Fitness Seller

Slank,klein meisje, toch klein buikje

Bezoekers in dit topic

Was geen super professionele berekening , het was gedaan met een lichaamsanalyse apparaat in de basicfit. Maar zal er vast niet erg veel naast zitten , hoop ik.
Ik schrok ook even ; op internet stond tussen 18 en 28 gemiddeld is
Ik dacht dat mijn vetpercentage wat hoog was, gezien dat kleine buikje... Skinny fat ofso.

Hele normale stoelgang, everyday, 1-2 keer, vast patroon
Een elektrische weegschaal zeker?
Die berekeningen zijn altijd fout btw enige manier om het ongeveer te weten is iemand met ervaring huidplooi meting laten doen of dexascan.
 
Was geen super professionele berekening , het was gedaan met een lichaamsanalyse apparaat in de basicfit. Maar zal er vast niet erg veel naast zitten , hoop ik.
Ik schrok ook even ; op internet stond tussen 18 en 28 gemiddeld is
Ik dacht dat mijn vetpercentage wat hoog was, gezien dat kleine buikje... Skinny fat ofso.

Hele normale stoelgang, everyday, 1-2 keer, vast patroon
Hm, er zit rondom de buik iig veel meer dan dat.. Weet natuurlijk niet hoe de rest van je lichaam is... En idd die schalen wijken altijd gigantisch af, moet je er maar eens 1 x voor, tijdens en na op gaan staan bijv.
 
Waar zou ik dat kunnen doen, huidplooi of dexa?
 
Zout vermijd ik zoveel mogelijk, in aardappelen bijvoorbeeld
Zout moet je zeker niet mijden, dat heb je gewoon nodig.
Gewoon kijken welk product iets met je buik/ingewanden doet.
Het kan een productgroep zijn of een specifiek product. Graanproducten wellicht, of enkel brood. Vlees lijkt me niet (kan wel natuurlijk) maar misschien wel varkensvlees.
Je moet het gewoon bekijken door te proberen en ik stel twee weken voor omdat je op die manier echt wel kan zien wat er met je lijf gebeurt.

Succes
 
Ik wil iedereen nog even bedanken voor het reageren.
Ik had gewoon een shitty houding, ik wist niet hoe ik goed moest staan.
Nu sta ik goed voor de spiegel , dankzij dit topic en het buikje is weg.
Tuurlijk is het niet plat plat, maar ik ben tevreden.

Had ik jaren eerder moeten weten
Dankjullie
 
Update : nog steeds poffig buikje.

Mocht iemand nog een goede tip hebben, hoor ik het graag
 
Ik vermoed zelf ook dat ik veel vocht vasthoud in mijn buik. Heeft iemand hier een beetje verstand van? Ik zou het graag willen oplossen. Ik wil het vocht kwijt. Wel drink ik nu veel groene thee, let ik op mijn houding. Uiteraard ook op mijn eten.
 
Update : nog steeds poffig buikje.

Mocht iemand nog een goede tip hebben, hoor ik het graag
Alweer bedoel je?

Hij is weg geweest lees ik hiervoor.
Onder je onderhoud eten en discipline hebben.

Succes
 
Ik denk dat er hier voldoende tips zijn gegooid en mooi uitleg gegeven zoals Punjab het deed.
Gooi eens paar dagen zuivel eruit kijk eens naar het effect.
Als ik op bepaalde soorten voedingsmiddelen combineer zoals brood en whey shake krijg ik last van een proteïngut zoals ze dat noemen. Maar gaat gewoonlijk weer weg na paar uur.
Dat kan ook voorkomen met andere producten.

Probeer en experimenteer. Als het je echt stoort, kan ik maar een iets zeggen...
Leer je lichaam kennen...
 
Planken doe ik iedere dag , kort, op aanraden van fyshio. Ik weet dus dat deze oefening goed is voor de rug en mag.
Ik googelde even en zie dat planking mij ook erg kan helpen. Ik ga heel veel planken komende tijd.
Planking dus als krachttraining? ik zal mijn best doen :):):)

Probeer wel ook te varieren met de oefeningen die je doet, anders is er geen uitdaging meer aan voor je lichaam ;-)
 
Buikvet is hormonaal actief vet en het lastigst om te verbranden. Hiervoor zul je echt voor een langere periode onder je onderhoud moeten blijven eten. Er zijn hele simpele dingen waarvan bewezen is dat ze bijdragen aan het verbranden van buikvet, zoals het drinken van echte groene thee. (Dan bedoel ik niet de groene thee van pickwick, of ice tea green).

