Fitness Seller

Slagroom door kwark

Bezoekers in dit topic

chris36

Cool Novice
Lid geworden
19 jul 2011
Berichten
59
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
132kg
Ik heb van mijn personal trainer gehoord dat er een onderzoek is geweest naar ongezoete slagroom door je kwark.

Wanneer iemand die goed eet, en traint etc.. en vlak voor het slapen gaan 500gr kwark met daardoor ongezoete slagroom eet zijn er verbluffende resultaten mogelijk.

bij een onderzoek lukte het om bijna 100gr!!! spier per dag bij te kweken en dat 80 dagen lang!!!

het komt waarschijnlijk door ofwel de combinatie van de trage koolhydraten, en de eiwitten welke een positief effect hebben op de productie van het groeihormoon welke je aanmaakt wanneer je +_1,5 uur in slaap bent.

of de trage koolhydraten en de eiwitten komende uit de combinatie van slagroom en kwark zorgen ervoor dat je lang genoeg voorzien bent van voedingstoffen gedurende je slaap zodat het groeihormoon meer effect heeft.

Dit is geen wetenschappelijke test geweest, ook is er dus geen wetenschappelijke verklaring, maar het is wel waar, en wordt gebruikt!!!

aangezien ik zelf nog veel te zwaar ben, en op een calorie beperkt dieet ben, en veel en zwaar train en veel cardio doe om af te vallen probeer ik het nu niet zelf, maar ik ben enorm benieuwd of hier meer over bekend is????

slagroom vond ik trouwens altijd al lekker:D:D ik kwam er alleen geen spier van aan!!
 
Ik heb van mijn personal trainer gehoord dat er een onderzoek is geweest naar ongezoete slagroom door je kwark.

Wanneer iemand die goed eet, en traint etc.. en vlak voor het slapen gaan 500gr kwark met daardoor ongezoete slagroom eet zijn er verbluffende resultaten mogelijk.

bij een onderzoek lukte het om bijna 100gr!!! spier per dag bij te kweken en dat 80 dagen lang!!!
Juist ja. Bron van onderzoek/artikel?

Dat is 8kg VVM in minder dan 3 maanden. Dikke kwark en 3 bier dat, dat alleen maar komt door die magische 'slagroom'
 
Sorry, zonder wetenschappelijk artikel is dit geheel waardeloos. Maar als jij wilde verhalen wilt geloven, ga je gang. :)
 
M 36j ... wut?
 
Zou de kwark dan beter smaken?
 
lijkt me erg sterk, maar als het wetenschappelijk wordt aangetoond ben ik zeker geïnteresseerd.
 
''Dit is geen wetenschappelijke test geweest, ook is er dus geen wetenschappelijke verklaring, maar het is wel waar, en wordt gebruikt!!!''

Als het echt waar zou zijn zou het allang wetenschappelijk zijn getest denk je ook niet?
 
Skeptical-Hippo.jpg
 
alle artikelen waar in staat: "zoveel kg in zoveel dagen!", geloof ik niet....
 
Gewoon onzin.
 
ik ga proberen hier iets over te vinden, was gewoon erg benieuwd of er meer over bekend was op het forum.

tot die tijd, alleen slagroom op mijn brocoli en sperziebonen:eek::(
 
ik ga proberen hier iets over te vinden, was gewoon erg benieuwd of er meer over bekend was op het forum.

tot die tijd, alleen slagroom op mijn brocoli en sperziebonen:eek::(

Als je stats kloppen, wat dacht je van geen slagroom?


Ik daarentegen kan het wel gebruiken :(
 
Ik heb di]t in mijn offseason ook in me kwark gedaan. En gainde er zeker op!moest van me beggeleider.
Ga dit ook na me wedstrijd In Me voedingsschema gooien..komt vooral door de vetten.
 
En welke anabolen zaten er in die 'ongezoete' slagroom zei je? Je moet zelf toch ook wel toegeven dat het wel een beetje als een sprookje klinkt, is het niet?

Maar nu de andere kant van het verhaal, iemand bij mij op de sportschool eet inderdaad 's-avonds aardbeien met slagroom tijdens de bulk. En hij is er in iig flink van gegroeid! Maar of dat nu door die 'magische' slagroom komt.. Klinkt mij een beetje als een 'opgeklopt' verhaal.

Dutchdedication
 
Hahahahahaha. Weet je wat slagroom is? Vet wat van melk afgeschept wordt. Dan kan je toch net zo goed volle kwark eten!
 
alsof die gains van de slagroom komen :rolleyes:

slagroom is junk, en er bestaat geen magische combinatie van voeding om te groeien, enkel de goeie dosissen per dag.
als je zo begint kan je elke combinatie van elke voeding gaan beginnen testen.
 
Wel geinig ik heb dit zelfde verhaal al veel vaker gehoord en voorbij zien komen. Hoe komen mensen hierbij?
 
Back
Naar boven