AndroidHealthClinic

Slappe buik vel

Bezoekers in dit topic

Remco Chervet

Novice
Lid geworden
7 apr 2019
Berichten
28
Waardering
23
Lengte
1m96
Massa
98kg
Vetpercentage
25%
Goedenavond allen,

Ik heb een vraagje (en ben me heel goed ervan bewust dat er geen wondermiddelen bestaan), maar het gaat om het volgende:

In de afgelopen 8 maanden ben ik aardig wat gewicht verloren......van +137kg naar 96kg (ben overigens 1,96mtr lang). Dit heb ik bereikt door koolhydraat beperkt te eten. Voor mij beyekend dit geen fast food, koek, chips gebak, snoep frisdrank, pasta, rijst en aardappelprodukten meer. Maar wel eiwit rijk eten, veel groente, kip en zorgen dat de koolhydraten niet bovem de 5gr per 100 gram komen. Niet altijd haalbaar omdat een snee khb brood of shape bol ongeveer 9gr bevat. Dit vind ik oke, zeker nu ik ook 3 x pw split training doe en 1 x pw kettlebell full body.

Het onvermijdelijk is toch gebeurd, ondanks eiwit rijk eten. Ik heb een overschotje aan los vel rond mijn buik. Geen velschort, maar toch wel esthetisch niet mooi. Nu is mijn vraag......iemand ervaring hiermee en dit toch redelijk strak heeft weten te krijgen (zonder operatie). Ik ben realistisch genoeg om te weten dat ik geen superstrakke 6pack zal krijgen, maar iets ertussen in zou zeer welkom zijn, zodat ik voor het eerst in mijn leven (ooit) in alleen een sportbroek aan het water zou kunnen liggen (ben nu 48 dus teken maar wat ik gemist zou kunnen hebben).

Hoop op jullie gemeende adviezen, zodat ik deze laatste struikelblok ook kan overwinnen.

In elk geval een fijne avond allen.

Remco
 
Beste Remco,

Er bestaan hier geen hocus-pocus-pats trucjes voor jammer genoeg. Met vocht-afdrijvers zal je huis iets strakker komen te staan, maar verwacht geen wonderen... succes nog en niet opgeven! Ik zit zelf in ketose dus weet wat je bedoeld! Probeer 3-4l water per dag naar binnen te kappen, Niets van frisdrank ook geen light toestanden. Noten afwegen!
 
Dank je wel en sorry late reactie.
 
Gezien de mate van je overgewicht en je leeftijd vrees ik dat je hier gewoon mee gaat moeten leren leven. Hoewel het tot een jaar kan duren tot vel zich terug volledig inkrimpt neemt het vermogen van de huid om zich hiervan te herstellen af naarmate je ouder wordt.
 
Gewoon een vraag uit interesse, waarom geen buikwandcorrectie? Is wel een dure ingreep natuurlijk, 3K€+ , maar aan de andere kant wel een mooie beloning voor al dat harde werk :rolleyes:
 
Ten eerste, goed gedaan.
Ik geloof dat je huid daar tijd voor nodig heeft,huid kan geloof ik 2 jaar na afvallen nog langzaam straktrekken.

En anders de spieren in de omgeving extra groot trainen ;-)
 
Back
Naar boven