? Hoe fix je dat?

als je dat niet doet sta je toch op met 2 gigantische rode/blauwe vlekken op je knieen:dunno: (ik gebruik overigens gwn mn deken ipv een kussen)
 
Ik slaap gewoon niet.
 
Je moet ook niet persé je knieën op elkaar leggen..
 
ik lig met me knieën over elkaar zonder deken of iets ertussen nooit last gehad van slechte nachtrust of blauwe knieën:S
 
misschien een late reactie, maar kom...
sinds een paar maanden kan ik niet meer op mijn zij slapen, enkel op mijn rug.
Het klinkt super, maar het heeft toch nadelen: mijn schouders zijn breed geworden, ik ben vet rond mijn middel kwijt, mijn borstspier klemt mijn bovenarm af wanneer ik op mijn zij ligt, etc etc.
En mijn arm is te breed, dus kan ik niet deftig tegen mijn vrouw aanliggen.
Dus, meer nachtrust: op mijn rug !
(@ 103kg, 1m80)
 
onde reen deken krijg je minder zuurstof. hoezo zou je dan betere nachtrust hebben?
 
Haha kussen tussen je knieën, standaard. Maar je draait toch in je slaap enzo, dan verbouw je toch die hele deken constructie? Hoe fix je dat?
Straitjacket-rear.jpg


Betere nachtrust zal je niet krijgen.
 
Gewoon op tijd je nest inkruipen doet ook wonderen.
 
misschien een late reactie, maar kom...
sinds een paar maanden kan ik niet meer op mijn zij slapen, enkel op mijn rug.
Het klinkt super, maar het heeft toch nadelen: mijn schouders zijn breed geworden, ik ben vet rond mijn middel kwijt, mijn borstspier klemt mijn bovenarm af wanneer ik op mijn zij ligt, etc etc.
En mijn arm is te breed, dus kan ik niet deftig tegen mijn vrouw aanliggen.
Dus, meer nachtrust: op mijn rug !
(@ 103kg, 1m80)
hahahahahhahahaahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
misschien een late reactie, maar kom...
sinds een paar maanden kan ik niet meer op mijn zij slapen, enkel op mijn rug.
Het klinkt super, maar het heeft toch nadelen: mijn schouders zijn breed geworden, ik ben vet rond mijn middel kwijt, mijn borstspier klemt mijn bovenarm af wanneer ik op mijn zij ligt, etc etc.
En mijn arm is te breed, dus kan ik niet deftig tegen mijn vrouw aanliggen.
Dus, meer nachtrust: op mijn rug !
(@ 103kg, 1m80)

je verhaal houdt echt geen steek
 
hahahahahhahahaahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ik heb daar srs wel last van, vroeger kon ik wel in alle posities liggen, alleen is mijn ub breed geworden en komt er ****ing veel druk op mijn schouder/arm/borstspier als ik op mijn zij lig. Maar op je rug slapen is toch het fijnst:o
 
Gewoon een ruige pot coïtus, en dan pitten... Slaap er altijd prima op :D
 
Hoe kan je in godsnaam op je rug in slaap vallen, ik zou dat niet kunnen tenzij ik zwaar bezopen ben.

Het is ook bewezen dat op je zij slapen ( op de longkant ) het beste is.

---------- Post added 21 February 2012 at 21:08 ----------

ik heb daar srs wel last van, vroeger kon ik wel in alle posities liggen, alleen is mijn ub breed geworden en komt er ****ing veel druk op mijn schouder/arm/borstspier als ik op mijn zij lig. Maar op je rug slapen is toch het fijnst:o
Ja maar kijk hoe die man het uitlegt xD alsof zijn schouders uit elkaar spatten van grootheid.
 
Back
Naar boven