XXL Nutrition

Slappe spieren na kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
19 sep 2021
Berichten
23
Waardering
2
Lengte
1m74
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Tijdje geleden 16weken teste500 gedaan, goed verlopen veel kracht geboekt en massa natuurlijk! Voeding zat in orde en ik ben tot nu toe maar n kilotje kwijt na mijn kuur.

Toch heb ik een vraag ivm mijn gevoel dat er iets niet lekker zit

Libido is prima, maar ik merk dat ik veel sneller uitgeput ben en ik krijg totaal geen pomp. Ook zijn mijn spieren extreem slapjes…. Lijkt wel pudding, maar de massa lijkt er gewoon te zitten.

Zit al 1week id nakuur met nolva en pct

Iemand een idee hoe dit kan?
Of wat ik evt beter kan doen
 
Ik zit nu 9 weken in mijn test e kuurtje 500mg
Neem het 2xpw
30 december was het nog 9 weken dus dat zou nu 14 weken zijn. Je info klopt dus niet helemaal met 16 weken.

Waarschijnlijk ben je net klaar. Cycle heeft je eigen testosteron platgelegd en die is waarschijnlijk nu zo laag dat daardoor deze klachten ontstaan.
 
30 december was het nog 9 weken dus dat zou nu 14 weken zijn. Je info klopt dus niet helemaal met 16 weken.

Waarschijnlijk ben je net klaar. Cycle heeft je eigen testosteron platgelegd en die is waarschijnlijk nu zo laag dat daardoor deze klachten ontstaan.
Klopt bedoelde 14 weken, maakt in princype niet veel uit denk ik met de klachten. Bedankt dus gewoon me nakuur volgen?
 
Tijdje geleden 16weken teste500 gedaan, goed verlopen veel kracht geboekt en massa natuurlijk! Voeding zat in orde en ik ben tot nu toe maar n kilotje kwijt na mijn kuur.

Toch heb ik een vraag ivm mijn gevoel dat er iets niet lekker zit

Libido is prima, maar ik merk dat ik veel sneller uitgeput ben en ik krijg totaal geen pomp. Ook zijn mijn spieren extreem slapjes…. Lijkt wel pudding, maar de massa lijkt er gewoon te zitten.

Zit al 1week id nakuur met nolva en pct

Iemand een idee hoe dit kan?
Of wat ik evt beter kan doen
1e week in nakuur zit er nog wel Test in als je op 500mg EW zat. E heeft een halfwaarde van ~7 dagen. in theorie zul je nu op ~40nmol/L zitten, wat buiten ref. waarde valt.
 
Zeker dat je niet gewoon dik geworden bent en het vet is? :roflol:
 
Tijdje geleden 16weken teste500 gedaan, goed verlopen veel kracht geboekt en massa natuurlijk! Voeding zat in orde en ik ben tot nu toe maar n kilotje kwijt na mijn kuur.

Toch heb ik een vraag ivm mijn gevoel dat er iets niet lekker zit

Libido is prima, maar ik merk dat ik veel sneller uitgeput ben en ik krijg totaal geen pomp. Ook zijn mijn spieren extreem slapjes…. Lijkt wel pudding, maar de massa lijkt er gewoon te zitten.

Zit al 1week id nakuur met nolva en pct

Iemand een idee hoe dit kan?
Of wat ik evt beter kan doen
Je zit nog maar in de nakuur. Libidoproblemen en kilootjes verliezen volgt nog. Is nog te vroeg. Ik had daar ook altijd veel last van na testosteronkuren van 500mg.
 
Back
Naar boven