Fitness Seller

Slappe p...

Bezoekers in dit topic

Trouwens wat een mongole response weer op dit topic.
Sta steeds weer verbaasd hoe grappig mensen proberen te zijn.Zijn trouwens leden die normaal alleen op het gare/geile hanenhok te vinden zijn,en alleen maar komen flamen,alsof ze het zo goed weten.
Zal blij zijn als het weer herfts is,dan zie je ze tot de volgende zomer niet meer terug

+1.
 
wacht maar tot na de kuur..

haha +1

idd, dan krijg je em 12 weken nog steeds niet goed omhoog.

En dan mag je van geluk spreken dat hij een VASTE vriendin heeft.
 
14 jaar, zit aan de deca en krijgt hem niet meer omhoog bij zn vriendin..gekker moet het hier niet meer worden..(ONLY ON DBB)
zn vriendin is toch jonger dan 16 hoop ik, anders ist verkrachting..
 
Man man man...:roflol: spark,ooit al gehoord van sarcasme?
Want een kinderachtige reacties toch steeds...

Maar goed! Iedereen bedankt voor zen fijne reacties...

Mvg!
 
Man man man...:roflol: spark,ooit al gehoord van sarcasme?
Want een kinderachtige reacties toch steeds...

Maar goed! Iedereen bedankt voor zen fijne reacties...

Mvg!

leer eerst es deftig Nederlands schrijven voor je mij v kinderachtigheid beschuldigt..:rolleyes:
 
loopt met een broek vol goesting heel de dag...

dat toch wel? misschien dat vriendin niet echt boeiend meer is oid

K heb t ook gehad in combi met test e

Wat DvO en roberto24 zeggen is een true story, met een beetje pech heb je ook geen coïtusuele gedachtegang zegmaar, je merkt van zelf wanneer dat t trug komt ga je van schrikken hehe :D

Deca is best pittig bedenk ik me nu, wat te doen? me don't know goed nakuren igg

wens die "vriend" veel sterkte
 
Laatst bewerkt:
Ik zou eens wat B6 gaan slikken als ik jou was. 200mg per dag.
 
ok,my bad.

Zou idd kunnen dat de test fake is,maar dat is koffiedik kijken.Verschijnselen lijken mij op een decaonly kuurtje vandaar.

Haal die deca er ff uit.Die 19 nor kan onwijs onderdrukken.


Of hij kan ook gewoon de test verhogen.
Kan ook al wel eens helpen.
 
nog even en ze gaan al kuren als ze de rand van de pispot nog in de kont hebben staan

moet niet gekker worden
 
Trouwens wat een mongole response weer op dit topic.
Sta steeds weer verbaasd hoe grappig mensen proberen te zijn.Zijn trouwens leden die normaal alleen op het gare/geile hanenhok te vinden zijn,en alleen maar komen flamen,alsof ze het zo goed weten.
Zal blij zijn als het weer herfts is,dan zie je ze tot de volgende zomer niet meer terug

idd.
 
Back
Naar boven