XXL Nutrition

Slapen of trainen

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
21 jan 2015
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
72kg
Het afgelopen jaar heb ik 3x per week fullbody getraind en 12 kg spier aangekomen . Op dit moment ben ik bezig met het opzetten van mijn eigen bedrijf. Het gaat zo goed dat de tijd voor het trainen of 8 uur slapen erbij in schiet.

Wat kan ik het beste doen om massa te behouden? Trainen en dan minder slapen of genoeg slapen en maar een keer per week trainen?
 
Ik heb mijn eigen bedrijf en heb altijd tijd om een uur te sporten per dag, of wil je super graag tv kijken avonds? Dat is toch de hele bedoeling van eigen baas zijn? Zodat je je eigen tijden bepaald en hoeveel je wilt verdienen.

En als je goed blijft eten zal je niet zo snel veel spier verliezen.
 
Hij is nog bezig met het opzetten van zijn bedrijf, dan heb je idd wat minder tijd..
Ik zou persoonlijk dan wat extra op mijn voeding letten en minstens 2x per week gaan trainen
 
Kan me niet voorstellen dat je niet 1 of 2uur ergens kan vinden om te trainen.

Antwoord op je vraag: goed rust pakken, goed eten, en de dagen dat je kan trainen gaan trainen dus.
 
Zou dan minimaal 2x per week gaan trainen en goed op je voeding letten. 2u minder slapen op een hele week is te verwaarlozen.
 
Thanx. Ik let zeer strikt op mijn voeding en ga 1 á 2 keer per week trainen. Ben tot nu toe niet afgevallen. Wel merk ik sinds dat ik niet meer zo intensief train ik ook minder slaap nodig heb.
 
12 kg spier in een jaar?:O
Denk dat je bedoelt dat je 12 kg bent aangekomen.:)
 
Back
Naar boven