Fitness Seller

Slapen

Bezoekers in dit topic

Er is in die periode helemaal niets veranderd naar mijn weten. Kwa werk, training en eten dat is het gekke eraan.
 
Ik denk dat het probleem bij mij en de meeste tussen je 2 oren zit. De gedachtengang gaat te snel en is moeilijk stop te zetten. Hash en slaappillen helpen daarbij maar ik weet ook wel dat dat maar een verschuiving is van het probleem...
 
Originally posted by Olimantado
Ik denk dat het probleem bij mij en de meeste tussen je 2 oren zit. De gedachtengang gaat te snel en is moeilijk stop te zetten. Hash en slaappillen helpen daarbij maar ik weet ook wel dat dat maar een verschuiving is van het probleem...

Ik heb zelf ook vrij snel last van slaapproblemen.
Ik ben ook een denker een het denken stopt moeilijk bij mij.
Wat voor mij wel lijkt te helpen is melatonine.
Ook heb ik gemerkt dat als ik tot laat achter de pc blijf hangen het slapen moelijker gaat.
Ik raak dan in de stress als het al vrij laat is en heb dan zoeits van: " ik MOET snel slapen"
De laatste weken ga ik gewoon wat vroeger naar bed en doe het dan lekker rustig aan.
Beetje uitgebreider de tijd nemen om te praten met vriendinnetje en zo ;)
Word veel uitgeruster wakker daardoor.

Door weed/hash slaap ik ook sneller en beter maar daar verschuif je het probleem idd alleen maar mee.
En de volgende ochtend/dag ben je dan gewoon verrot en het is niet gezond en zeker ook niet goed dus voor de spieropbouw.
Zonder kan je dan gewoon niet tot moelijk slapen.
Maar als je stopt gaat dat vanzelf over.
 
Laatst bewerkt:
slapen rulezz ik zit nu al een anderhalve week thuis en kan smiddags lekker een dutje doen en dan ben ik lekker fit om te gaan trainen :D maar moet maandag weer aant werk :(
 
In kalkoen schijnt ook een natuurlijk slaapmiddel te zitten. Verder adviseer ik je geen "goede nachtrust"-thee e.d.(zonnatura) te nemen. Dan krijg je het "Wanneer ga ik nou slapen"-effect en duurt het nog langer eer je in slaap valt!
 
Back
Naar boven