Fitness Seller

Slank,klein meisje, toch klein buikje

Bezoekers in dit topic

Vind je dat echt zoveel?
Kom vaak ook wel aan de 3 a 4 liter.. altijd dorst.. zout eet ik veel teveel.. :o dat weet ik..
Maar ik heb geen afwijkingen in zouten en suikers...

Geef je zelf t antwoord al waarom je " veel" drinkt..

Moet je perse een afwijking hebben dan?
 
Geef je zelf t antwoord al waarom je " veel" drinkt..

Moet je perse een afwijking hebben dan?
Ik dronk nog meer toen ik minder zout at... :o
 
Laatst bewerkt:
Ik dronk nog meer toen ik minder zout at... :o

Toen bij laatste keer prikken weken ze niet af... maar er is behoorljk wat verandert sinds die tijd helaas..

marina1975 ben op de hoogte van je situatie. Maar moet dit nog telkens terug komen in bijna elke post? Het gaat ook eens om een ander. Weet goed bedoeld maar is wel erg vaak.
Anders misschien je log weer openen daarvoor?
 
Kan...

Maar goed zie alle posts hiervoor die geplaatst zijn. Pfff
Ik kreeg een melding in mn overzicht, maar het is voor mij verder niet interessant om de hele conversatie te lezen. Wat bedoelde je dan overigens met ''een liter'' ?
 
Kan...

Maar goed zie alle posts hiervoor die geplaatst zijn. Pfff
Dus geen gepff tegen mijn geniale inzicht omtrent ''het'' aub en ook niet als je in ongesteld bent. Ja ''het'' ja
 
Vind je dat echt zoveel?
Kom vaak ook wel aan de 3 a 4 liter.. altijd dorst.. zout eet ik veel teveel.. :o dat weet ik..
Maar ik heb geen afwijkingen in zouten en suikers...
Ja ik weet het, maar 4 liter is écht wel veel ja... Zeker als je het niet zou doen om dat je het zo ''lekker'' vindt.
Als je dat preciezer wil weten marina1975 dan raad ik je aan eens alles wat je drinkt af te meten voor 72 uur en ook alles wat je weer uit plast weer te meten en op te schrijven. Met die info zou een arts eventueel meer kunnen
 
Ik kreeg een melding in mn overzicht, maar het is voor mij verder niet interessant om de hele conversatie te lezen. Wat bedoelde je dan overigens met ''een liter'' ?

Dus geen gepff tegen mijn geniale inzicht omtrent ''het'' aub en ook niet als je in ongesteld bent. Ja ''het'' ja

Hoop toch dat je niet serieus bent;)
 
Ik vermoed zelf ook dat ik veel vocht vasthoud in mijn buik. Heeft iemand hier een beetje verstand van? Ik zou het graag willen oplossen. Ik wil het vocht kwijt. Wel drink ik nu veel groene thee, let ik op mijn houding. Uiteraard ook op mijn eten.
Heb je nog wel een menstruatiecyclus? Je ziet dit nog weleens bij vrouwen die al langere tijd geen cyclus meer hebben (of heel onregelmatig en soms maar), dan wel bij PCOS.
 
Vier liter per dag is abnormaal veel voor een 'slank, klein meisje' van 50 kg, tenzij dagelijks heeeel veel moet zweten.
Waarom drink je zo veel? Veel dorst?
 
Vinden jullie 4 liter véél te veel drinken ja?
Ik drink echt al jaren zo'n 4 á 5 liter per dag :/
Ben natuurlijk iets zwaarder maar ~4 liter is heus geen gevaarlijke hoeveelheid zolang je het niet achter elkaar naar binnen tikt.

Ik doe het ook een beetje om hongergevoel te onderdrukken.
Maakt niet uit hoeveel ik eet, toch altijd trek.
 
Laatst bewerkt:
Vinden jullie 4 liter véél te veel drinken ja?
Ik drink echt al jaren zo'n 4 á 5 liter per dag :/
Als je je echt dagelijks fysiek zwaar in spant op die dagen is dat niet gek
 
Verder zou je door vocht drinken ook niet meer vocht vast moeten houden. Dat ligt aan je zout inname, anders plas je het uit. De tijd rondom ongesteld zijn kan je ook wat meer vocht vasthouden.

Oorzaak van je figuur is volgens mij al door iemand gepost, te weinig spiermassa.
 
Verder zou je door vocht drinken ook niet meer vocht vast moeten houden. Dat ligt aan je zout inname, anders plas je het uit. De tijd rondom ongesteld zijn kan je ook wat meer vocht vasthouden.

Oorzaak van je figuur is volgens mij al door iemand gepost, te weinig spiermassa.
Nah, dat is gewoon lucht denk ik spastische darmen oid
 
Fijn dat ik dit forum heb !
Ik heb er zelf weinig verstand van/

Als ik googelde voor platte buik tips , zag ik altijd ; drink voldoende water.

Teveel is dus ook niet goed , oke
 
Dit is de current situation

30850425_10214086944920776_343435269_o.jpg
 
Vier liter per dag is abnormaal veel voor een 'slank, klein meisje' van 50 kg, tenzij dagelijks heeeel veel moet zweten.
Waarom drink je zo veel? Veel dorst?


Goh, ja daar vraag je me wat.

Het is niet perse dorst.
Ik dacht gewoon dat het goed was, dat ik het nodig had. Nu merk ik dat ik ook prima een uurtje of 2 , 3 zonder kan.

Menstruatie cyclus : zeker regelmatig. Mijn buikje is eigenlijkt altijd poffig. Ongeacht of ik bijna de tijd van de maand heb. Misschien dan inderdaad wat meer.

Ik drink geen melk en probeer zo gezond mogelijk te eten.
 
Inderdaad wel een wat vreemde buik. Heb je je huidplooi wel eens gemeten naast je navel? Het zou ook gewoon overtollig vet kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven