AndroidHealthClinic

Slachtpartij op trouwerij in Turkije

Bezoekers in dit topic

Waarom wordt nergens benoemd dat het om Koerden ging? Uit andere bronnen komt dat namelijk WEL voor.

Of zijn we ook links politiek correct aan het worden? Koerden plegen massaal aanslagen en hebben al 35.000 Turkse kinderen vermoord. Daarna gaan deze yazdi's weer beelden en vuur aanbidden. Willen links politiek correcten dit tuig een land gunnen die ze nooit hebben gehad en ook nooit zullen krijgen omdat eerwraak nooit gelegaliseerd mag worden in een niet-bestaand land?

DIYARBAKIR, Turkey (Reuters) - Eight men arrested over a wedding massacre were all members of state-backed "Village Guard" units set up to help the army combat Kurdish separatists in Turkey's southeast, officials said on Wednesday.
Involvement of village guards in the worst mass killing in modern Turkish history raises pressure on the EU-candidate country to rein in the heavily armed units. Human rights groups have long accused them of illegal killings and drug trafficking, but the army lauds their role in combating Kurdish rebels.

[Link niet meer beschikbaar]

Militia die met steun van de staat strijden tegen de Koerdische rebellen zijn toch wel eens iets anders dan het type Koerden dat jij beschrijft.
 
Is Melkisgoed wellicht een kloon?
 
Is Melkisgoed wellicht een kloon?



Dat roep ik al een jaar, kan niet anders. Ik weiger te geloven dat iemand die snugger genoeg is om een account op een internet fora aan te maken dit soort debiliteiten in alle ernst meent.
 
Dat roep ik al een jaar, kan niet anders. Ik weiger te geloven dat iemand die snugger genoeg is om een account op een internet fora aan te maken dit soort debiliteiten in alle ernst meent.

mja maar wie zou dit dan zijn?
 
op fora / op een forum :o


on topic: Geen idee, wel een volhoudertje met veel te veel vrije tijd in ieder geval.
 
Vraag me af wat Nederland nog in de EU te zoeken heeft, zo'n onberekenbaar volkje waarvan een doorsnee ogende autochtone burger in een net polo'tje zich kan ontpoppen tot gestoorde willekeurig moordende en koningshuis bedreigende gek!


Heb jij iets tegen de autochtone medemens?
 
laat die turken elkaar maar afschieten!
 
'' Tot de dood ons scheidt'' ...:o
 
vraag me af wat nederland nog in de eu te zoeken heeft, zo'n onberekenbaar volkje waarvan een doorsnee ogende autochtone burger in een net polo'tje zich kan ontpoppen tot gestoorde willekeurig moordende en koningshuis bedreigende gek!

+1
 
Sinds de Darwinisten in Turkije zijn opgerot is de waarde van een miljoen Lira 1 lira geworden en heeft Turkije een van de sterkste economieen.

Bron? Lager BNP dan Nederland met 5 keer zoveel inwoners. En bovenaan het lijstje met leningen bij het IMF. :o
 
Back
Naar boven