MuscleMeat

Slapende handen met squat

Bezoekers in dit topic

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 aug 2011
Berichten
1.879
Waardering
115
Hey.

Tijdens het squatten krijg ik de bar nog net in mn nek, veel lager lukt niet omdat ik mn handen/armen niet verder naar achter krijg omdat mn schouders dan beginnen te trekken. En of ik de bar nou smal of breed pak, bij hoge herhalingen dus lang vasthouden beginnen mn handen te slapen. Heb dit pas sinds ik een boel massa op mn schouders/traps heb aangezet.

Is dit een kwestie van m'n schouders meer flexibel maken, en hoe zou dat moeten?

Thanks!

Mark
 
Zelfde probleem hier. Sinds ik bij de fysio loop verbetert mijn flexibiliteit aanzienlijk, met name de rechterkant stond bol van de spanning en zat muurvast.
Probleem bij mij straalt uit naar de trapezius, Deze veroorzaakte ook gevoeligheid alsof je een stijve nek hebt.
 
misschien heb je de stang zo liggen dat de plexus brachialis afgekneld wordt?
 
misschien heb je de stang zo liggen dat de plexus brachialis afgekneld wordt?


Ik heb er ook snel last van, hoe weet je welke stand je de plexus brachialis afknelt?
 
Zelfde probleem hier. Sinds ik bij de fysio loop verbetert mijn flexibiliteit aanzienlijk, met name de rechterkant stond bol van de spanning en zat muurvast.
Probleem bij mij straalt uit naar de trapezius, Deze veroorzaakte ook gevoeligheid alsof je een stijve nek hebt.

Wat heb je bij de fysio laten doen? Massage om alles los te maken, of ook andere dingen?
 
Kraken, rek-en strekoefeningen, dry-needling en momenteel gebruikt hij vrij grof geweld om de spieren los te krijgen en houden.... Vrij pijnlijk, maar het lijkt te verbeteren.
 
Back
Naar boven