XXL Nutrition

Slappe p... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kribby

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2006
Berichten
22
Waardering
0
Vriend van me is aan zijn eerste kuur bezig,en zit op 2ml Test e en 2ml Deca.
Nu wou hij van het weekend met zijn nieuwe vriendin zich wat amuzeren en kreeg zijn pik niet omhoog... hij had ook wel beetje gedronken...
Komt dit door de deca of wat?
Ik wacht alvast op jullie mening...

Mvg!;)
 
hehe "een vriend van me..." yeah right
:rolleyes:
 
drinken tijdens een kuur ======= :thumbs:


:roflol:
 
Pikfalen hoort erbij, dat gebeurt wel eens of je nu shit gebruikt of niet.
Allerlei oorzaken; AS, psychisch (je denkt er teveel over), drank, niet in de stemming, sporadisch met condooms nken, je wijf is te lelijk.

Daartegenover staat keiharde erecties die de k*t van je vriendin uitscheuren
 
Thnx voor de deftige reactie Man-Mountain!
Dus geen reden om te stoppen met deca ofzo?
Want hij zag het echt nietmeer zitten om zo verder tegaan,bang dat het nooitmeer omhoog zal komen...

Mvg!
 
bij deca is het tijdelijk, gewoon afmaken en daarna kan ie gewoon weer stijgeren
 
Is je vriend ook 19 toevallig? :thumbup:
 
Bedank voor alle reacties,topic mag voor mij gesloten worden!

Mvg!
 
TheNose: Is je vriend ook 19 toevallig?


Neen 14.
 
Mss is je vriend het type man dat de salamiworst verkiest boven de perzik?
 
gozer gooi nou maar test bij die deca.Denk dat de prolactine levels te hoog zijn.

Been there done that.Als ie (je) doorgaat met deca only,krijg je een decadick,kan je uit ervaring vertellen dat dit een tijd duurt voorat het geval weer eens naar de lucht wijst
 
Ziet jouw vriend er nu zo opgeblazen uit?? [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
meschien een fake test
ik had ook ooit zo'n kuurtje met susta's van karachi en die bleek dus nep te zijn
had het zelde probleem
 
Trouwens wat een mongole response weer op dit topic.
Sta steeds weer verbaasd hoe grappig mensen proberen te zijn.Zijn trouwens leden die normaal alleen op het gare/geile hanenhok te vinden zijn,en alleen maar komen flamen,alsof ze het zo goed weten.
Zal blij zijn als het weer herfts is,dan zie je ze tot de volgende zomer niet meer terug
 
@krieltje,er staan in men eerste post dat hij testo er bij neemt.

@marlymass,ik denk niet dat het fake is. Komt uit vertrouwde bron,en loopt met een broek vol goesting heel de dag...

@Anabolic,begint er beetje op te trekken :D
 
Laatst bewerkt:
ok,my bad.

Zou idd kunnen dat de test fake is,maar dat is koffiedik kijken.Verschijnselen lijken mij op een decaonly kuurtje vandaar.

Haal die deca er ff uit.Die 19 nor kan onwijs onderdrukken.
 
Als je zo dapper bent ermee te beginnen moet je niet gaan klagen over eventuele bijwerkingen. Jammer dan.
 
Back
Naar boven