MuscleMeat

slapende handen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2005
Berichten
4.838
Waardering
10
hoi dudes,ik heb sinds enkele weken last van een slapent hand,en dan vooral m'n duim,en dan nog vooral tegen de morge op als ik bijna moet opstaan,dan begint m'n duim erg te tintelen en als ik hem beweeg doet het zelfs soms pijn,het rare is dat goe ik m'n arm ook leg,altijd begint hij te tintelen,of ik hem nu onder m'n kussen leg,naast m'n lichaam,op m'n lichaam naast m'n hoofd...altijd heb ik het zitten...

iemand een verklaring?
 
slaap je op je ene hand snachts? Heb ik vaak onbewust, erg irritant als je wakker wordt.
 
Vaak een zenuw welke bekneld zit.
 
mijn vriend heeft er ook last van gehad ga eens naar een sportmasseur waarschijnlijk heb je hier en daar een knoop waardoor je doorbloeding niet goed loopt paar massage's en dan moet het verholpen zijn zo niet ga dan even langs je huisarts.
 
slaap je op je ene hand snachts? Heb ik vaak onbewust, erg irritant als je wakker wordt.

et rare is dat goe ik m'n arm ook leg,altijd begint hij te tintelen,of ik hem nu onder m'n kussen leg,naast m'n lichaam,op m'n lichaam naast m'n hoofd...altijd heb ik het zitten...

soms :)

maar daar heeft het niets mee te zien,kan het een soort vernauwing zijn van een ader of bloedvat ofzo,indien ja,moet ik me zorgen maken?
 
Ik heb het elke morgen, zo'n vies, slap handje. Soms allebei m'n armen zelfs. Gewoon even uit bed naar beneden laten hangen, dan is het zo over. Onbewust slaap je erop, ga maar eens op je zij liggen met je borst op je biceps, even later slaapt je hele arm.
 
dus ik moet me niet ongerust maken?

vroeger had ik het ook wel af en toe maar nu is het toch al een goede 3 weken dat ik het elke morgen heb,
zelf als ik aan het gamen ben,met m'n hand op m'n muis ik krijg ik weer het zelfde tintelent gevoel...

gloeiende kolere!!!
zou amputeren een oplossing zijn? :D
 
Al die spiermassa in je armen drukt gewoon alles dicht, kerel! :D
 
Kan ook te maken hebben met een te lage bloeddruk
 
Met een slapende hand is wel lekker rukken, net alsof iemand anders het doet!:D De antwoorden zijn al gepost.
 
slapende of tintelende ledematen worden voor zover ik weet altijd veroorzaakt door de beklemming van een zenuw. bijv in je schouder in jouw geval
 
ik heb het ook, terwijl mn bloeddruk meestal iets aan de hoge kant zit.
waarschijnlijk zenuw die af en toe bekneld raakt. kan zijn dat je oefening net iets te geforceerd uitgevoerd hebt. kan vaak maanden duren voordat het over is. maar het is niet ernstig ofzo.
ik heb het overigens af en toe, maar dan niet dat ik er heel de dag last van heb.
 
tinteling in duim: n. radialis je arm positie speelt geen grote rol, je nekpositie wel, probeer eens een ander kussen.
 
Back
Naar boven