XXL Nutrition

Slank,klein meisje, toch klein buikje

Bezoekers in dit topic

Misschien kan je huisarts je geruststellen, die doet het volgende:

Inspectie Kijken

Auscultatie Luisteren

Percussie Kloppen

Palpatie Voelen
 
Vet bevriezen, Cryolipolyse,,

is dat niet wat ik nodig heb?
Ik denk dat het permanent blijft plakken.
Toen ik ondergewicht had was het er ook.
 
Ik zal een afspraak maken bij de huisarts.
Heeft iemand nog meer dingen die ik zou kunnen vragen bij de huisarts?

Ik denk dat mijn huisarts eerder gaat denken dat ik aan BDD lijd. Zo'n klein buikje en dan denken dat er fysiek iets mis met me is.

Wat kan ik de huisarts vragen te doen? Testen op wat? Dankjewel schwarzeneggertje
 
Ik zal een afspraak maken bij de huisarts.
Heeft iemand nog meer dingen die ik zou kunnen vragen bij de huisarts?

Ik denk dat mijn huisarts eerder gaat denken dat ik aan BDD lijd. Zo'n klein buikje en dan denken dat er fysiek iets mis met me is.

Wat kan ik de huisarts vragen te doen? Testen op wat? Dankjewel schwarzeneggertje

Zou het laatste even aan de huisarts overlaten. Dit soort onderzoeken is iets waar de meeste artsen erg goed in zijn (werk zelf in een ziekenhuis).
 
Goedemiddag,

ik ben vanochtend bij de dokter geweest.

Het is vet en ik had wat lucht in de buik.
Dat vet gaat alleen weg met liposuctie, zei de huisarts.

Hij was erg vriendelijk en ik ben blij dat ik nu weet dat het vet is.

Ik heb alles geprobeerd, ben heel licht geweest in gewicht, en het buikje gaat niet weg.

Ik overweeg nu een cryolipolyse ( vet laten bevriezen).

Iemand hier ervaring mee? Ik zal zo wat erover opzoeken op het forum.
 
:roflol:

Goede huisarts, heeft zeker avondstudie gedaan bij de LOI :dunno:
 
Ik vind mezelf echt desperate nu dat ik met maatje 34 aan het googelen ben over vet laten bevriezen. Maar dat buikvet gaat er bij mij ook niet af. Heb echt het gevoel dat het niet weggaat. Dat het de vetverdeling is. Ik sport veel, ik eet gezond....
 
Ik vind mezelf echt desperate nu dat ik met maatje 34 aan het googelen ben over vet laten bevriezen. Maar dat buikvet gaat er bij mij ook niet af. Heb echt het gevoel dat het niet weggaat. Dat het de vetverdeling is. Ik sport veel, ik eet gezond....[/QUOTE]

Dit zegt niets.
 
Hou er ook rekening mee dat je op ondergewicht hebt gezeten.
Als je vanuit ondergewicht weer aankomt naar een gezond gewicht komt vaak als eerste bij vrouwen de buik en heupen erbij dit is vaak ook meer vet als je van ondergewicht afkomt dan wanneer je van een gezond gewicht door training en bulken aankomt zeg maar. Bij het aankomen na ondergewicht duurt het over het algemeen ook wat langer voordat je gewicht zich wat beter herverdeeld over je lichaam.
Bij sommigen mensen duurt dat verdelen langer dan bij anderen. Maar het kan soms wel een jaar duren of langer ...

Goed eten en sporten zegt hier ook niet veel over. Het zal uiteraard wel helpen maar het heeft ook gewoon zijn tijd nodig.

Wat je huisarts zegt is ook complete onzin. Dus ik zou zeggen zet door en hou vol.
succes!
 
Ik vind mezelf echt desperate nu dat ik met maatje 34 aan het googelen ben over vet laten bevriezen. Maar dat buikvet gaat er bij mij ook niet af. Heb echt het gevoel dat het niet weggaat. Dat het de vetverdeling is. Ik sport veel, ik eet gezond....

Ik heb ervaring met vetbevriezen, niet structureel dus kan niet echt zeggen of het daadwerkelijk wat doet. Moet wel eerlijk bekennen dat mijn buikvet "losser" voelde nadien. Ik zou het gewoon eens proberen, als je er echt van af wilt is niet geschoten altijd mis toch ;)
 
Maar je hebt toch een goed gewicht nu? Ben je niet wat te streng voor jezelf?
 
Gewicht en lichaamscompositie zijn twee heel verschillende dingen. Je kunt overgewicht hebben en toch te weinig vet hebben (zij bijv. wedstrijdbodybuilders). Of ondergewicht hebben en relatief veel vet. De oplossing ligt dus niet zo zeer bij je gewicht, maar bij je lichaamscompositie. Je geeft zelf al aan dat je eerst ondergewicht had en ik vermoed dat je daar al je spiermassa verloren bent. Toen je aankwam, was dit voornamelijk vet. Het resultaat: skinny fat.

Ik denk dat je het beste kunt beginnen met krachttraining en qua voeding heb je dan een paar opties:
1) je gaat cleanbulken en accepteert dat je dan wat vet aanzet. Daarna natuurlijk gewoon weer cutten.
2) je gaat nu cutten en daarna cleanbulken. Dan riskeer je dus wel weer op ondergewicht uit te komen, dus dat lijkt me niet per se de beste optie. Zeker niet als je ondergewicht voortkwam uit een eetstoornis.
3) recompen. Dat is echter niet de meest effectieve methode.
 
wat spiermassa erbij gaat je vorm ook veranderen en achteraf kun je verder gaan met vet verliezen
 
Lola0901 , contacteer eens FoxPowerBasement hier op het forum, die kan je meer uitleg geven ivm bevriezen van buikvet :thumb:
 
Hou er ook rekening mee dat je op ondergewicht hebt gezeten.
Als je vanuit ondergewicht weer aankomt naar een gezond gewicht komt vaak als eerste bij vrouwen de buik en heupen erbij dit is vaak ook meer vet als je van ondergewicht afkomt dan wanneer je van een gezond gewicht door training en bulken aankomt zeg maar. Bij het aankomen na ondergewicht duurt het over het algemeen ook wat langer voordat je gewicht zich wat beter herverdeeld over je lichaam.
Bij sommigen mensen duurt dat verdelen langer dan bij anderen. Maar het kan soms wel een jaar duren of langer ...

Goed eten en sporten zegt hier ook niet veel over. Het zal uiteraard wel helpen maar het heeft ook gewoon zijn tijd nodig.

Wat je huisarts zegt is ook complete onzin. Dus ik zou zeggen zet door en hou vol.
succes!


ahh dankje dit wist ik nog niet!
 
Maar je hebt toch een goed gewicht nu? Ben je niet wat te streng voor jezelf?


aaah ja. wat een gedoe he.
Vrouwen, t is ook nooit goed.
Morgen zit t haar weer niet goed

Nee even alle gekkigheid op een stokje.
Je hebt een heel goed punt xx
 
Back
Naar boven