Overigens zul je op een gewicht van onder de 50KG op jouw lengte niet heel veel vet meer hebben en aan je buik(je) te zien, zitten je blaas en darmen gewoon heel vol en hou je waarschijnlijk ook nog een pak (onderhuids) vocht vast. Dit kun je met voeding ook verminderen! (Schap het brood eens uit je dieet, eveneens zuivel als dat erin zit).

Verkijk je overigens niet op anderen en wat je op internet ziet. Er zijn inderdaad zat vrouwen met een maatje 40 of 42 zelfs die een platte buik hebben. Dit zijn genetica en heeft daarnaast gewoon niets met jouzelf te maken. Focus op jezelf en kijk niet naar anderen. Probeer het beste van jezelf te maken in elk geval..
Vasoburn smeren for dear life
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Waar zou ik dat kunnen doen, huidplooi of dexa?

Dexascan is duur ^^
Huidplooi kunnen de meeste personal trainers wel

Dexascan kost paar tientjes als je even zoekt, maar waarom wil je een meting doen, wat gaat je dat vertellen? Je hebt een te hoog vetpercentage om het lichaam te hebben dat je wilt, heeft niks te maken met opgezette buik oid.
Ook allemaal leuk die dieet tips hierzo, maar zo kan je helemaal niks meer vreten en lijkt alles verboden. Onzin.

Enige wat je hoeft te doen om af te vallen is minder energie eten dan je verbruikt per dag. Eiwit inname hoog genoeg houden omdat het cutten je anders spiermassa kost, en voor zover je rug het toelaat krachttraining doen. Blessures zijn geen reden om helemaal niet te trainen, ik heb een verrotte schouder en knie en Vonk trainde door (met succes) met een hernia. Is gewoon een kwestie van wel of niet willen en niet zozeer van wel of niet kunnen.

Ik zou je echter zoals eerder gezegd niet aanraden om nu verder te cutten, want dan weeg je helemaal niks meer. Eerst wat massa bouwen op een rustig tempo, en van daar af verder gaan.
 
Probeer wel ook te varieren met de oefeningen die je doet, anders is er geen uitdaging meer aan voor je lichaam ;-)
Ehhh...... Denk dat het merendeel van de mensen hier op het forum de zelfde oefeningen jaar in jaar uit doen.
 
Zou het er misschien aan kunnen liggen dat ik veel te veel vocht drink?

Ik drink echt super veel water. Meer dan normaal.
1.5 tot 2 liter is voor mij gewoon een ochtend.
Ik denk dat ik misschien wel op 4 liter kom.

Dit betreft alleen water en groene thee.

Ik probeer vanaf vandaag 1.5 tot 2 liter te drinken.
Heel misschien is het gewoon steeds het water wat blijft in mijn buik. (vocht vasthouden)

Zout inname probeer ik ook zo laag mogelijk te houden.

Heeft iemand ervaring hiermee? Waterbuik?
 
Teveel. Zou niet meer dan een liter drinken en zout helemaal not done!
 
Zou het er misschien aan kunnen liggen dat ik veel te veel vocht drink?

Ik drink echt super veel water. Meer dan normaal.
1.5 tot 2 liter is voor mij gewoon een ochtend.
Ik denk dat ik misschien wel op 4 liter kom.

Dit betreft alleen water en groene thee.

Ik probeer vanaf vandaag 1.5 tot 2 liter te drinken.
Heel misschien is het gewoon steeds het water wat blijft in mijn buik. (vocht vasthouden)

Zout inname probeer ik ook zo laag mogelijk te houden.

Heeft iemand ervaring hiermee? Waterbuik?
Heb je zo veel dorst ???
Zouten en suikers laten checken
 
Heb je zo veel dorst ???
Zouten en suikers laten checken
Vind je dat echt zoveel?
Kom vaak ook wel aan de 3 a 4 liter.. altijd dorst.. zout eet ik veel teveel.. :o dat weet ik..
Maar ik heb geen afwijkingen in zouten en suikers...
 
Back
Naar boven