AndroidHealthClinic

Slaperig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eerst trainen, dan eten en dan kan je drna met een voldaan gevoel op de bank gaan liggen
 
2/3 dagen achter elkaar misschien is dat gewoon te kort geweest

Zou het eens 14 dagen proberen minimaal. Dan kun je ook pas zeggen of het heeft geholpen.
 
Een lijntje vlak voor de training wil ook nog weleens helpen om je wat frisser te voelen
 
Hoelang heb je dat gedaan?
Mijn gok, 8 uur.

Ronins waar ik me bij aansluit.
Even ontwennen /minderen van koffie.
Maaltijd voor je workout is mss teveel?
Te verzadigd gevoel.
Mss iets eten in de namiddag en dan lichtere maaltijd, trainen en dan weer goed eten na je workout.

Ook een uurtje of halfuurtje meer slaap zal geen kwaad kunnen.
Ben je anders met veel persoonlijke situaties bezig?
Je mentale status kan hier ook veel mee te maken hebben.
 
Ik train ook altijd meteen na mijn werk, daarna lekker eten en daarna heerlijk op de bank ploffen met een voldaan gevoel. Toen ik trainde na het eten was het niet zo zeer dat ik mijn ogen niet open kon houden, maar had zeker last van een dipje altijd. Daarnaast leef ik wel op 8.5 / 9 uur slaap. Alleen in het weekend vaak iets minder helaas (later naar bed maar biologische klok..)
 
ik kan pas om 19:00 uur op zijn vroegst beginnen met sporten ivm me werk en dan dus 1:30 uur trainen en hmmm na 20:30 uur nog gaan eten?. Is dan al dat sporten niet voor niks geweest? wil namelijk ook afvallen en na 18:00 uur eten is sowieso niet slim toch?.
 
wtf ga gewoon eens fatsoenlijk 8 uur slapen
 
Ik ben aan het einde van de dag 2x zo verrot als ik te weinig water drink.
Ik persoonlijk drink (op trainingsdagen) zoon 3 liter, op niet trainingsdagen zoon 2 liter.
 
Ik ben aan het einde van de dag 2x zo verrot als ik te weinig water drink.
Ik persoonlijk drink (op trainingsdagen) zoon 3 liter, op niet trainingsdagen zoon 2 liter.
Vind ik best weinig
 
Back
Naar boven